تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۳۸۱۴۰
کبنا گزارش می دهد

گلایه یک جانباز از بیمارستان دهدشت / تا پول نگیرند بستری نمی کنند / بستری می کنند پزشک نیست! / «یزدان پناه» کجایی؟

۴
گلایه یک جانباز از بیمارستان دهدشت
کبنا ؛یکی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در گفتگو با کبنا از بی توجهی پزشکان و کادر درمان اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گلایه کرد.
سید زکی درویشی، جانباز دفاع مقدس اظهار کرد: از ساعت 6 و نیم صبح امروز به اورژانس مراجعه کردم گفتند تا ساعت 8 و نیم پزشک نمی‌آید، همچنین از پذیرش اینجانب ممانعت به عمل آمد و گفتند تا هزینه را پرداخت نکنید از بستری خبری نیست.!
وی افزود: چرا این بیمارستان هیچ قراردادی با بیمه جانباران ندارد آن هم در این شرایط اقتصادی، به هر وسیله هزینه را پرداخت کردیم ولی تا الان که ساعت 12 ظهر است هیچ پزشکی بالای سر من برای رسیدگی نیامده است.!
این جانباز ادامه داد: مسولان شبکه بهداشت کهگیلویه و رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخ دهند دلیل این همه بی توجهی به بیماران چیست؟

به گزارش کبنا از دهدشت، این اولین بار نیست که شهروندی از بی توجهی و عدم رسیدگی کادر بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در گفتگو با رسانه‌ها گلایه دارد و علی رغم رسانه‌ای شدن همچنان شاهد این قبیل مسائل هستیم.
چندی پیش بود که خانواده یک بانوی جوان از بی‌توجهی و سهل انگاری پزشک این بیمارستان گلایه کردند و آنها را در مرگ فرزند عزیزشان مقصر دانسته‌اند.
انتظار می‌رود رییس دانشگاه علوم پزشکی، رییس شبکه بهداشت کهگیلویه پاسخی برای این بی‌توجهی‌ها که گاهی حتی منجر به از دست رفتن زمان طلایی درمان برخی بیماران می‌شود داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
1