تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۳۸۰۲۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان؛

کاهش ۲۱ درصدی تردد جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال گذشته

۰
کاهش ۲۱ درصدی تردد جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال گذشته
کبنا ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۲۱ درصدی تردد جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز جمعه (29 مرداد 1400) محمدحسین نصیری‌راد با اشاره به کاهش ۲۱ درصدی تردد در جاده‌های استان گفت: طی بازده زمانی ۲۴ تا ۲۸ مرداد سال گذشته ۵۷۷ هزار و ۵۹۶ وسیله نقلیه از جاده‌های استان عبور کردند که این آمار طی همین مدت از سال ۱۴۰۰، ۴۵۵ هزار و ۶۳۶ وسیله نقلیه بوده که بیانگر کاهش ۲۱ درصدی تردد از جاده‌های استان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متوسط تردد ساعتی ۲۴ تا ۲۸ مرداد سال گذشته ۱۹۳ دستگاه بود که آمار این بازده زمانی از سال جاری ۱۳۸ دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۸ درصدی متوسط تردد ساعتی را شاهد هستیم.
وی با اشاره به سایر اقدامات راهداری و اعمال محدودیت‌ها در راستای ستاد استانی کرونا گفت: با هماهنگی با فرمانداران بیش از ۶۰ نقطه تفرجگاهی و گردشگری و گلوگاه که پیش‌بینی می‌شد تجمع صورت گیرد مسدود شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه دستگاه‌های راهداری از جمله لودر و کمرشکن آماده انسداد محورها است، افزود: کشیک‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های سبک و سنگین راهداری آماده هستند و هر جایی که ستاد کرونا اعلام کند نسبت به انسداد آن اقدام خواهیم کرد.
نصیری‌راد ادامه داد: بیش از ۱۸ گشت راهداری و دو گشت کنترل نامحسوس به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی مشغول گشت‌زنی هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در پایانه‌های مسافربری به مانند سابق پذیرش مسافر در ناوگان سواری و اتوبوسی به صورت ۵۰ درصد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.
وی بیان کرد: همچنین گشت‌های محسوس و مستقر راهداری اتوبوس‌های بومی و غیربومی استان‌های بوشهر و خوزستان که از مسیرهای کهگیلویه و بویراحمد عبور می‌کنند را رصد و آنهایی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرد و کوتاهی کنند شناسایی و در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ برخورد می‌شوند که طی این مدت چهار مورد تخلف شناسایی شده که بعد از تعطیلات در این کمیسیون‌ها مطرح و برخورد صورت می‌گیرد.
این مسئول عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون در ناوگان اتوبوس و سواری تخلفی مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌ها مشاهده نشده و تلاش کردیم پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود به همین دلیل از زمان شیوع کرونا تاکنون هیچ فردی در اثر ابتلا به کرونا در ناوگان سواری و باری و اتوبوسی از بین رفته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
1