تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۲۸
کد مطلب : ۴۳۷۸۴۱
کبنا گزارش می‌دهد؛

حذف سهمیه لیگ برتر باشگاه «فرازبام خائیز دهدشت»

۹
۳
حذف سهمیه لیگ برتر باشگاه «فرازبام خائیز دهدشت»
کبنا ؛لیگ برتر؛ به بالاترین ویترین مسابقات در هر سطح گفته می‌شود که برای به بدست آوردن امتیاز لیگ برتر از دسته دوم تا دسته اول باید حداقل سال‌ها برنامه‌ریزی کرد و در سایه برنامه‌ریزی مؤلفه‌هایی همچون زیرساخت در حوزه اداری، مالی و سخت‌افزاری و مهم‌تر از همه همراه کردن فرهنگ عمومی جامعه برای حضور در لیگ برتر است. آری؛ «فرازبام خائیز دهدشت» تیمی که رویای جهانی شدن در شهر دهدشت را داشت. امروز حال و روز خوشی ندارد، به‌راستی سهمیه‌ای که در سختی بدست آورد و در اولین دوره لیگ برتر شگفتی آفرید و در حضور قطب‌های صنعتی، باشگاه‌های دولتی و اقتصادی «ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه، مس کرمان و زغال سنگ طبس» مقام سوم را کسب کرد، امسال هیچ سهمی در لیگ برتر ندارد. این درحالی است که سی‌وچهارمین دوره لیگ برتر آقایان هندبال در تالار شهید «سلیمانی» فدراسیون هندبال استارت‌زده می‌شود و یک غایب بزرگ و اثرگذار دارد، شاید به جرأت بتوان گفت که حضور فرازبام خائیز که جز محدود باشگاه‌هایی است که در همه رده‌های سنی فعالیت مستمر داشته و اثرگذار بود و به یکباره افول کرد، چه کسانی می‌توانستند از این افول جلوگیری کنند! در این مطلب نقش و میزان اثرگذاری آن‌ها را یادآوری می‌شویم. 
«مجید پارسائی»؛ مالک و متولی این باشگاه که از مربیان این استان و کشور است؛ سابقه حضور در چند دوره به‌عنوان کادر در کنار تیم‌های ملی پایه هندبال جمهوری اسلامی ایران به مسابقات آسیایی را دارد؛ که به اذعان خودشان و تحقیق میدانی این تحریریه پایه‌ریزی و برنامه‌ریزی چندساله کرده بود که در پایان دهه اول حضور در لیگ ایران با بازیکنان بومی، قهرمان لیگ برتر ایران شود و به یکباره با خبر انصراف ‌ایشان روبه‌رو شدیم و تصور کردیم که شاید این‌عدم حضور یک شوی تبلیغاتی برای جذب اسپانسر و یا کمک مالی است! اما ظاهراً تصمیم بر نبودن جدی است. اما آقای «پارسائی» مسئول است او در قبال بازیکنانی که به سمت این ورزش آورد و آموزش داد و ساخت و در سطوح حرفه‌ای پرورش داد تا جایی‌که قهرمان چهار مقطع سنی «خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان» ایران شد، مسئول است؛ در قبال این سرمایه اجتماعی عظیم مسئول است؛ در قبال آینده حرفه‌ای این عزیزان؛ آیا نباید نهادی که متولی واقعی ورزش است پیگیر باشد!

آقای فرماندار شما مسئول هستید
با توجه به جایگاه فرماندار در شهرستان که نماینده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و انتظامی دولت در یک منطقه است. آیا آقای «کریمی‌نژاد» پیگیر مسائل، مصائب و مشکلات این باشگاه بوده یا خیر! اما به مثابه یک فرد عادی با فرض اینکه اتفاقی نیفتاده از کنار موضوع گذشت.
آقای فرماندار، شما به اندازه آقای «پارسائی» و حتی بیشتر مسئول هستید؛ در مقابل حذف سهمیه «فرازبام خائیز دهدشت» در لیگ برتر سکوت کردید و پیگیری نکردید. در این واپسین روزهای دولت تدبیر وامید، شما به‌عنوان یکی از فرماندارانی که عمر زیادی در کسوت فرمانداری این دولت بودید آیا به صورت رندوم و موردی کاری برای این باشگاه انجام داده‌اید؟ حضور یا عدم‌حضور این باشگاه جزء دغدغه‌های شما نبوده و نیست!

شعار «عزت» برای چه بود!
جناب حجت الاسلام «موحد» با داد و فریادهای آتشینتان و تیم رسانه‌ای پر طمطراقتان چه کاری انجام داده‌اید؟ آیا برای مشکلات فرازبام خائیز نشستی با حضور مسئولان استانی برگزار کردید؟ فریاد و صدای نماینده باشگاه را با مدیران‌کل ورزش، اقتصاد، بودجه و استاندار در میان گذاشتید؟ آیا با شگرد خودتان برای این باشگاه که همانا گوشه‌ای از هویت و عزت کهگیلویه است نشستی با وزیر ورزش داشتید؟ قطعا همگان می‌دانند که شما با افتخار و عزت به کهگیلویه برگشتید و نمی‌دانم شعار عزت برای چه بود! این سایت این حق را به شما می‌دهد که بفرمائید برای برطرف کردن مشکلات این باشگاه چه گامی برداشتید و اگر گوشه‌ای از مشکلات را برطرف کردید آن را بیان کنید. 

سهمیه لیگ برتر استان را پس بگیرید
آقای «کلانتری» استاندار محترم، نقش شما چه بود؟ البته صداقت در گفتار، کردار و دلسوزی تنها نمی‌تواند کلید حل این مشکلات باشد. یادمان نرفته تیم شهرداری یاسوج تا کجا پیش رفت و یکباره و یک شبه منحل شد. آیا توانستید آن را احیاء کنید تا این سرمایه عظیم جمعیت جوان این استان از آن بهره‌مند شوند و گوشه‌ای از معضلات اجتماعی برطرف شود؟ آقای کلانتری می‌دانیم و دیدیم چندبار برای برطرف کردن مشکلات این باشگاه نشستی برگزار شد، کدام یک از آن‌ها به نتیجه رسید؟ در صورتی‌که اراده بر کار کردن یا انجام دادن بود، می‌شد و می‌توانستید «جلوی حذف سهمیه لیگ برتر استان را بگیرید». آقای استاندار فصل پنجم به شما این اجازه را می‌دهد که نگذارید سهمیه این استان در لیگ برتر از بین برود. امیدواریم در واپسین روزهای حضورتان در این استان به‌جهت اتمام ماموریت دولت، بیایید و اقدامی انجام دهید تا در اذهان عمومی جامعه ثبت گردد؛ کارگروهی با حضور مدیران‌کل و نماینده مردم در مجلس تشکیل دهید و نگذارید این سهمیه از بین برود؛ و خوشحالی را مجددا به جامعه هندبال کهگیلویه برگردانیم. 

در پایان:
لیگ برتر هندبال ایران با غیبت نماینده استان امروز شروع خواهد شد و بعد از انجام دو بازی با استراحت و وقفه‌ای روبه رو خواهد شد. می‌توانیم برای کمک به هندبال این استان گامی اثرگذار برداریم تا هندبال را نجات دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید،به نماینده چه ربطی دارد برید از وزارت ورزش دنبال بودجه باشید نماینده هم براتون رایزنی میکنه،،،،ورزش و جوانان چکاره هست
Iran, Islamic Republic of
ایگم نماینده قبلی گچساران اومد بهتون تو باشگاه سر زد شاید بتونه کمکتون کنه
محمد
Romania
یه کلمه بگم، این مملکت دنبال اینه که لرا سردر نیارن، والا بخدا په تیم شهرداری یاسوج توی فوتبال با اون عظمت الان کجاست؟ هیچ،... ما لرا همیشه سکوت کردیم درمقابل آدم هایی که ادعای عدالت و اسلامی بودن میزنن ولی در باطن خیانت کار به این مردم و این قوم بزرگ که سال ها عشایر لر برای قدرت و عظمت ایران جنگیدند و الان دارن تیم هاشونو حذف میکنن، چرا یک تیم تبریزی یا یک تیم اصفهانی یا یک تیم تهرانی این اتفاق براش نمیفته چرا دقیقا ما مردم بدبخت و بیچاره کهگیلویه باید تاوان بی مسئولیتی دولت به این مردمو بدیم؟ چرا کسی نیست ک هوای این هواداران و این مردمو داشته باشه؟ حتما باید بمیریم تا یکی بیاد سر خاکمون بهمون سر بزنه؟ یکم غیرت داشته باشین، ادعارو همه بلدن ولی غیرت باید باشه ادعا کافی نیست، یا علی امیدوارم مردم قوم لر از این ظلم و ستم این مملکت نجات پیدا کنند
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
چی شد بعد از آمدن تاجگردون به باشگاه یک مرتبه باشگاه حذف شد ؟
البته این تیم و مدیریتش در حد لیگ برتری نبودند.
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
امتیاز باشگاه رو ملیاردی فروختن .مربی و کادر باشگاه
محمد
Iran, Islamic Republic of
بدبختی ما اینه که تو شهری هستیم که حتی نماینده و فرماندار وبقیه ادارات مسئول آبی ازشون گرم نمیشه، هر کی میره سهمیه بالاتر می‌خره با پول ، و تیم شهر ما به خاطر پول داره از بالا میاد پایین
محمد
Iran, Islamic Republic of
عزت فقط کهگیلویه را نابود کرد
شوتاور
Iran, Islamic Republic of
گفتند عزت به کهگیلویه برگشته
پ کو؟
امینی
United Arab Emirates
بی عرضگی نماینده وقت هست
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1