تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۴۳۸۰۸۶
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

57 بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش های ویژه / فوت 6 بیمار دیگر

۰
57 بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش های ویژه / فوت 6 بیمار دیگر
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۸۰۸ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه ۶ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (30 مرداد 1400) پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۶۱۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری که ۲۸۴ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۵۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی با ابراز تاسف از اینکه از این تعداد ۴۱ بیمار وضعیت مناسبی ندارند اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۸ هزار و ۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان‌پناه ادامه داد: از ۷۹۶ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران است.
یزدان پناه گفت: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم استان درخواست کرد ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها، پرهیز کرده و از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر خود داری کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
1