تاریخ انتشار
شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۳۷۱۰۸
در ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

یزدان‌پناه: ناسپاسی نکنید، تجهیزات بیمارستان نرگسی «دست دوم» نیست

۴
۱
یزدان‌پناه: ناسپاسی نکنید، تجهیزات بیمارستان نرگسی «دست دوم» نیست
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها و سیاسیون در خصوص بیمارستان نرگسی گچساران به شدت انتقاد کرد.
 به گزارش کبنا، پرویز یزدان‌پناه صبح امروز (شنبه 2 مرداد ماه 1400) در نشست استانی ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه رعایت پروتکل‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد کم شده و روند بیماری و مراجعه به بیمارستان‌ها زیاد شده و بیماران را روز به روز زمین‌گیر می‌کند که ویروس بیشتر از نوع هندی است.
 وی با انتقاد از کسانی که در خصوص بیمارستان نرگسی با خصومت اظهار نظر می‌کنند گفت: سیاسیون و رسانه‌ها در این خصوص نظر می‌دهند بیمارستان نرگسی برای جایگزینی بیمارستان شهید رجایی گچساران در نظر گرفته شد بنابراین ارتباطی با این زمان ندارد و در گذشته بودجه آن تصویب شده است. 
این مسئول ادامه داد: در یک سال گذشته معاونان استاندار یک سوم کار خود را روی این بیمارستان گذاشتند تا به بهره برداری برسد و همکاران ما نیز شبانه روز به دنبال این بیمارستان بودند و تنها بیمارستانی در ایران است که همه وسایل آن نو بوده در هنگام افتتاح هیچ‌گونه بدهکاری نداشته و سه میلیارد تومان هم اضافه بر این داشته است بر عکس بیمارستان جلیل که با بدهکاری سنگین افتتاح شد.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان مجوزهای لازم را داشته اما بعضی‌ها به جای تشکر از وزارت بهداشت دائم علیه بیمارستان نظر می‌دهند در حالی که بر خلاف گفته‌ها هیچ تجهیزات درجه دو در آن به کار نرفته و بهترین تجهیزات در آن استفاده شده و به جای قدردانی سنگ‌اندازی می‌کنند.
 وی گفت: نزدیک چهل روز است که چهار تن از کارشناسان زبده ما در گچساران مستقر هستند و تجهیزات را کنترل می‌کنند و بالای ۹۹ درصد تجهیزات و سیستم‌ها آماده است تا به بهره برداری برسد متاسفانه بداخلاقی‌ها و ناسپاسی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که زحمتکشان را دلسرد می‌کند در حالی که بعضی نهادها را وظیفه کنترل دارند و باید تذکر بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نقی
Iran, Islamic Republic of
چه عصبانی
یعنی دهان ها بسته
Iran, Islamic Republic of
درگیر مسائل سیاسی نشوید و به وظیفه خودتون عمل کنید مردم قدردان زحمات شما هستند
Iran, Islamic Republic of
خجالت اور خواهد بود اگر بخواهند بیمارستان شهید رجایی را تعطیل کنند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
... چرا فکر میکنید مردم احمقن ؟؟؟ من خودم از تاریخ ۱ تیر تا ۱۱ تیر بیمارستان شهید رجایی بستری بودم داشتن از تمام تجهیزات اونجا که همگی بسیاار فرسوده بودن لیست تهیه میکردن. وقتی پرسیدیم چرا؟ گفتن برای انتقال به بیمارستان نرگسیه. چون بودجه برای خرید و تهیه تجهیزات جدید و نو ندارن.
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1