تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۴۳۷۷۵۳
در جشنواره برند محبوب؛
کسب تندیس برند محبوب کشور توسط شرکت مخابرات ایران
۰
کبنا ؛در این جشنواره که همه ساله به منظور انتخاب بهترین برند ها در حوزه های مختلف و انتخاب برندهای خوشنام ایرانی برگزار می شود، شرکت مخابرات ایران با کسب حداکثر امتیاز موفق به دریافت تندیس زرین برند محبوب کشور در حوزه اینترنت شد.
به گزارش کبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دراین مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شد، از برند مخابرات ایران، به عنوان حائز تندیس زرین و برند خوشنام در گروه اینترنت تقدیر ویژه به عمل آمد.
جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرفکنندگان که به اختصار «جشنواره برند محبوب» شناخته میشود، به عنوان گستردهترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندهای ایرانی، بستری برای شناسایی برندهای محبوب فراهم کرده تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه معرفی این برندهای معتبر را فراهم آورد.
هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان اعلام شده است. در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروههای کالا و خدمات استفاده میشود تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف کالا و خدمات به دست آورد.
گفتنی است جشنواره برند محبوب از سال ۱۳۹۲ هر ساله در تابستان برگزار شده و آمار مشارکت و رای مردم به برندهای محبوب خود در این جشنواره سال به سال افزایش یافته است.امسال هم نظرسنجی مردمی برند محبوب، از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۵ تیر ماه سال جاری ادامه داشت.
به گزارش کبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دراین مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شد، از برند مخابرات ایران، به عنوان حائز تندیس زرین و برند خوشنام در گروه اینترنت تقدیر ویژه به عمل آمد.
جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرفکنندگان که به اختصار «جشنواره برند محبوب» شناخته میشود، به عنوان گستردهترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندهای ایرانی، بستری برای شناسایی برندهای محبوب فراهم کرده تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه معرفی این برندهای معتبر را فراهم آورد.
هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان اعلام شده است. در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروههای کالا و خدمات استفاده میشود تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف کالا و خدمات به دست آورد.
گفتنی است جشنواره برند محبوب از سال ۱۳۹۲ هر ساله در تابستان برگزار شده و آمار مشارکت و رای مردم به برندهای محبوب خود در این جشنواره سال به سال افزایش یافته است.امسال هم نظرسنجی مردمی برند محبوب، از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۵ تیر ماه سال جاری ادامه داشت.