تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۳
کد مطلب : ۴۳۶۶۶۰
با ارسال مطلبی مطرح شد

پیشنهادی برای مسئولان و منتخبین مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس و شورای اسلامی شهر و روستا

۳۶
۹
پیشنهادی برای مسئولان و منتخبین مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس و شورای اسلامی شهر و روستا
کبنا ؛ سید حسین مظاهری در مطلبی خطاب به مسئولان، نخبگان و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت: «استان کهگیلویه و بویراحمد فارغ از تمام منابع و امکانات و اقلیم‌های زیبا و متفاوت و... از جمله استانهای محروم کشور هست که بخش قابل توجهی از این محرومیت‌ها به دلیل مدیریت نامطلوب و ناکارآمد در سطوح مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها هست و تهیه یک طرح آمایش با کیفیت بالا کافی نبوده و نیازمند ساز و کارهای اجرایی مناسب و سازگار با طرح است تا از این طریق امکان تحقق و اجرای نتایج طرح آمایش حاصل شده و اثرات مثبت آن در توسعه استان و شهرستان نمایان شود.»
به گزارش کبنا، این مطلب به شرح زیر است؛
اللهم طهر قلبی من النفاق و عملی من الریا ولسانی من الکذب و عینی من الخیانه فانک تعلم خائنه الاعین وما تخفی الصدور یارب اللهم انا نرغیب الیک فی دولد کریمه تعز به الاسلام واهله وتذال به النفاق واهله
جوهره حرکت انسان به سوی خدا تطهیر درون و تزکیه نفس است، اما باید دانست که انسان تا مرحله «تخلیه» را طی نکند، به
 «تحلیه» نمی‌رسد. تخلیه، همان خالی کردن نفس از رذایل است؛ یعنی در میدان جهاد با نفس باید فضایل پیروز گردند و با توبه و انابه، «انقلابی حقیقی» در درون خود پدید آورد؛ تا این مرحله سپری نشود به مرتبه «تحلیه» یا آراستگی باطن به صفات حمیده و فضایل و مکارم عالی اخلاقی نمی‌رسد و مقام تجلیه را که نور الهی جلوه می‌کند درک و دریافت نخواهد کرد. در فرهنگ انقلابی ودینی ما کلمه حماسه همیشه مترادف با یک نماد بوده است، یعنی نمادی که مظهر قدرت و اقتدار ملت است و لذا حماسه در زمانی شکل می‌گیرد که رفتارهای جمعی مردم در یک موضوع خاص مشخص و آنچنان با قدرت و صلابت خودش را درخشان نشان می‌دهد که نام دیگری جز حماسه نمی‌توان بر آن نهاد و لذا بر این اساسی است که بعد از گذشت 40 و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی رهبر عزیز انقلاب این توقع و انتظار را دارند که ظرفیت‌های بالقوه درجامعه از سمت مردم به صورت حماسی هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی ظهور عینی پیدا کند و یکی ا ز حماسه‌های مردمی حضور در انتخابات و انتخاب منتخب خود در منسب ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها بود.
شوراهای اسلامی شهر و روستا شوراهایی هستند که در شهرها و روستاهای ایران به طور جداگانه با رأی مردم همان حوزه انتخاب می‌شوند و شورای هر استان از نمایندگان منتخب شوراهای شهرستان‌های تابعه هر استان تشکیل می‌شود. بر لزوم وجود شوراهای مختلف در قانون اساسی تصریح شده است، اما تدوین سازوکار اجرایی آن تا دولت اول  اقای خاتمی به تعویق افتاد. اولین دوره انتخابات سراسری شوراهای اسلامی کشور در ۷ اسفند سال  ۷۷  با استقبال زیاد مردم در بیش از ۴۰۰۰۰  حوزه  انتخاباتی برگزار گردید و نهایتاً  حدود ۲۰۰  هزار نفر از منتخبین مردم جهت  اداره امور شهرها و روستاهای کشور به عنوان عضو شورای اسلامی شهر یا روستا برگزیده شدند.  شروع به کار شوراهای اسلامی از  ۹  اردیبهشت سال  ۱۳۷۸ و  همزمان با پیام  رهبر کبیر انقلاب در خصوص  شوراها و با صدور پیام ویژه‌ای از سوی  رهبر معزز انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای آغاز گردید. این نهاد مردمی  فعالیت‌های گسترده و مؤثری در کل کشور دارد. انتخابات شورای شهر تنها انتخابات سراسری در کشور است که بدون نظارت شورای نگهبان برگزار می‌شود. بررسی و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات  شوراهای اسلامی برعهده  هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است. می‌شوند.

درسراسر تاریخ نیل به کشوری آباد و پیشرفته که در آن اجتماعی کامل و سعادتمند، فرصت‌های عادلانه، شکوفایی استعدادها و تأمین نیازهای مادی و معنوی ر امیسر می‌سازد، اصلی‌ترین دغدغه و نیرومندترین انگیزه تکاپوی ایرانیان و دیگر کشورها بوده است و برهمین تفکر طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی ارائه گردیده است و با این حال هنوز کشوری که آرزومند آن هستیم شکل نگرفته و بسیاری از مسائل و مشکلات به قوت خود باقی مانده است و شکی نیست که گذار از این وضعیت مستلزم تدوین یک برنامه جامع درسطح کشور می‌باشد که باید تمامی دستگاه‌های متولی هر کدام به نسبت رسالت کاری خود (از پایین به بالا) در حوزه‌های مختلف برنامه زمانبندی شده‌ای که ساختار شکست آن مبتنی بر فعالیت‌های اصلی و فرعی به نسبت الویت های کاری و توسعه و نیاز با تخصیص منابع جهت رسیدن بر اهداف در یک بازه زمانی روشن و شفاف و قابل گزارش به مردم و رسانه‌ها و قابلیت کنترل و نظارت توسط تیم‌های نظارتی باشد را تدوین نمایندتا با مدیریتی انقلابی و جهادی با استفاده از متخصصان کشور به این مهم جهت رسیدن به وضعیت مطلوب در تمامی حوزه‌ها رسید. آبادانی و پیشرفت در جهان امروزی برای هر جامعی یا هر کشوری، مستلزم داشتن دانش و اگاهی و شناخت آن جامعه از تمامی نظرها و تمرکز بر تنوع ویژگی‌های خاص مکان‌ها و روابط اجتماعی خاص ویژه فضا، اهداف یکپارچگی و انسجام، مشارکت، کارافرینی، نوآوری، رقابت پذیری، خلاقیت و...می‌باشد.
استان کهگلویه و بویر احمد به عنوان یکی از زادگاه‌های تاریخ و تمدن بشری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بینظیری جهت توسعه برخوردار است. قرارگیری در مجاورت قطب‌های نفت و گازو صنعت کشور در کنار ویژگی‌های اقلیمی مساعد، مواهب خدادادی همچون جنگل‌ها و مراتع، چشمه‌های فراوان، قابلیت‌ها و منابع گردشگری شگفت انگیز و ... نسبت به استان‌های جنوبی شرایط ویژه‌ای را پیش روی استان قرارداده است که با این همه مواهب خدادادی هنوز بخش اعظمی از مناطق در محرومیت بسر برده و اغلب مناطق روستایی از خدمات و زیرساخت‌ها محروم هستندو همه این محرومیت‌ها باعث نرخ بالای بیکاری در شهرستان و استان گردیده که بیکاری اقشار مختلف باعث مهاجرت بخش عظیمی از روستاییان به شهر گردیده در صورتی که اگر نفرات منتخب شورای روستا و شهرها ودیگر نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بر وظایف خود که همانا نظارت و کنترل بر فرایندهای اجرایی محل انتخابیه می‌باشد، آگاه بودند و منطبق با قانون به نسبت شرح کارها و وظایف خودشان رفتار می‌کردند، به راحتی این امکان وجود داشت که با همکاری دیگر ارگانها و متولیان امر نسبت به رفع محرومیت‌ها و رفع معضل بیکاری و جلوگیری از مهاجرت جوانان روستایی اقدامات اساسی و قانونی انجام داد، واضح است که برای رفع گذار از این مشکلات می‌بایست بصورت موشکافانه با استفاده از افراد متخصص و نخبه استانی، تمامی مسائل و مشکلات ونیاز های مردمی و بخشی و روستایی را مشخص و بررسی نمود و با توجه به اولویت‌ها به دنبال اقدامات مقتضی مبتنی بر اهداف بنیادین وراهبردی عمل نمود نظام برنامه ریزی و مدیریت در کشوربه صورت متمرکزاز بالا به پایین، بصورت بخشی و تخصصی هست و نظام پایش و نظارت بر عملکرد نیز متناسب با همین سیستم سلسله مراتبی بکار گرفته می‌شود. اجرای آمایش سرزمین در مقیاس شهرستان در جهارچوب نظام مدیریتی مذکور با چالش هایی مواجه هست که مهم‌ترین آن‌ها را به شرح زیر می‌باشد:
  1. -عدم ارتباط روشن و شفاف بین جایگاه مطالعات آمایش استان یا شهرستان با فرایندهای مدیریتی توسعه استان و شهرستان.
    -افزایش روزمرگی در نظام مدیریت و تصمیم گیری در سطح کلان و خرد استان و اخذ تصمیمات مقطعی با توجه به مقتضیات روز بدون آینده نگری.
    -تأثیر روابط قومی و قبیله‌ای بر مدیریت کلان و خرد استان و شهرستان.
    -تفاوت در انتظارات مدیران استان ودرک متفاوت از برنامه‌ها و طرح حای توسعه استان و شهرستان.
    -نگاه فصلی و عدم استمرار وتداوم در برنامه ریزی اجرا.
    - اعمال نفوذ گروهای فشاروگروهای خارج از سازمان بر روند اولویت اجرای برنامه‌ها و اقدامات.
    -مدیریت‌های غیر بومی و کوتاه مدت در سطح کلان استان و عدم آشنایی آنها با چالش‌ها و مسائل و ظرفیت‌های استانی و شهرستان.
    -نبود داده و اطلاعات لازم فنی وبه هنگام برای مدیریت فرایندها.
    - بی ثباتی در نظام تصمیم گیری و عدم توجه جدی به برنامه آمایش سرزمین در استان و شهرستان.
    - عدم توجه مدیریت استان به حفظ نخبگان و نیروهای متخصص.
    - وابستگی قابل توجه توسعه استان و شهرستان‌ها به منابع مالی دولت.
    -توسعه کمی دستگاه‌ها و سازمانهای دولتی و کارکنان دولت بیش از ظرفیت و توان مدیریتی.
    - عدم توجه و برنامه ریزی جدی مدیریت استان جهت تکمیل پروژه‌ها وزیر ساخت‌های استان وشهرستانها.
    - عدم اجرایی نمودن پروژه‌های اولویت دار.
    - نبود نظام یکپارچه برنامه ریزی.
    - فقدان متولی جدی و کارآمد و دلسوزو مسئولیت پذیر و پاسخگو.
    - فقدان مشارکت جدی نهادهای غیر دولتی و نمایندگان مردم.
    -ضعف در مشارکت و همکاری نهادهای قضایی به عنوان ناظر و مدعی العموم.
    - نبود سازوکار حفظ و رعایت زمانبندی پروژه‌ها و اقدامات برآمده از برنامه توسعه استان و شهرستان‌ها و ایجاد سازو کار رفع مشکلات اجرایی.
    - ضعف در شناسایی و توجه جدی بر مسائل و مشکلات مردم وعدم فرایند برنامه ریزی از پایین به بالا.
    -نبود نظام کارآمد و مؤثر در جهت حفظ کیفیت برنامه‌های اجرایی و از همه مهمتر نبود سازمان یا ارگان پاسخگو.
استان کهگیلویه و بویراحمد فارغ از تمام منابع و امکانات و اقلیم‌های زیبا و متفاوت و... از جمله استانهای محروم کشور هست که بخش قابل توجهی از این محرومیت‌ها به دلیل مدیریت نامطلوب و ناکارآمد در سطوح مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها هست و تهیه یک طرح آمایش با کیفیت بالا کافی نبوده و نیازمند ساز و کارهای اجرایی مناسب و سازگار با طرح است تا از این طریق امکان تحقق و اجرای نتایج طرح آمایش حاصل شده و اثرات مثبت آن در توسعه استان و شهرستان نمایان شود و در همین راستا اینجانب سید حسین مظاهری بعنوان کارشناس ارشد در رشته مهندسی عمران سازه و تسلط بر مدیریت اجرایی پروژه‌ها و طرح‌ها از تمامی متخصصان و نخبگان شهرستان باشت و گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد و تمامی افراد علاقه مند به آبادانی شهر و روستا و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت بعمل میاورم که جهت ایجاد تشکل و ستادی برای شناسایی معضلات و مشکلات و زیر ساخت‌های توسعه و عمران منظقه ای و استانی با همکاری و پشتیبانی ارگانها و اعضای محترم شوراهای انقلاب اسلامی شهر و روستا و عزیزان منتخب شده در مجلس شورای اسلامی بعنوان نمایندگان این مرز و بوم در مجلس و استاندار محترم و فرمانداری محترم، گامی جهت شکوفایی هر چه بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد و منطقه برداریم تا به فضل خداوند مهربان و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت مقام محترم ریاست جمهوری شاهد برطرف شدن تمامی معضلات و مشکلاتی که سد راه امنیت و آسایش و رفاه اجتماعی مردم در تمامی حوزه‌ها شده‌اند باشیم.
 فرزند کوچک این مرز و بوم
 سید حسین مظاهری
 از شهرستان باشت - چهارشنبه 16 تیر 1400
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مظاهری
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
تو دست چپ و راست و بلد نیستی
راستی از هزینه دهیاری چه خبر
چیکارش کردی
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ما کلا عادت کردیم به بد بیراه ..ای کاش جوانان با این جوان همکاری میکردند درود بر مهندس مظاهری همیشه دغدغه شهرستان و استان را دارد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بسیار و زیبا نوشته شده است ان شالله باتوجه به شناختی که از ایشون دارم هم از نظر علمی و هم فکری دوستان استفاده کنند و این انسجام وحدت بین نخبگان واقعی شکل بگیرد ..متاسفانه و متاسفانه بر زبان ها این عنوان ها گفته میشود نه سیاسیون دو طیف در عمل حمایت کردند و نه انانی که مفهوم نخبه و درس و تحصیل را نفهمیدند رعایت کردند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام, نام تو و خدمات وعمل کردتان در تاریخ به ثبت خواهد رسید مهندس عزیز شما نزد اکثریت مردم منقطه و آنانی که حق گو هستند امتیاز عالی کسب کردید.
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
درود بر شما مهندس عزیز دوس داشتنی
نامت جاودان احسنت به شما🌹🌹
سجاد
Iran, Islamic Republic of
سلام
درودبر مهندس...... که همیشه به فکر این شهرستان و استان هستند. واقعا ما قشر تحصیل کرده هم اکنون در اوج محرومیت زندگی می‌کنیم..تبعیض ،نخبه کشی ، قومی قبیله ای ، در این استان بیداد می کند ای کاش از رو بغض منافع حسادت حرف نزنیم و جوانان باهم همکاری کنند تا از ابن منجلاب بیرون بیاییم .
Iran, Islamic Republic of
همشهریان عزیزی که برای پیشرفت شهرشون دغدغه دارند ، قطعا فرهیختگان و نخبگان این دو شهرستان با همراهی عموم مردم و همراهان همکاری خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
افرین به مظاهری
گشین
Romania
درود بر مهندس مظاهری الحق که شایسته ی بهترین ها هستی❤🌷🙏
محمد
Romania
مهندس مظاهری انسانی با پرستیژ و با پتانسیل بالا 🙏
موسوی بیدک
Romania
احسنت واقعا عالی بود👍👍🙏
محمدرضا
Romania
احسنت بر مهندس مظاهری یکی از کسانی که واقعا لیاقت شهرادر بودن رو داره
امیرحسین
Romania
درود بر آقای مظاهری با پتانسیل و دید بالا انشاءالله آینده ی زوشنی خواهین داشت
مرتاز
Romania
انسانی فهیم و بادانش💚
توحید محبی
United States
بسیاری مدیری با ادب و با تدبیر
هادی
Romania
لایق شهراد باشت بدون شک👍
کریمی
Iran, Islamic Republic of
باسلام.. با شناختی که از ایشون دارم و پیگیری مسائل منطقه است قطعا اگر مسولین همکاری کنندتحولی صورت خواهد گرفت...
راضیه
Iran, Islamic Republic of
کاش ایشون شهردار میشد..
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب ـ


افتخار میکنم به جوانانی همچون شما باید از دانش شما در این زمینه استفاده نمود و شما رو یاری کرد
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه جوانان
مهندس جان گفته شما کاملا بحق و بجاست باید از جوانان باسوادی همچون شما استفاده نمود تا شهر و دیاری اباد داشته باشیم
شهرام مقیمی مفرد ابدهگاه
Iran, Islamic Republic of
با سلام مهندس حسین مظاهری جوانی پاک دست و کار بلد و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران و داری کار در زمینه عمران و خدمت به روستا و شهرستان جوانی انقلابی که اگه به حق حمایت شود قطعا شورای شهر باشت مزد حمایت خود را خواهد گرفت
مهدی روحی ریک
Iran, Islamic Republic of
با و سلام و خداقوت
جناب مهندس مطاهری شما فردی پیگیر و شایسته هستید و امیدواریم در دولت مردمی ،ایران قوی از حصرتعالی در پستهای مدیریت استفاده نمایند
متین
Romania
🙏👍👍👍💚
امینی
Romania
یکی از کسانی که پتانسیل شهردار بودن رو داره💚
محمودی
Romania
مهندس عزیز و دوست داشتنی
سادات بیدک
Iran, Islamic Republic of
درود خدا وبندگانش بر تو برادر مظاهری نیک سیرت ونیک منش....تو چه زیبا با خدا معامعله میکنی...خدادرهمه شئونات زندگی یار ویاورتان باد..
باوی
Iran, Islamic Republic of
افسوس که ی عده نگذاشتند جوانان این دیار به مردم محروم مناطق زاگرس نشین خدمت کنند و از تخصص و توانمندی شان در سطح استان استفاده شود... سرتان سلامت و برقرار باشید. 👌🌹🌷
میلاد موسوی
Iran, Islamic Republic of
درود برمهندس مظاهری انسانی فعال دلسوز و کاربلد و باغیرت البته یکم مغرور
سادات
Iran, Islamic Republic of
آقای مظاهری گوش شنوایی نیست صحبت های شما دردل های شما همه درسته ولی تا قوم بازی هست.. همینطوره ..الان ی هفته جنگل های نارک میسوزه که بدادش رسیده ..
علیرضا از گچساران
Iran, Islamic Republic of
عالی احسنت ان شالله این بار همه انتخاب شایسته ای انجام دادند و انتظار میرود حضرتعالی رو به عنوان شهردار هم انتخاب کنند.
آزادبخت همتی
Iran, Islamic Republic of
سلام مهندس جان
زحمات شما وشخصیت شما نشان از لیاقت و شایستگی شماست موفق باشید
مرادی
Iran, Islamic Republic of
درود
امیدواریم شهرها و هر چه بیشتر به شایسته سالاری بپردازند و همچنین از نیروهای جوان و نخبگان در امور استفاده شود
زاهدزین الدینی
Iran, Islamic Republic of
سلام واحترام به مهندس عزیزانصافالایق شهرداربودن هستی امیدوارم شورای شهرازهمچین نخبگانی استفاده لازم درپیشرفت وابادانی شهربرده باشند
فرزانه هوشمند
Iran, Islamic Republic of
با سلام اقای مظاهری چون همیشه فرد موفقی بودند قطعا در زمینه شهرداری هم موفق خواهند شد
حامد
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما..جناب حسین مظاهری...لیاقت وشایستگی شما برهمه آشکارهست...پسرخوب
Dr.ershadi
Iran, Islamic Republic of
مهندس جان چون قبلا این متنی که زحمت کشیدی و حاوی مطالب بسیار مهمی هم می باشد خوانده بودم مرور خلاصه واری هم کردم و نظر خودمو ضمن تبریک به قلم توانایی که داری اما سعی میکنم هم به نکات خوب و هم احیانا ضعفهایی که متن که کلیت آن در خصوص توسعه بود اشاره ای کنم . زمانیکه در خصوص یک مساله( که با موضوع فرق میکنه چون مساله یک پدیده ذهنی در بین اکثریت یک گروه یا جامعه است اما مشکل عام است و عینی و نیازی هم به تبیین نداره مثلا بیکاری یک مشکل عینی هست و صدها دلیل در بررسی های قبلی در خصوص آن صورت گرفته است) میخواهیم بررسی انجام بدهیم ابتدا باید اون مساله را در قالب یه سوال و پرسش اصلی مطرح کنیم ، بعد به بیان مساله و ضرورت آن که معمولا استفاده از آمارها و داده هایی است که در خصوص یک مساله وجوددارد ،و سپس بر اساس یکسری مبانی نظری مثلا نظریات مهم توسعه و نمونه هایی از بررسی های انجام گرفته در داخل و خارج در خصوص عوامل موثر بر اون مساله خاص یک مدلی از تاثیر گرفتن و تاثیر گذاشتن متغیرها و عوامل بر همدیگر و ارتباط بین آنها دست پیدا کنیم و درپایان به یکسری پیشنهادات و نتایج اجرایی عینی و قابل تحقق برسیم .
این نکته اول که تقریبا نوعی پراکندگی موضوعی و طول دادن بیان آن در متن دیدم ،یعنی در وهله اول مشخص نیست که شما به تدوین یک طرح آمایش سرزمین اشاره میکنید یا اینکه طرح آمایش اماده است اما اجرا نمیشود ، سپس بطور اتفاقی به شوراهای شهر و روستا اشاره فرمودی که باعث همان پراکندگی و چند موضوعی متن میشه ، من که میدونم هدف شما ایراد مسائل توسعه استان و شهرستان و حتی کشور بوده اما سوال اساسی شما مشخص نیست یعنی مشخص نیست که مساله اصلی که در ذهنیت خودت در خصوص بحث توسعه داری میخواهد از مسیر تحول در شوراهای شهر بگذره یا طرح آمایش یا موضوعات و چالشهای نظام مدیریتی که مطرح فرمودی .
بنابراین بنظر من این متن را میتوان طبق اصول یک مقاله توصیفی و کیفی در خصوص مساله اصلی که در ذهن داشتی طبق مراحلی که ذکر کردم به جلو میبردی و یک متن ناب تر و تازه تر از اون بیرون میکشیدی .
نمیدونم چقدر با روشهای تحقیق و مراحل آن و مراحل یک مقاله توصیفی آشنایی داری اما اگر واقعا آشنایی و تسلط کمی بهش داری میشه گفت بازهم دست به قلم خوبی دارید که انشاله بهتر هم خواهد شد.
یه نکته هم در خصوص طرح آمایش بگم ،من این طرح را در سازمان مدیریت استان دیده ام و تاحدود زیادیشو هم مطالعه کرده ام بسیار طرح جامعیست اما اگر بدونی کی و چه کسانی مجری اجرای آن هستند به حال این استان گریه میکنی ، مشکل ما از طرح نیست ما برنامه ریزان کاربلد جهت اجرای آن نداریم و همینطور داره خاک میخوره .
در کل من استفاده کردم از گفتار شما ،دستت درد نکنه ، انشاله در آینده بر اساس مراحل مقاله نویسی و مختصر و مفید محتواهای دیگری در اختیار این تصمیم گیران ببگذاری ، وانشاله با شروع دولت جدید و گفتمان جدید این نظریات نخبگان و دلسوزان منطقه بخصوص جوانان دیده بشه که مطمئنم همینطور خواهد شد ،خودم عضو ستاد نخبگان بودم برنامه های بسیار مطلوب و غیرقابل مقایسه نه تنها با دولت قبل بلکه با گام اول انقلاب خواهند داشت.
برات آرزوی صحت و تندرستی و موفقیت روزافزون میکنم 🙏🌹
ارادتمند
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1