تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۴۳۷۰۰۱
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده طسوج دیدار کرد

حاجی زاده: خسارات سیل در طسوج بالاست / در حال ارزیابی خسارات هستیم / تاکید استاندار بر رفع فوری مشکلات مردم

۱
۳
حاجی زاده: خسارات سیل در طسوج بالاست / در حال ارزیابی خسارات هستیم
کبنا ؛ بعد از سیل اخیر و خسارات زیاد در منطقه طسوج چرام و دادخواهی و کمک مردم این منطقه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ با دستور و تاکید کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز معاون عمرانی استانداری به همراه رئیس سازمان برنامه و بودجه؛ مدیران کل راهداری و آبفا و همچنین مدیرکل روستایی و بحران استانداری و مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس برای بازدید میدانی در منطقه سیل زده طسوج چرام حضور یافتند و با مردم از نزدیک دیدار داشتند.
 به گزارش کبنا از چرام؛ کیامرث حاجی زاده معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گویی با اشاره به اینکه در کشور باران‌های موسمی و تابستانی را داشتیم و هشدارها و اخطارهایی سازمان مدیریت بحران کشور و استان و سازمان هواشناسی داده بود آقای استاندار دستور دادن و استان در ۴۸ ساعت گذشته به صورت آماده باش درآمده بود.
 معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بارش‌ها در مناطق گرمسیری چرام و گچساران شدید بود و الحمدالله درتمام مناطق استان تلفات انسانی نداشتیم که جای شکرش باقی است.



 وی افزود: با توجه به اینکه باران‌ها موسمی بود در مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای طسوج با توجه به اینکه برخی باغ‌ها و تفرجگاه‌ها در مسیر رودها واقع شده باعث خسارات زیادی به باغات مردم و جوی‌ها ونهرها وارد شد و آب هم وارد بعضی از ویلاها و باغ‌ها شد.
وی افزود: در گرمسیر هم خساراتی بیشتر به باغات و کشاورزی وارد شد و در همان ساعات اولیه کار را تقسیم کردیم و مدیران کل و مدیران شهرستانی در مناطق سیل زده حضور یافتند.
حاجی زاده با اشاره به خسارات وارده به راهها در طسوج اظهار داشت که ۲ دستگاه لودر بسیج کردیم که راه‌ها بازگشایی شود و برق هم برقرار شد و امور عشایر و آبفا هم لوله در حال حمل به منطقه طسوج است که آب پایدار شود.
 وی با اشاره به خسارات وارده به طسوج تاکید کرد که ارزیاب‌ها استانداری و جهادکشاورزی در منطقه در حال ارزیابی خسارات هستند که همه تلاش می‌کنیم که برآورد خسارات شود و دولت پرداخت کند.
 وی با اشاره به اینکه با دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری نماینده مردم که پیگیر مشکل طسوج بودند مدیران استانی به منطقه طسوج آمدند که مشکلات را بررسی و از نزدیک با مردم گفت و گو ومشکلات را بشنوند و دکتر کلانتری تاکید داشتند که مشکلات مردم سیل زده فوری رفع شود.

وی بیان کرد هلال احمر به جد پای کار بود و آذوقه و موکت وپتو بیشتر توزیع کند که تکمیل شود و مردم مشکلی نداشته باشند.
 براساس این گزارش؛ حاج فضل الله بخشایی از کشاورزان و باغداران طسوج که بیشترین آسیب را در این سیل متحمل شد از دکتر کلانتری استاندار که صدای آنها را شنید و معاون عمرانی و سایر مدیران استانی که در منطقه طسوج حضور یافتند تقدیر و تشکر کرد.
وی بیان کرد حجم خسارات بالاست و انتظار داریم ما را کمک کنند تا به زندگی عادی و تولید برگردیم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حالا برید توی مسیر روان آبها باغ بزنید.
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1