تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۷۶۶۳
یادداشت؛

پاسخ سید سعادت الله حسین پور ده بزرگ به یک انتقاد

۶
۰
پاسخ سید سعادت الله حسین پور ده بزرگ به یک انتقاد
کبنا ؛
روز گذشته ایمان محمد‌پور فتح فعال سیاسی اصلاح‌طلب شهرستان گچساران در صفحه شخصی خود با اشاره به دخالت سیاسیون و نزدیکان نماینده مجلس در انتصابات نوشت: آیا سلطه خانوادگی فقط در دوران تاجگردون بود؟ / چرا سکوت کرده‌اید؟  که  سید سعادت الله حسین پور ده بزرگ در پاسخ به آن، مطلبی به پایگاه خبری کبنا نیوز ارسال کرده که به شرح زیر است.
در جواب منتقد و دوست عزیز ایمان محمد پور فتح چند نکته را عرض کنم.
 اول انتخابات شورای شهردوگنبدان بر چند اصل جهت انتخاب کاندیداها استوار بود.و یکی از آنها  بر قاعده ماندن یا رفتن جناب آقای مهندس ظفری بنا نهاده شده بود، لذا وقتی مردم دست به انتخاب در بین کاندیداها زدند به اشخاصی رأی دادند که به این تفکر نزدیک بود. لذا اخلاقی نبود که انتخاب دیگری داشته باشند مگر اینکه ایشان برای این پست کاندیدا نشده بودند.
دوم اینکه فراموش نکنیم سید قدرت یک چهره معمولی نیست که شأن او فقط برادر نماینده باشد.
 ایشان نماینده سابق حوزه گچساران و باشت می باشد که در این حوزه هزاران طرفدار دارد و با چراغ سبز ایشان و پتانسیل نسبی که این کاندیداها داشتند اکثریت  طرفداران حداقل به پنج نفر از این لیست  رأی دادند. و همین طور هر فرد سیاس بخصوص در جریان اصولگرایی برای آینده سیاسی به ایشان نیاز دارد، لذا نمی توانند ایشان را نادیده بگیرند.

سوم اینکه لابی گری نه فقط در شهر ما بلکه در همه جای دنیا امری مرسوم است، و اشخاص متنفذ جهت به کرسی نشاندن افراد نزدیک به خود چنین اقدام می کنند.و این موضوع در ادوار گذشته هم مرسوم بوده،چرا قبلا صدای اعتراض شما را نشنیدیم.

چهارم اینکه در یک شرایط معمولی تحت هیچ شرایطی سید ناصر حسینی برای حوزه گچساران و باشت باتوجه به پیچیدگی ان اقدامی نمی کرد و آمدن ایشان با فشار طرفداران با شرط ها و شروط ها صورت گرفت که یکی از شرایط ان استفاده از تجارب بیش از چهار دهه ای  سیاسی سید قدرت الله حسینی و شناخت ایشان نسبت به موضوع شهرستان ها و استان بود، و در حال حاضر به عنوان نماینده و معتمد نماینده مجلس شورای اسلامی در سطح استان اقدامات لازم را انجام می دهند.

پنجم اینکه درمورد دخالت برادر نماینده فرمودید،و عزای عمومی اعلام کردید، انقلاب اگر برای خیلی ها از سال پنجاه و هفت شروع شد و آب و نان داشت، برای خانواده حسینی خیلی جلوتر شروع شد، ما 45پنج سال است که برای این انقلاب هزینه می دهیم ،شما نمی توانید یک سند بیاورید که ما به ناحق در طول این چند دهه یک سنجاق را برای خود خواسته باشیم، ما همان زمان هم که نمایندگی این حوزه را در اختیار داشتیم با پژو رفتیم با پراید برگشتیم.
 لذا این مقایسه شما از اساس باطل است چرا که مردم شهر و دیار مان اگر بر نفوذ خانواده نماینده سابق اعتراضی داشتند اعتراضشان بر این بود که انها همه دستگاه دولت و حاکمیت را جهت مطامع شخصی خود مصادره به مطلوب نموده بودند.
و نکته دیگر اینکه نمایندگان شورا انسان های آزاداندیشی هستند که خود انتخاب کردند و اگر جلسات مخفیانه آقایان نبود،قطعا جناب آقای حسینی خود را ملزم به دخالت و روشنگری نمی دید. و نمایندگان شورا نمی خواستند تصمیم ایشان محلی از اعراب نداشت.و نکته مهم دیگر که نوید ان را به همشهریان می دهم در چند سال آینده باهمکاری نماینده مجلس و شهردار محترم گچساران متوجه خواهند شد که اگر کارشکنی نماینده سابق نبود ،شهردار به مراتب در جایگاهی موفق تر از امروز ایستاده بود و قضاوت برای این ادعا در اینده مشخص خواهد شد.و همین طور
و اگر در آینده مصلحت ایجاب کند،درمورد استقلال شورا از نماینده مطالبی بیان خواهد شد که هم استقلال شورا نمایان خواهد شد و هم شاید شما پشیمان از نوشته امروز خود گردید.
و اگر حوصله اجازه دهد،درمورد عملیات فریب مانور ظاهری روی زینل زاده و جلسات سری برای شخصی دیگر مطالبی را بیان خواهم داشت، اتفاقی که در انتخابات مجلس هم شاهد بودیم که چطور با آبروی و منافع یک ایل بزرگ بازی شد.


در پایان ایمان محمدپور دوست خوبم، راغب بودید مرتبه بعد قبل از انتقاد در فضای رسانه  می توانید اندک مشورتی از این رفیق خود بگیرید شاید نیاز به ان انتقاد نباشد. بعضی ها معتقدند که ایمان محمد پور برای دیده شدن اقدام به انتقاد از چهره های مطرح سیاسی می کند، اما من  هنوز هم امیدوارم که اینچنین نباشد.
روز خبرنگار بر همه خبرنگاران بشکل ویژه خبرنگاران سایت کبنا نیوز  که چشم و گوش جامعه و یکی از ارکان مهم دموکراسی هستند تبریک و تهنیت باد.
مخلص شما سید سعادت الله حسین پور ده بزرگ.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شما زیادی طابکار مردم و انقلاب هستید
خیلی ها برای انقلاب زحمت کشیدن اما مثل شما منت نمیذارن...
رشما استفاده می کنید همه را هم می تارانید
نخل نقی
Iran, Islamic Republic of
که بره
Iran, Islamic Republic of
برادر ایمان محمدپور بعضی مواقع در سکوت ادم بهتر دیده میشود نذار بازنده از پیش مشخص شده نباشید برای دیده شدن و جا پای بزرگان اصلاح طلب گذاشتن راههای بهتری هم هست
باشت
Iran, Islamic Republic of
سید سعادت زیاد زور نزن
خودت را قاطی نکن
شک نکن دوره بعد سید ناصر کمتر از ۱۰هزار رای داره
فعلا سید قدرت دار. عمل میکنه
فعلا شهر باشت دادهددست گشین ها
مابقی طایفه ها را هم بحساب نمیاره
Iran, Islamic Republic of
سید درخصوص شورا
اکثر نیروهای چپ رای به اقایان منتخب شورا دادند بخصوص اقای طاهری و کرمی و شکوهی و این درس عبرتی می شود که در دورهای اینده فقط به فکر و جناح رای دهی و به افراد جاه طلب و منفعت طلب رای داده نشود.
Iran, Islamic Republic of
اگر شما یک پا دادین،خیلیا سر و پیکر دادن برای وطن .بنده فرزند شهیدم حتی رییس بنیاد شهید را نمی شناسم.به نظر شما ماها ضد انقلابیم؟
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
1