تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۴۳۷۸۰۹
وضعیت فراتر از قرمز کرونا؛

کرونا، پایان دولت و مدیریت سینوسی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
کرونا، پایان دولت و مدیریت سینوسی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛متأسفانه انتشار سویه دلتا با ماه های پایان دولت همزمان شد و وضعیت فراتر از انتظار و وخیمی را ایجاد کرد. به گزارش کبنا نیوز، مدیریت سینوسی دولت به هر دلیلی که باشد سوء مدیریت تعبیر می شود. قبل از پایان کار دولت دوازدهم، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به رییس جمهور نامه نوشتند و هشدار دادند که ظرفیت جسمی و روانی کارکنان نظام سلامت در تمام عرصه‌ها به حد اشباع نزدیک شده و در این شرایط خطرناک، بی توجهی آشکار نسبت به محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فقدان عزم جدی برای توقف کارخانه تولید بیمار در صحنه عمومی موجب احساس تنهایی، بی پناهی و فرسودگی مضاعف در مدافعان سلامت خواهد شد.  همچنین سعید نمکی - وزیر بهداشت در آخرین روز کاری دولت دوازدهم، در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب ضمن تشریح وضعیت بیماری در کشور و هشدار نسبت به تاب آوری مدافعان سلامت، تعطیلی دو هفته‌ای و بکارگیری نیروهای نظامی و انتظامی و برخورد با پروتکل شکنان را خواستار شد؛ درخواستی که پس از طرح در ستاد کشوری کرونا، از سوی وزیر کشور منتفی و اعلام شد که "بنا شده بررسی دقیق‌تری صورت گیرد و در روزهای آینده در ستاد همه مباحث مطرح شود و پس از آن تصمیم گیری کنیم."
در کهگیلویه و بویراحمد نیز تا شاید به وضع آژیر خطر درنیامد هیچ کس از کرونا حرفی نمی زد، به گفته مسئولان استانی وضعیت کرونایی استان از قرمز به سیاه درآمده است. ولی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، همچون مسئولان فرادستی خود مدیریت سینوسی را دنبال کردند و حتی در شرایط کنونی نیز عزمی برای مدیریت کرونا وجود ندارد. با وجود اینکه گفته می شد کرونا باید کنترل شود ولی می بینیم که بعضی از باشگاه های ورزشی به خصوص در گچساران باز هستند، وضعیت کنونی کرونایی نتیجه باز بودن تالارها و باغ ها در هفته های اخیر قبل از محرم است، ولی مسئولان دیر از خواب بیدار شدند و تازه در یکی دو هفته اخیر از مسئولان صمت و گردشگری گزارش کار خواسته اند، مصوبه زمانی صادر شد که عملا فایده ای نداشت و شواهد نیز حاکی از باز بودن تالارها بوده است. آیا این خیانت به مردم و میزی نیست که «برخی مسئولان» پشت آن نشسته اند و زحمت بازدید میدانی و برخورد جدی با قانون شکنان را نمی دهند.
اینکه چرا دولت چنین سیاستی پیش می گیرد تا به اوج شرایط کرونایی و بدتر از اوج برسیم جای سوال دارد!؟ چرا مسئولان ما باید تحت شرایطی که میلشان نمی کشد کار کنند و پایان دوره دولت است، کاری می کنند که به این فجایع برسیم.
ذ
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هم محلی
Iran, Islamic Republic of
فرماندار اتابک
نگفتم دهدشتو نابود کردی؟
اینم فرجام گچساران
Iran, Islamic Republic of
دوباره مهر تالارها باز میشن و مراسم برگزار میکنن ایندفعه دیگه بدتر از قبل
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل میراث فرهنگی فقط کارش وعده دادنه...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
1