تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۲۶
کد مطلب : ۴۳۶۶۶۴
کبنانیوز گزارش می دهد

واکنش‌های ادامه دار به صحبت‌های ستار هدایت خواه و مراسم ستاره شهر یاسوج

۵
۱
واکنش‌های ادامه دار به صحبت‌های ستار هدایت خواه و مراسم ستاره شهر یاسوج
کبنا ؛ واکنش‌ها به صحبت‌های ستار هدایت‌خواه[کلیک کنید] در مراسم تجلیل از اعضای ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاره شهر یاسوج هنوز ادامه دارد.
کیان دهراب پور، دبیر انجمن اسلامی پزشکان ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از صحبت‌های هدایت خواه[کلیک کنید] در تالار ستاره‌ی شهر یاسوج با گذاشتن تصویری در پیج شخصی خود در اینستاگرام نسبت به او واکنش داد.
دهراب پور نوشته است؛ «این رورها باید منادی وحدت در بین مردم استان باشیم، نه اینکه با قول و یا با فعلمان عامل تفرقه و مولد بحران در منطقه باشیم.»

 
 
سیدکرامت فدائی فرماندار اسبق شهرستان بویراحمد در یادداشت کوتاهی نوشت: «هر کسی امروز بر تنور اختلافات بدمد و یا بر افتاده‌ای لگد بزند. گویا از شرایط موجود جامعه و فشارهای گوناگون بر گرده مردم بیگانه و از توطئه‌های استکبار جهانی بی خبر است. توفیق نظام جمهوری اسلامی و دولت انقلابی در بکارگیری همه ظرفیتهای موجود و تقویت مشئی وحدت بخش رئیس جمهور منتخب است. امید انسجام و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد در چهره نمایندگان مجلس شورای اسلامی این استان متبلور است چون خوشبختانه تا کنون هیچ کدام در پازل این اختلافات بازی ننمودند. نوا و ندای جانباز سرافراز و آزاده شرافتمند حوزه انتخابیه گچساران و باشت هم از انسجام و پیشرفت و پایمردی می‌سراید و می‌نوازد.»

 
شهرام مهدوی‌مطلق فعال اجتماعی و روزنامه‌نگار استان کهگیلویه و بویراحمد در توئیتی به برگزاری مراسم تجلیل از اعضای ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد در هتل ستاره شهر یاسوج واکنش نشان داد و نوشت: «در کاخ بودن و علیه کاخ نشینان گفتن؟ در کاخ نشستن و از کوخ نشینی گفتن؟ #ستاره_شهر کجاست؟!!!»

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
توهم حوب خط تخریب پیشی گرفتی
Iran, Islamic Republic of
هنر پنج تفنگدار به رهبري هدايت خواه همين ديگه برادر !!
Iran, Islamic Republic of
کبنا در این چند روز بارها کامنت گذاشتم اما صرفا چون به مذاقتان خوش نمیاد از انتشار ان خودداری میکنید وفقط پیامهایی را که ضد هدایت خواه هستن میزنید افرین به شما که در رفاقت تون با طیف مخالف هدایت خواه اینقدر متعصب هستین/////
Iran, Islamic Republic of
چقدر نفرت انگیزن آدمایی که خنثی و بی اثر یه گوشه کمین میکنن تا از فرصت ها از خودشون چهره منطقی نشون بدن.
و چقد نبرت انگیزنترن ادمایی که برای منافع هر لحظه یک ساز کوک میکنن.
هجیر بخشایش
Iran, Islamic Republic of
به جای تخریب یکدیگر حسنیات خود رابگویید یاتعریف ازطرفدار نیروی موردنظر خودباشید نه اینکه دیگران راتخریب کنیم همین کارها باعث میشود درهیچ جای مهم مملکت جای نداریم شاید فکرکنیم آنها نیروهای برترند اینطور نیست تا هدف تخریب است دیگران از آب آشفته ماهی می گیرند
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1