تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۸۲۱۱
چالش آموزش و پرورش؛

زارع پور: بازگشایی مدارس به معنای واقعی مدیریت در شرایط بحرانی است

۰
زارع پور: بازگشایی مدارس به معنای واقعی مدیریت در شرایط بحرانی است
کبنا ؛سال تحصیلی 99-1400 بصورت غیرحضوری و غالبا بصورت آنلاین گذشت و سال سختی هم برای دانش آموزان و هم برای معلمان بود، اما با وجود اینکه یک ماه تا زمان بازگشایی مدارس مانده، هنوز مشخص نیست سال جدید تحصیل بصورت حضوری انجام می گیرد یا خیر، در واقع بازگشایی مدارس تبدیل به چالشی شده که آموزش و پرورش با آن مواجه است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (2 شهریور 1400) مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: سلامت دانش آموزان و معلمان استان خط قرمز مسئولان این اداره کل برای بازگشایی  مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ است.
هادی زارع پور اظهار داشت: پروژه مهر (بازگشایی مدارس) امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به معنای واقعی مدیریت در شرایط بحرانی است.
وی افزود: برنامه ها و اقدام های پروژه مهر (بازگشایی مدارس) در این شرایط خاص با جدیت هر چه بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد پیگیری شود. 
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مقدمات لازم برای بازگشایی باشکوه و به موقع مدارس این استان در سال تحصیلی جدید انجام شود.
زارع پور خواستار فعال کردن بیش از پیش ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد برای شتاب بخشی در نام نویسی دانش آموزان این استان شد.
وی عنوان کرد: تزریق واکسن کرونا به فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب و بدون مشکل خاص در نقاط مختلف این استان در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
1