تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۳۸۲۶۸
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خبر داد؛

پرستاران شهدای گمنام به کمک همکاران خود شتافتند

۰
پرستاران شهدای گمنام به کمک همکاران خود شتافتند
کبنا ؛پرستاران شهدای گمنام به کمک همکاران خود در بیمارستان شهدای جلیل رفتند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی بخش درمان تأمین اجتماعی استان، با دستور دکتر اصغر بهور مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، تیم پرستاری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد جهت کمک و یاری رساندن به کارکنان، زحمتکش و تلاشگر بیمارستان شهید جلیل یاسوج، به این بیمارستان اعزام شدند.
با توجه به افزایش حجم بیماران در پیک پنجم کرونا و نیاز به همیاری با کادر درمان، 10 نفر از نیروهای و پرسنل زحمت کش بیمارستان شهدا گمنام سازمان تأمین اجتماعی پس از گذراندن آموزش‌های لازم در بیمارستان  شهدای جلیل به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.
اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی بیان کرد: افزایش تعداد بیماران در پیک پنجم کرونا و خستگی کادر درمان علت اصلی نیاز به حضور خیرانه پرسنل درمان تأمین اجتماعی جهت کمک به  کادر درمان بیمارستان شهدای جلیل است که امیدواریم پرسنل مثل همیشه در این راه همراه ما باشند.
عرض خدا قوت و دست مریزاد میگوییم به همکاران زحمتکش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان که در این روزهای سخت به یاری هموطنان خود شتافته و عشق و ایثار خود را فدای سلامتی مردم شریف استانمان نمودند.


اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی  سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت وروز کارمند را تبریک گفت.
 متن پیام بدین شرح می باشد
بسم الله الرحم الرحیم
فرارسیدن هفته دولت که مقارن است با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر ، یادآور حماسه آفرینی مردانی است که خدمت به مردم بویژه اقشارضعیف را سرلوحه کار خود قرار داده و برگ زرینی بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم محروم و مستضعف افزوده اند
بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت ونظام بسته به ماموریت مان که ارتقاء سطح سلامت مردم و اجرای برنامه تحول سلامت در حوزه درمان و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشوراست . گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه سلامت،علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.
همچنین روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به تمامی کارکنان پرتلاش  سازمان بهداشت و درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد که در عرصه ارائه خدمات بهداشتی و درمان از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند تبریک،وکمال تقدیر تشکر مینمایم
در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران خودم در مدیریت درمان سازمان تأمین  اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 دکتر اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی پنجم شهریورماه روز داروساز را به جامعه داروسازی به ویژه داروسازان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.
متن کامل این پیام بشرح ذیل است.
«ا من اسمه دواء و ذکره شفاء»
علم داروسازی از پیشینه ای به قدمت تاریخ خود انسان برخوردار است . ایرانیان پیش از اسلام از پیشتازان این علم و جهان بودنداین رشته علمی پس از ظهور اسلام و گسترش و پذیرش این دین مبین  در ایران زمین  در کنار سایر شاخه های علوم بشری ،این علم مورد توجه و اهتمام  ایرانیان مسلمانان قرار گرفت.در این راستا   قرآن کریم و احادیث که خود  به عنوان  یکی ازمهمترین  سرچشمه های علم و معرفت است ایرانیان مسلمانان را به در پیشرفت و گسترش  فراگرفتن این علم پزشکی و داروسازی رهنمون ساخته است.
پنجم شهریور ماه زادروز مردی بزرگ، اندیشمند، محقق و افتخار تاریخ ایران و اسلام محمدبن زکریای رازی به نام روز داروساز نامگذاری شده است.
این روز فرصت مناسبی برای ارج نهادن به مسئولیت خطیر و مهم جامعه داروسازان در نظام سلامت کشور در زمینه ارتقای سطح سلامتی و بهبود کیفیت زندگی مردم است .
نتیجه دادن تلاش های بهداشتی و درمانی بدون توجه به نقش دارو و داروساز سخت و شاید غیر ممکن است و در شرایط کنونی و با هجمه دشمن در جبهه های مختلف از جمله تحریم و تهدید، داروسازان عزیز با عزم مثال زدنی در جهت خودکفایی تولیدات دارویی و عدم نیاز به داروهای خارجی باعث اقتدار کشور و نیز دلگرمی مردم به خدمات سلامت شده اند.
تلاش های خستگی ناپذیر در راه دستیابی به اهداف مقدس نظام سلامت و ارائه محصولات باکیفیت و متنوع محصولات دارویی به بیماران و نیز کسب مرجعیت علمی دارویی در جهان از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که باید سرلوحه کارها قرار گیرد.
ضمن تبریک روز داروساز به تمامی دارو سازان کشور به خصوص همکاران پرتلاش شاغل در  دانشگاه علوم پزشکی  و  مدیریت درمان  تامین اجتماعی استان از درگاه خداوند متعال برای یکایک این عزیزان توفیق و سلامتی روز افزون مسالت می نمایم.
دکتر اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
1