تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۴۳۶۷۴۳
در جلسه اجرای برنامه‌های اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی شهرستان بویراحمد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مطرح شد

فرماندار بویراحمد: بیکاری و فقر مردم نشانه‌های ضعف مدیریتی است / تسهیلات هست، نظارت نیست / چرا سوله‌های شهرک‌های صنعتی باید راکد بماند؟ / چه قضیه‌ای پشت این رکود و تعطیلی وجود دارد؟

۹
۰
فرماندار بویراحمد: بیکاری و فقر مردم نشانه‌های ضعف مدیریتی است / تسهیلات هست، نظارت نیست / چرا سوله‌های شهرک‌های صنعتی باید راکد بماند؟ / چه قضیه‌ای پشت این رکود و تعطیلی وجود دارد؟
کبنا ؛جلسه اجرای برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای اشتغالزایی و محرومیت زدایی در سطح شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد و با حضور شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و معاونین وی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز (دوشنبه 21 تیرماه 1400) جلسه اجرای برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای اشتغالزایی و محرومیت زدایی در سطح شهرستان بویراحمد برگزار شد که مجید احمدی فرماندار بویراحمد در این جلسه، با اشاره به سوء مدیریت‌ها در بعضی از موضوعات و کارها، اظهار داشت: بیکاری و فقر مردمان ما با وجود این همه منابع بالقوه در سطح شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد نشانه‌های ضعف مدیریتی است.
وی افزود: بعضی وقت‌ها جلساتی گرفته می‌شود که کاربردی ندارند. و باید هر حرفی که زده می‌شود، به آن عمل کنیم.
فرماندار شهرستان بویراحمد تاکید کرد: ضعف مدیریتی در مناطق محروم دیده می‌شود. و در شرایط فعلی نیازمند یک حرکت انقلابی و جهادی هستیم.
احمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه اصل برای ما حمایت از تولید و اشتغالزایی است، افزود: مقام معظم رهبری بنا به اهمیتی که وجود داشت و نیاز کشور، امسال را به نام تولید، موانع زدایی ها و پشتیبانی‌ها نامگذاری کرد و تولید مهمترین بحث ما است و اگر اشتغالزایی حمایت نشود، کشور با مشکل بیشتری روبرو خواهد شد. باید به سمت حمایت از واحدهای تولیدی برویم.
وی گفت: اگر در یک واحد تولیدی سوء مدیریتی بود، مدیران نباید بر این سوء مدیریت‌ها بیفزایند.
احمدی به موضوع تسهیلات اشتغالزایی در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: سیستم‌های نوین در حوزه کشاورزی الزامی است و باید تسهیلات اشتغالزایی در این حوزه به سمت مکانیزه کردن کشاورزی برود.



فرماندار شهرستان بویراحمد مسئله نظارت بر تسهیلات اشتغالزایی را مهم خواند و اظهار داشت: باید نظارت دقیق بر اعتبارات و توزیع تسهیلات انجام بگیرد. متأسفانه تسهیلات هست و داده می‌شود، اما نظارت نیست. اصل نظارت باید در اعطای تسهیلات رعایت شود.
وی گفت: در پرداخت تسهیلات، نیازسنجی بر اساس شاخص‌های هر منطقه انجام بگیرد که تسهیلات بر اساس عدالت توزیع شود.
مجید احمدی فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به رونق تولید و مانع زدایی، اظهار داشت: تولیدکنندگان بیش از دغدغه کار تولیدی نگران ایجاد مانع ها هستند.
وی گفت: ثروت‌های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار فقر مردم دیده می‌شود، که به این معنا است که ما می‌توانیم این ثروت‌ها را در جهت تولید به خوبی مدیریت کنیم.
احمدی با اشاره به اهمیت وجود حداقل امکانات و کارآفرینی اظهار کرد: بعضی از واحدهای تولیدی، از جمله شیلات خواهان تیربرق و برق هستند، ولی به دلیل نبود حداقل امکانات اولیه نمی‌توانند کار تولیدی خود را راه بیاندازند.
فرماندار شهرستان بویراحمد به بوروکراسی اداری در راه اندازی کار تولیدی اشاره کرده و گفت: یکی از مشکلات ما این است که برای تولیدکنندگان موانعی از شکل بوروکراسی اداری و کاغذبازی ایجاد می‌شود.



وی گفت: یکی از مشکلات کارآفرینان تسهیلات بانکی با درصد بالا است، با این نگاه و این مسائل تولیدی صورت نمی‌گیرد و مانع هم ایجاد نمی‌شود، حمایت نمی‌شوند و بدهکار بانکی هم می‌شوند.
احمدی گفت: سوله‌های شهرک‌های صنعتی چرا باید به این شکل و راکد بماند؟ چه قضیه‌ای پشت این رکود و تعطیلی وجود دارد؟
وی گفت: مدیران ما این خلاقیت و استعداد را ندارند که بتوانند از قابلیت‌های ممکن استفاده کنند، از این جهت باید به تولیدکنندگان و کارآفرینان در رفع موانع تولید کمک کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
مهمترین دلیل این رکود خودت هستی فرماندار ضعیف!
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی خودتی.مدیران تحت نظر تو کار میکنند.داری چونه میزنی برای پست بالاتر.خواب دیدی خیر باشد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
معلومه وقتی مدیر تو باشی سوءمدیریت بیداد میکنه
ضعیف !!!!!
وقتی می گویید استان توسعه یافته نیست تهش می شود این !
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار از کی سوال می کنی؟
این سوال را باید جنابعالی و مدیران دولت تدبیر و امید پاسخ دهند . قربان خدا برم .....
Iran, Islamic Republic of
از خودت یاد گرفتن سو مدیریت
علی
Iran, Islamic Republic of
مدیر که تو باشی باید م این اتفاقات بیفته......
Sena
Iran, Islamic Republic of
وقتی شهرک صنعتی همین واحد های فعال را زیر فشار میزاره که از هزینه تولید بزند و قسط شهرک را بدید چه راهی هست ؟شما در شهرک ببیند واحد های تولیدی فعال واقعی چندتا هستند.چرا شهرک مدام اذیت میکند.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
فرماندار ضعیف مساوی هست با پس رفت
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1