تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۴۳۷۶۷۸
در مراسم تحلیف شورای روستاهای بخش کبگیان مطرح شد

بخشدار کبگیان: در برابر کلام الله مجید پیگیری مطالبات مردمی داشته باشید

۱
۱
بخشدار کبگیان: در برابر کلام الله مجید پیگیری مطالبات مردمی داشته باشید
کبنا ؛ جلسه تحلیف شورای روستاهای بخش کبگیان با حضور شوراهای جدید و دهیاران و بخشدار کبگیان در مسجـد جامع شهـرچیتاب مرکزاین بخش برگزار گردید.
به گزارش کبنا، مهران گـودرزیان بخشدار کبگیان ضمن تشکر از زحمات شوراهای قبل و تبریک به شوراهای جدید، اظهار داشت: کبگیان علیرغم دارا بودن کاندیدای شورا در مرکز استان حضور ۷۵ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی و ۸۵ درصدی مردم در مرکز بخش (شهرچیتاب) شاخص پررنگی راداشت و در موقعیت خود سالم‌ترین وامن ترین انتخابات در سطح شهرستانهای ثلاث (بویراحمد دنا و مارگون) را برگزار کرد.
بخشدار کبگیان ضمن تبریک روز خبرنگار خطاب به حاضرین، گفت: خبرنگار قلم ناطق خروجی عملکرد ما خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که هم کوتاهی در مسئولیت وهم تلاش در میدان خدمت ما مسئولین در صورت عدم درج خبرنگار، خیانت به آگاهی مردم می‌باشد.
وی افزود: در برابر کلام الله مجید هرآنچه سوگند خوردید مسئولید، پس باقدرت وتعصب درچارچوب قانون گام در پیگیری مطالبات مردمی داشته باشید.
این مسئول تثصریح کرد: شوراهای روستا مدیر دهیارانند که با نظارت دقیق بر کار دهیاران و پیگیری مطالبات مردمی می‌توانند روستایی آباد داشته باشند.
بخشدار کبگیان درباره انتخاب شورای بخش هم گفت: شورای بخش مسئولیت حساسیست زیرا بررسی حل مشکلات روستاهای بدون دهیاری و انتخاب دهیاران روستاهای بدون شورا و تأیید دهیاران برعهده آنان است وباید سعی شود دلسوزانه دراین انتخاب گام بردارید وانشالله در طول یک هفته شورای بخش هم انتخاب کنید.
گودرزیان بااشاره به نقش شورا در احقاق حق مردمان روستاها هم افزود: یک شورای پویا می‌تواند با ارجاع مکاتبات مردمی به دفاتر مدیران استانی و نماینده و رایزنی با مدیران کل در بازدید از نمای روستا آنان را به تخصیص بودجه و اعتبار جهت آبادانی روستا تشویق کند و گاهی می‌تواند با یک استاندار برابری کند.
لازم به ذکراست در پایان جلسه که با قرائت سوگند نامه به پایان رسید شوراهای جدید با دریافت ابلاغیه از تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ کار خود را بطور رسمی شروع کردند.
---------------------------------------
خبــرنگار اسمـاعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فلاحی
Romania
سلام جناب بخشدار همه باید به قسمی که خوردند به آن مسیولیتی که واگذار شده به ایشان وفادارباشند جناب بخشدار آیا تابه حال روستای خهکی رادیدی وتشریف بردی آنها مدتی است دربی آبی مطلق میسوزند ومیسازند وگهگاه جنابعالی را هم درجریان قرار میدهند اما ایارسیدگی کرده ای آیا تونستی حداقل یه تانکر ویادوتانکر آب باهزینه دولت دراختیارشان قراردهی متاسفانه روابط عمومی جناب رسام بارها بهش گفتم حداقل یکبار یه گزارشی ازاینروستا در خبرهاپخش کن شاید مسیولی بیدار شد وبرای اینروستا فکری کند متاسفانه ایشان هم طفره رفته تاکنون
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
1