تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۴۳۸۱۵۶
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان؛

آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد

۰
آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت نفت منطقه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (1 شهریور 1400) مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: در این طرح کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه به همراه خانواده‌های آنان وهمچنین کارگران جایگاه‌های سوخت مایع و CNG، شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نفتکش در برابر بیماری همه گیر کرونا واکسینه می‌شوند.
سالار خشایی افزود: با توجه به سوخت رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به مردم در سراسر استان این شرکت یکی از حساسترین، پرخطر‌ترین و شلوغ‌ترین مکان‌ها برای انتقال ویروس کرونا است لذا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دُز اول واکسن کرونا به کارگران جایگاه‌های سوخت مایع و CNG، رانندگان نفتکش، کارکنان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان و خانواده همکاران تزریق شد.
خشایی با بیان اینکه اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت نفت استان هیچ گونه خللی به عملیات سوخت رسانی وارد نکرد، افزود: با توجه به تعدد ارباب رجوع و وضعیت شغلی کارکنان آنان همیشه در معرض ابتلا بیماری کرونا قرار دارند بطوریکه تاکنون چندین نفر از همکاران، کارگران جایگاه ها‌ی سوخت و رانندگان نفت کش به این بیماری مبتلا شده اند.
وی اجرای طرح واکسیناسیون برای کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این استان را ضروری دانست و افزود: نلاش می‌شود با پایان یافتن مرحله اول تزریق واکسن کرونا، مرحله دوم تزریق واکسن این بیماری در موعد مقرربرای کارکنان این شرکت نیز اجرا شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تب سنجی کارکنان، کارگران جایگاه‌های سوخت، رانندگان نفتکش، ضدعفونی و گندزدایی همه مکان‌های شرکت نفت استان و توزیع مداوم ماسک، دستکش و الکل بین کارکنان عملیاتی و ستادی و معاینه منظم و مستمر آنان را از جمله اقدامات پیشگیرانه این شرکت برای مقابله با بیماری کرونا بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
1