تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۳۷۹۶۹
بعد از حواشی خرابی سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید رجایی گچساران مطرح شد

پاسخ سید ناصر حسینی‌پور: دوستان دست از بی‌تقوایی و شیطنت بردارند و با مردم صادق باشند

۱۴
۰
پاسخ سید ناصر حسینی‌پور: دوستان دست از بی‌تقوایی و شیطنت بردارند و با مردم صادق باشند
کبنا ؛سیدناصر حسینی‌پور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پس ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، در واکنش به مشکل کنونی خرابی دستگاه سی‌تی‌اسکن  بیمارستان شهید رجایی گچساران اظهار کرد: پیام‌ها و گزارشاتی در ارتباط با مشکل پیش‌آمده و خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید رجایی به عنوان تنها دستگاه موجود شهر در همان ساعات اولیه به دستم رسید. لازم است در این ارتباط نکاتی را به سمع و نظر همشهریانم برسانم.
به گزارش کبنا، وی افزود: طبیعی است دستگاهی با این حجم از کار و نُرم جمعیتی بالای شهرستان، دچار مشکل شود. دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید رجایی گچساران ساعت ۲۵ دقیقه بامداد روز سه‌شنبه از کار افتاد که بلافاصله مورد خطای مذکور به اطلاع کارشناس فنی شرکت تجهیزات پزشکی پارس رسانده شد و بنده همان ساعت اولیه اطلاع پیدا کردم و با مسئولان امر تماس گرفتم.
حسینی‌پور عنوان کرد: با بررسی موضوع ایراد دستگاه، آسیب به ژنراتورهای ولتاژ و پمپ اعلام گردید و اینجانب تاکید بر تهيه و تعمیر هر چه سریعتر دستگاه را داشتم.

بیشتر بخوانید:
تلخ‌تر از خرابی سی‌تی‌اسکن گچساران چیست؟


خرابی سی تی اسکن شهرستان گچساران خبرساز شد! / از تاجگردون تا علیمراد جعفری!

 نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آقای دکتر ملک‌پور و مسئول بخش تجهیزات پزشکی دانشگاه از هیات امنای ارزی و ریالی وزارت بهداشت، دلسوزانه پیگیری‌های لازم را بعمل آوردند و قطعه مذکور خریداری و طبق قرار ساعت ۱۵ روز چهارشنبه باید تحویل نماینده دانشگاه گردیده و با پرواز تهران _ شیراز به گچساران منتقل و شرکت تجهیزات پزشکی پارس در نزدیک‌ترین زمان ممکن جهت رفع نقص و راه‌اندازی اقدام نماید.
حسینی‌پور با اشاره به لزوم افزایش دستگاه‌ها و تجهیزات ضروری پزشکی به لزوم نصب هرچه سریع‌تر سی‌تی‌اسکن بیمارستان نرگسی اشاره کرد و گفت: در ارتباط با دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان نرگسی که موافقت و مجوز آن از طریق هیات امنای ارزی وزارتخانه صادر گردیده است، در مجلس با وزیر بهداشت و درمان صحبت‌های لازم انجام شد، همچنین با معاون پارلمانی وزیر و دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت مکاتبه لازم صورت گرفت و تلفنی صحبت کردم و قرار است هفته آینده نیز با ایشان دیداری داشته باشم.
وی تاکید کرد: با جدیت تمام پیگیر  استقرار این دستگاه در بیمارستان نرگسی گچساران هستیم تا این اشکال مرتفع گردد.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اقدامات ضروری با توجه به مشکل فعلی سی‌تی اسکن گچساران گفت:
 با توجه به مشکل پیش‌آمده آمبولانس به صورت رایگان در اختیار بیماران اورژانسی برای رفت و برگشت به بهبهان برای تهيه سی‌تی‌اسکن تا رفع اشکال دستگاه قرار گرفته است و من بر مسائل و مشکلات شهرم اشراف کامل دارم.
وی یادآور شد: وضعیت بیماری کرونا در گچساران نسبت به دیگر شهرستان‌های همجوار در شرایط مناسب‌تری قرار دارد. 
حسینی‌پور افزود: از روز گذشته تاکنون مجموع بیماران بستری شده از ۱۴۱ نفر به ۱۰۷ نفر کاهش پیدا کرده‌اند به گونه‌ای که اکنون ۴۰ نفر از بیماران شهرستان باشت و ۱۰ بیمار از زیدون در گچساران بستری هستند. (آمار ارائه شده از مسئولین امر)
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی شیطنت‌ها توسط برخی بیماران سیاسی تصریح کرد: مردم شیطنت‌ها و بی‌تقوایی‌های  شکست‌خوردگان سیاسی را در عرصه رسانه خوب می‌شناسند، کسانی که با کوچک‌ترین مسئله عادی که در هر شهری اتفاق می‌افتد. فریاد و هوار راه می‌اندازند و نماینده و فرماندار و مسئولین بخش سلامت استان و  شهرستان (که با تمام وجود پای کار هستند) را مقصر معرفی می‌کنند و به دنبال اثبات خود و نفی دیگران و انکار خدمات نظام جمهوری اسلامی‌اند.
وی ادامه داد: این دوستان دست از بی‌تقوایی و شیطنت برداشته و با مردم روراست و صادق باشند، عوامل همین ورشکستگان سیاسی در بیمارستان شهید رجایی گچساران از بیماری می‌خواهند روی زمین دراز بکشد تا از وی عکس بگیرند و چهره بیماری در شهر را سیاه نشان داده و خوراک رسانه‌ای برای تخریب امثال بنده ولی در واقع نظام اسلامی را فراهم نمایند.
حسینی‌پور در پایان افزود: آقایانی که سال‌ها حاکم بودند مگر نمی‌دانستند شهرستان گچساران فقط دارای یک‌دستگاه سی تی‌اسکن است و هر لحظه ممکن است این دستگاه با مشکل فنی روبرو شود، چرا هیچ اقدامی برای اضافه نمودن یک دستگاه دیگر تا به امروز و تا پایان اين دولت بعمل نیاوردند.
برای تمامی بیماران عزیز آرزوی بهبودی کامل را از درگاه خداوند آرزومندم. انشالله بتوانیم در خدمت به مردم یابنده رضای خلق و خالق باشیم...
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب اقای حسینی عزیز کسی نگفته شما مقصر هستید
گفتند دستگاه سی تی اسکن خرابه
اما برادر عزیز انهایی که شما ورشکسته سیاسی قلمداد کردید انها کارهایی انجام دادند که در تارخ گچساران و باشت و حتی استان ماندگار است
اگه ان شخص نبود الان فقط بیمارستان رجایی گچساران وجود داشت
حالا شما بفرمایید و کار کنید
دولت و مجلس انقلابی و همسو با شماست
اگه تونستید کاری انجام بدهید بعد در خصوص دیگران اظهارنظر کنید
با حذف منتخب مردم امدید و نماینده شدید
وای به حال مردم بیچاره گچساران و باشت
بدبخت بدبخت شدند
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی اولا با اسانسور نماینده شدین.رقابتی نبود که به دیگران برچسب شکست خورده بزنین.شما شکست خورده هستید که پیروزی تان هم شائبه دارد.از طرفی وقت عمل است نه انشا پردازی.
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی اولا با اسانسور نماینده شدین.رقابتی نبود که به دیگران برچسب شکست خورده بزنین.شما شکست خورده هستید که پیروزی تان هم شائبه دارد.از طرفی وقت عمل است نه انشا پردازی.
مسعود
Romania
تخریب ..
گوهرگان همیشه در صحنه
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی چه بیانیه بازی هست کار کن وعمل ....
مردم از فقر وبدبختی تحت فشار هستن
مجلس انقلابی و بی کفایت که تا حالا بجز اصلاح انتخابات و محدودیت فضای مجازی هیچگونه عملکردی نداشته
اما...... اما..... راجع به خرابی سی تی اسکن
آقای تاجگردون در شهرستان گچساران ۴بیمارستان ساخت
۱ بیمارستان بی بی حکیمه
۲ ببمارستان نرجسی
۳ ببمارستان نفت
۴ کلنیک شفا
در شهرستان باشت
۱ بیمارستان درجه یک وپیشرفته
۲ کلنیک تاجگردون
حالا شما لطف کنید الان که دیگه مجلس .. دولت و....‌ همه یک خط سیاسی هستید و مجلس هم انقلابی هست
اگر توانایی داری یک دستگاه سی تی ایکن برای باشت
یکی هم ب ای گچساران بیار
منتطریم
لطفا لجای بیانیه عمل کن
اونوقت مردم بین شما ودکتر تاجگردون قضاوت خواهند کرد
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
دست شما درد نکنه اقای سید ناصر حسینی بنده یکی از مخالفان شما بودم الان بهت اعتماد پیدا کردم مردم گچساران عادت دارن همدیگر تخریب کنن . میخوان چیه ثابت کنن زمان تاجگردونم همینجوری بودن
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی این راهم بگو این دستگاه باارزش راکی به گچساران آورده توآمده ای سرخانه آماده تازه اومدی گچساران نمیدونی کی گچساران راآبادکرد حرف عمل نمیشه
گچ
Iran, Islamic Republic of
بیانیه ننویس...تا بخوای انشاء بنویسی. وقتت تمام شد. خیلی نگرانتم. ...یک بیمارستان مثل کلنیک های تاحگردون بر پا کن بسه. تاجگردون زمین پدری اش داد برای بیمارستان. ....
قدیمی
Iran, Islamic Republic of
برادر حسینی کارت خیلی سخته ..
خامی نکن و ....
تقریبا همه شهر مطمئنن که از عهدش بر نمیای !
Iran, Islamic Republic of
روز قیامت باید پاسخگوی اعمال شما و خود باشند
Iran, Islamic Republic of
هم اینکه عده ای را ورشکسته سیاسی میخوانی و مینامی/
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی ۲۰۰ عدد لامپ برای این عمود های بدون لامپ بیار دستت درد نکنه ان دستگاه سی تی اسکن که متعلق به بیمارستان نرگسی است جز تجهیزات آن بیمارستان است اگر این لامپها را تعویض کردم ما قبول می کنیم که دستگاه سی تی اسکن را با پول شخصی سید ناصر خریداری شده ضمن اینکه دور بعد ۲۰۰ رای نداری من دویست رای به شما تقدیم می کنم
آریا مهر
Iran, Islamic Republic of
عمر سیاسی شما همین دو سال هست حتی نمیتونی تجهیزات ساده این بیمارستان رو برآورده کنی ...اونی ک شما شکست خورده حسابش می‌کنی بزرگترین خدمات در طول این چهل سال ب باشت و گچساران انجام داد..درود بر تاجگردون سلام بر جعفری
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
آغای حسینی نظر مردم حلا ل مشکلاته :::چون بیان مشکلاته شما بجای حمله به مردم :::در مجلس دفاع کن
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1