تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۳۷۸۸۷
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار رئیس ارشاد کهگیلویه و هنرمندان با بیت «آمیراحمد تقوی»

۰
دیدار رئیس ارشاد کهگیلویه و هنرمندان با بیت «آمیراحمد تقوی»
کبنا ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه به همراه انجمن خوشنویسی بلادشاپور با خانواده عالم ربانی مرحوم «آمیراحمد تقوی» دیدار کردند.
به گزارش کبنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در این دیدار اظهار کرد: دومین سالگرد عالم ربانی میر احمد تقوی  مصادف شد با ایام محرم، جهت عرض تسلیت و پاسداشت یاد ایشان خدمت رسیدیم.
  سید ایرج کاظمی جو عنوان کرد؛ میر احمد تقوی بر مردم منطقه نفوذ کلام داشت و شخصیت برجسته‌ای بود، جایگاه ایشان به این دلیل والاست که از مردم و برای مردم بود در میان مردم بود.
  سید مصطفی تقوی فرزند این عالم ربانی نیز ضمن خوش آمدگویی به حضار گفت: فراتر از تعلقات شخصی احیای نام اقای میراحمد تقوی، احیای برخی صفات و ارزش‌هاست، ایشان مصداق کمالاتی بود که کمتر کسی با هم آنها را دارد.
تقوی با اشاره به اینکه به سهم خودم در تعالی و احیای نام ایشان می‌کوشم بیان کرد؛  یکی از اثرگذارترین راهها برای تجسم فضایل در جامعه هنر است، هنر ابزاری برای جاودان کردن شخصیت‌ها در جامعه است.
حجت الاسلام تقوی ادامه داد: شخصیت‌های اثرگذار در جامعه، آنان که تجسم کمالات انسانی هستند باید گرامی داشته شوند که این وظیفه هنرمندان است که زبان اثرگذارتری دارند.
وی مطرح کرد: در هر ماه ۱۰ روز در منطقه هستم و اگر شرایط کرونایی بهتر شود با جوانان و اصناف منطقه ارتباط برقرار می‌کنیم تا از کمالاتشان استفاده کنم.
حجت الاسلام تقوی با اشاره به قدرشناسی پدرشان از مردم کهگیلویه گفت: ایشان بارها تاکید کردند که اگر مردم از خوبی ما میگویند این نشان از خوبی مردم کهگیلویه است که  فطرت پاک انسانی داشتند و پذیرای ما بودند.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت در پایان صادق حاج هاشمی رییس انجمن خوشنویسی بلادشاپور با اهدای یک تابلو با هنر خطاطی به خانواده مرحوم امیر احمد تقوی اهدا کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
1