تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۲۰۰
فرماندار شهرستان بویراحمد مطرح کرد

احمدی: دستگاه‌های فرهنگی نباید به بهانه کرونا از وظایف‌شان غفلت کنند / روزانه از دستگاه‌های فرهنگی گزارش عملکرد مطالبه می‌کنم / تشکیل تیم منسجم برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

۳
۰
احمدی: دستگاه‌های فرهنگی نباید به بهانه کرونا از وظایف‌شان غفلت کنند / روزانه از دستگاه‌های فرهنگی گزارش عملکرد مطالبه می‌کنم / تشکیل تیم منسجم برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی
کبنا ؛جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی شهرستان بویراحمد با دستور کار خودکشی در این شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 5 مرداد ماه 1400) جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی شهرستان بویراحمد با دستور کار خودکشی به ریاست مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد آموزش را کلید اصلی عبور از آسیب‌های اجتماعی دانست و اظهار داشت: عوامل زیادی در خودکشی افراد تأثیر دارد که باید ضمن بررسی دقیق و شناخت کامل، آموزش را در اولویت قرار داد. آموزش‌های لازم اگر به افراد جامعه داده شود، تا حد خیلی زیادی می‌توان جلوی آسیب‌های اجتماعی را گرفت.
وی افزود: در ارائه آمارها دقت شود که آمارهای غیرواقعی داده نشود. 
فرماندار شهرستان بویراحمد پایش آماری را الزامی دانست و گفت: اگر بانک اطلاعاتی دقیقی در خصوص آسیب‌های اجتماعی و خودکشی داشته باشیم، مبنای بهتری برای تصمیم‌گیری‌ها خواهد بود.
احمدی گفت: امید و امید آفرینی در جامعه برای کاهش خودکشی تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: هر سال خودکشی در شهرستان بویراحمد افزایش می‌یابد و این بحران است و نشان دهنده این است که عملکردها و اقدامات دستگاه‌ها اثر چندانی ندارد.
فرماندار بویراحمد گفت: نباید به راحتی ابزار و وسایل خودکشی در بازار فراهم باشد. نباید داروهایی که فرد با آن اقدام به خودکشی می‌کند به راحتی در اختیار افراد قرار بگیرد.
وی همفکری و همکاری دستگاه‌های مربوطه را برای مقابله با خودکشی لازم دانست و گفت: باید تیم منسجم برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تشکیل شود.
احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد تقویت مسائل دینی را مهم عنوان و به ضعف دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: متأسفانه بعضی از دستگاه‌های فرهنگی دچار روزمرگی شده‌اند و دغدغه‌ای نسبت به مسائل اجتماعی ندارند. بنده از امروز روزانه از دستگاه‌های فرهنگی گزارش عملکرد مطالبه خواهم کرد.
وی افزود: در سال گذشته و پنج ماه اول امسال دستگاه‌های فرهنگی ما چه برنامه‌ای در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته‌اند، شرایط وخیم کرونا را می‌دانم، اما یقیناً دستگاه‌های فرهنگی می‌توانستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برنامه‌های جایگزین به دنبال کار فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشند. روزانه با افزایش معضلات اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنیم، در همین باغ‌های تفریحی یاسوج چه خبر است؟ اما برخی مسئولان ما متأسفانه بی‌خیال هستند.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: کرونا نباید باعث  غفلت دستگاه‌های فرهنگی از وظایف و رسالت‌هایشان باشند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حداقل تا یک ماه دیگه رفتی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خودت را برای عزل اماده کن. با این شعارها نمیتوانی فرماندار بویراحمد بزرگ باشی. بویراحمد نیاز به فرمانداری قدرتمند وامانتدار نیازمند است. شما بهتراست به طلب استغفار کنی. واصلاح را ازخودت ا غاز کنی جناب احمدی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد که اصلا دستگاه فرهنگی نداره آقای فرماندار تازه از خواب بیدار شدین
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1