تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : ۴۳۷۸۶۶
آیت اله ارمغانی سرپرست اداره‌ی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد:

ریخت مدیریتیِ من بر دو اساس اصلاح‌گرایی و عمل‌گرایی استوار است

۸
۱
ریخت مدیریتیِ من بر دو اساس اصلاح‌گرایی و عمل‌گرایی استوار است
کبنا ؛
بزرگترین مسأله‌ و دغدغه‌ای که دارم ارتقاء شخصیت و احترامِ همکارانم است. اصلی‌ترین مسأله برای من کادرسازی، نیروسازی و مدیریت تنش‌ها است. میزان شکایات در روابط کار را به حداقل می‌رسانیم و زمان بررسی دعاوی را به کوتاه‌ترین زمان کاهش می‌دهیم و تلاش می‌کنیم در حوزه‌ی تعاون، تعاونی‌ها را سمت غیرخانوادگی، ملی و فراگیر ببریم.
آیت اله ارمغانی سرپرست اداره‌ی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (شنبه 23 مرداد) به مناسبت روز خبرنگار، در جمع خبرنگاران به بیان مواردی در مورد خبرنگار و نیز اداره‌ی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت.
ارمغانی با تسلیت ماه محرم سخنان خود را شروع کرد. ارمغانی خطاب به خبرنگاران گفت: من خودم زمانی همکار شما بودم وچالش‌ها، مشکلات و سختی‌های پیشِ روی خبرنگاران را می‌دانم.
وی افزود: من اعتقاد دارم که خبرنگاری یک هنر است و خبرنگاران نیز سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه‌ای هستند. خبرنگاران حقایقی را منعکس می‌کنند که باعث رشد و توسعه‌ی جامعه می‌شوند. وی اظهار داشت: خبرنگاری، ابزار حقیقت‌یابی است و خبرنگاران، کنکاش‌گران ساختار اداری و ساختار جامعه‌ی ما هستند. ما اعتقاد داریم خبرنگاران گوش‌های شنوا و چشمان بینای جامعه‌ی ما هستند.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعیِ استان تصریح کرد: من می‌خواهم ارتباط مستقیم، پایدار و استوار با جامعه‌ی خبرنگاری داشته باشم.
وی با اشاره به اینکه من فردی انتقادپذیر هستم، افزود: ریخت مدیریتیِ من به دو صورت است: اصلاح‌گرایی و عمل‌گرایی.
ارمغانی سپس ادامه داد: من دنبال حل مسأله هستم و از روزمرگی پرهیز می‌کنم. من انتقادپذیر هستم و ریخت مدیریتیِ من به دو صورت است: اصلاح‌گرایی و عمل‌گرایی. من به دنبال شفافیت، در همه‌ی ابعاد کاری، در گفتار، عملکردها و ساختارها هستم. وی گفت: در حوزه‌ی اشتغال هم سیاست‌های بازار کار را پیگیری می‌کنم.
ارمغانی افزود: در روزهای آینده در اوایل شهریور عملیات اجرایی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را آغاز می‌کنیم. تسهیلات روستایی را هم استمرار خواهیم داد.
سپس در ادامه به دیگر اقدامات مورد نظر خود پرداخت و افزود: من به دنبال مدیریت مشورتی هستم نه مدیریت جلسه‌ای. در حوزه‌ی روابط کار، به دنبال اصلاح ساختار مراجع دادرسی هستیم. در حوزه‌ی تعاون، شناسایی تعاونی‌های راکد و پایین‌تر از ظرفیت را شناسایی خواهیم کرد و در حوزه‌ی پشتیبانی هم مدیریت تنش خواهیم کرد و همکاران را راغب به فعالیت خواهیم نمود. چرا که اعتقاد دارم من به تنهایی کاره‌ای نیستم. بنابراین از ظرفیت همه‌ی همکاران در استان استفاده خواهیم کرد.
ارمغانی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص وضعیت اشتغال در استان افزود: بر اساس آمار رسمی که مرکز آمار ایران منتشر می‌کند، نرخ بیکاری در سال قبل در استان کهگیلویه و بویراحمد، 9/10 درصد بود و در فصل بهار امسال نیز 8/9 درصد بوده است.
وی سپس افزود: ما در مراجع دادرسی اشکالاتی داریم که دو برنامه برای بهبود آن در نظر گرفته‌ایم. برنامه‌ی اول ما قبل از همه پیش‌گیری است؛ چرا که پیشگیری را بهتر از درمان می‌دانیم. ما برای کاهش دعاوی در نظر داریم نظارت‌ها را افزایش دهیم. دوم، در نظر داریم اکوسیستم مراجع دادرسی را توانمند کنیم.
ارمغانی در پاسخ به پرسش یکی دیگر از خبرنگاران در باره‌ی تشکل‌های کارگری اظهار داشت: تشکل‌های کارگری بازوان ما هستند. ما سعی کردیم اختلافات جزئی که بین تشکلات کارگری وجود داشت را رفع کنیم. همچنین ساختمانی در اختیار تشکل‌های کارگری و کارفرمایی قرار دادیم.
سرپرست اداره‌ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد درباره‌ی سه دستاوردی در پایان کارش خواهد داشت عنوان کرد: یک) بزرگترین مسأله‌ و دغدغه‌ای که دارم، ارتقاء شخصیت و احترامِ همکارانم است. اصلی‌ترین مسأله برای من کادرسازی، نیروسازی و مدیریت تنش‌ها است. دو) میزان شکایات در روابط کار را به حداقل می‌رسانیم و زمان بررسی دعاوی را به کوتاه‌ترین زمان کاهش می‌دهیم. سه) تلاش می‌کنیم در حوزه‌ی تعاون، تعاونی‌ها را سمت غیرخانوادگی، ملی و فراگیر ببریم.
وی در پایان در خصوص وضعیت‌های تشکلی و بیمه‌ی خبرنگاران بیان کرد: بحث تشکیل تشکل‌های خبرنگاران و بیمه‌ی آن‌ها را هم پیگیری می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مچید
Iran, Islamic Republic of
شما برند سازمان کار استان هستید جناب ارمغانی انشالله که موفق باشید
رحمان
Iran, Islamic Republic of
اقای ارمغانی زمانی که معاون بود هم ضعیف بود ایشان در حد مدیر کلی نبود بعد ها برایشان اثبات می شود
Iran, Islamic Republic of
اگرضعیف بودمدیرکل معزول زمان شریعتمداری تمام افتخاراتشوازبخش اشتغال نام نمی برد.مدیرکل هیچی برای بیان نداشت تنهاآمارش بخش اشتغال به مدیریت اقای ارمغانی بود
من
Iran, Islamic Republic of
توی یک مصاحبه دو پاراگرافی، 33 بار از کلمه "من" استفاده کرده!
علم روانشناسی در این زمینه چه می گوید؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
علم روانشناسی میگه این متن را خبرنگار با تجربه ای مانند کبنا تنظیم کرده اگر ایراد داشت خبرنگار اصلاح می کرد
بعد میگه حسود نباش
Iran, Islamic Republic of
خیلی بیکاری که شمارش میکنی!!!!لااقل جملات خوب راهم می دیدی!!!حسودهرگزنیاسود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مهم ترین اصل داشتن تعهد و فساد تیزی است
تمام
.
Iran, Islamic Republic of
افسوس که نشد...۷ماه مدیربودنداندازه ۷سال مدیرکل جدیدزحمت کشیدند
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1