تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : ۴۳۶۶۲۹
کبنا گزارش می‌دهد

چه کسی شهردار چرام می شود؟ + اسامی

۱۴
۳
چه کسی شهردار چرام می شود؟ + اسامی
کبنا ؛شهردار هر شهر، بالاترین مدیر آن شهر است. اهمیت این پست مستلزم آن است که متصدی آن شخصی واجد شرایط باشد، شهرداری مدیریت محلی شهر را بر عهده دارد و وظایف شهرداری زیر نظر او انجام می‌گیرد. روز به روز بر نقش و جایگاه شهرداری اضافه می‌شود به همین دلیل نسبت به انتخاب آن حساسیت زیادی وجود دارد.
به گزارش کبنا از چرام؛ رقابت نفس گیر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چرام به پایان رسید و با وجود برخی اعتراضات در نهایت ترکیب پنج نفره شورای اسلامی شهر چرام در قلب استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.
منتخبین شورای اسلامی شهر چرام آقایان؛ عبدالرحیم اخلاقی، ابوالفتح بشارت، محمود جانی پور، احسان مرادی و حجت بازی در این ۴ سال می‌توانند با عملکرد خوب خود ماندگار شوند.
این پنج نفر باید بعد از این به بعد برای امور شهری و شهرداری چرام نظر دهند و تصمیم گیری نمایند. منتخبین ششمین دوره شورای شهر چرام باید اعتماد از دست رفته‌ی مردم به شهرداری را احیاء و ترمیم نمایند و با انتخاب یک شهردار اخلاقمدار؛ کارآمد و دارای تعامل با دولت و جریان‌های سیاسی فعلی بتواند در جذب بودجه و اعتبارات و توسعه زیرساخت‌های شهرچرام گام‌های اساسی بردارند.
بنابراین؛ از حالا لابی و رایزنی حول معرفی یک شهردار در جریان خواهد بود و باید شاهد آمد و رفت گزینه‌های بسیاری برای چانه زنی باشیم.
بنا بر اطلاعات رسیده و شنیده‌ها گزینه‌های زیادی برای پست شهردار «چرام» مطرح است.
از میان اسامی مطرح شده به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره کرد که تلاش می‌کنند جز گزینه نهایی منتخبین شورای شهر باشند
 علی بابایی عضو شورای شهر چرام دوره چهارم که دارای تعامل وارتباطات خوبی باسید محمد موحد و سید ناصر حسینی نمایندگان کهگیلویه بزرگ و گچساران است و از حامیان آنها در انتخابات بوده است ضمن اینکه در میان اعضای شورای شهر حامیان جدی دارد و با همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی اهل تعامل است که مجموعه این عوامل شانس وی را برای سکانداری شهرداری چرام بالابرده و از بخت‌های مسلم شهردار شدن هست.
 کاووس جانی‌پور معاون فعلی آموزش و پرورش چرام از نیروهای دولت تدبیرو امید و عضو دو دوره شورای شهر چرام که دارای تجربیات خوبی در شورای شهر است در میان منتخبین شورای شهر حامی دارد و برادر وی هم منتخب چهارم شورای شهر بوده از شانس بالایی برای شهردار شدن دارا می‌باشد.
 از میان دیگر دیگر گزینه‌ها می‌توان به مهندس افشین ماهیاری نام برد که دارای کارشناسی ارشد معماری ؛ناظر نظام مهندسی و عضو انجمن معماران و شهرسازان استان و عضو علی البدل شورای فعلی شهر چرام ۱۴۰۰و از کاندیداهای جوان انتخابات شورای شهر بود از خصوصیات افشین ماهیاری می‌توان به جوانی؛ تخصص و همچنین ارتباطات قومی و منطقه‌ای با بعضی از اعضای شورای شهر می‌توان نام برد که وی هم جز گزینه‌های جدی شهرداری چرام است.
 امیرحسین دانایی دبیر شورای شهر چرام و دارای کارشناسی ارشد جغرافیای شهری به لحاظ تعامل و برخورد خوب با شهروندان در مدت مسئولیت چندساله دبیری شورای شهر و اشراف بر مسائل ومشکلات شهرداری چرام و همچنین حامیان سیاسی وی در میان اعضای جدید شورای شهر چرام نام وی هم جز یکی از گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری چرام است.
 از میان دیگر گزینه‌ها می‌توان به مهندس شریفی که دور گذشته از گزینه‌های شهرداری چرام بوده و هم اکنون هم حامیانی در اعضای شورای جدید دارد به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح است.
 فیض الله رحیم پور از فرهنگیان چرامی که دارای سوابق زیادی در حوزه‌های فنی و شهرسازی است علاوه بر دارا بودن حامیان سیاسی درمیان اعضای شورای شهر از گزینه‌های همیشگی شهرداری چرام بوده است.
 ولی سعادت نشان کارشناس امور عمرانی فرمانداری چرام که در بحث بودجه ریزی و نظارت دارای سوابق و تجارب خوبی در فرمانداری چرام است با توجه به دانش و اخلاقمداری و ارتباط و تعامل با جریان سیاسی دولت آینده از گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری چرام می‌باشد.
فرهنگ بهزادی  مدیر موفق درمانگاه چرام به مدت ۷ سال ومدیر کره شهبازی به مدت ۳ سال که در مدت مسئولیت خود با مردم‌داری و پیگیری‌های شبانه روزی توانست در حوزه درمان منشأ خدمات خوبی باشد وی در میان اعضای شورای شهر به لحاظ سیاسی و قومی حامیان جدی دارد.
مهندس علی اکبر جمالی آرند ارشد عمران و از اساتید دانشگاهی این رشته و کارمند فرمانداری چرام؛ دارای سوابق متعدد در حوزه‌های نظارت و عمران؛ دبیر مدیریت بحران فرمانداری از گزینه‌های قابل اعتنا با توجه به تحصیلات و سوابق و حامیان همفکری که در شورای شهر دارد پتانسیل یک شهردار کارآمد و موفق را دارد 
 از دیگر گزینه‌های که شانس زیادی دارد و در میان اعضای شورای شهر حامیان جدی دارد می‌توان از حمزه بازی نام برد وی که دارای سوابق و تجارب خوبی در شهرداری چرام است و از مشکلات شهرداری وپتانسیل شهر چرام آگاه است و همچنین اخلاقمداری و تعامل با جریان سیاسی آینده حاکم از گزینه‌های مطرح شهرداری چرام است که برادر وی منتخب اول شورای شهر چرام می‌باشد.
ثارالله بشارت کارمند فرمانداری چرام و دبیر مدیریت بحران فرمانداری و دبیر کمیته تطبیق امور شهری و شوراهای فرمانداری چرام که حامیان جدی در شورای شهر به لحاظ سیاسی و قومی دارد از دیگر گزینه‌های جدی برای شهرداری چرام می‌باشد
 از میان دیگر گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری چرام از مهندس حاجتی معاون فعلی شهرداری چرام؛ مهندس احسان دستاران کارشناس ارشد سازه  ناظر و مجری پروژه‌های شهرسازی و همچنین  ناظر فنی  پروژه کارخانه آهک هیدراته چرام که در میان اعضا شورای شهر حامیانی دارد و همچنین مهندس عابدی از کارشناسان با تجربه عمرانی شهرداری چرام و مهندس مجید صابری پیمانکار پروژه‌های عمران شهری و ناظر پتروشیمی گچساران که وی هم حامیان جدی در میان اعضای شورای شهر دارد می‌توان نام برد.
 علی نوری شهردار فعلی چرام گرچه نیروهای نزدیک به وی موفق به راهیابی به شورای شهر نشدن اما در بین منتخبین فعلی هم حامیانی دارد و این شانس را دارد که مجدد شهردار چرام شود.
از دیگر گزینه‌های شهرداری چرام که اطلاعات آن به کبنا رسیده و از جوانان تحصیلکرده و جویای نام و با انگیزه می‌باشند می‌توان از محسن عوض زاده کارشناس دیوان محاسبات استان؛ مهندس مازیار پرویزی کارشناس ارشد عمران دارای ۱۲ سال تجربه کارعمرانی در پروژه‌های شهرداری دهدشت؛ گچساران وبوستان و سایر پروژه‌های عمرانی و دارای ارتباطات استانی و فرااستانی؛ زارعی وکیل دادگستری؛ فرشاد براتی ناظر پروژه‌های گاز و کارمند شرکت گاز وعضو نظام مهندسی؛ چنگیز زمانی و اردوان اسکندری از کاندیداهای دوره ششم شورای شهرچرام و مهندس اسماعیل رحمانی عضو دوره چهارم شورای شهر که البته حامیانی هم در شورای شهر دارند می‌توان نام برد.
محمد آبگون دارای مدرک فوق لیسانس اقتصاد و از کارمندان شهرداری چرام که هم اکنون مسئول مالی و ذیحسابی شهرداری چرام است از گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری چرام است.
همچنین مهندس اسماعیلی از مدیران حوزه راهداری و رئیس سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان لنده از گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری چرام می‌باشد.
البته قطعاً در روزها و هفته‌های آینده گزینه‌های دیگری برای شهردار شدن تلاش می‌کنند که در صورت محرز شدن اسامی به آنها پرداخته می‌شود.
بنابراین گزارش؛ اسامی مطرح احتمالی براساس اطلاعات و شنیده‌ها می‌باشد که در انتخاب آینده شهردار چرام یا بر اساس مدل کشوری حاکمیت یکدست قوا برای پیشبرد بهتر امور انجام می‌شود با توجه به اکثریت اعضای شورای شهر به لحاظ قومی و یا هم براساس مدل‌های دیگر ومدل لابی و نفوذ بر اعضا انتخاب می‌گردد که امیدواریم روزهای خوبی در انتظار شهر چرام باشد.
در این بین شهروندان چرامی وافکار عمومی از منتخبین شورای ششم شهر چرام انتظار دارند که شهرداری انتخاب کنند که دارای تعامل و اخلاق حسنه با کارکنان و ارباب رجوع و شهروندان باشد؛ دارای تعامل با سایر نهادها و مجموعه اداری و نماینده فعلی جهت جذب بودجه و اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی در شهر چرام همچنین پاکدست و شفاف و دارای هنر مدیریت مجموعه شهرداری بدون تنش و حاشیه باشد.
فارغ از نام‌ها چرام «شهردار» می‌خواهد؛ شهرداری که بتواند به رشد و توسعه این شهر کمک‌کند و به چرامی آباد فکر کند.
شهرداری که بتواند از ظرفیت همه نخبگان علمی و فنی و جوانان شهر چرام در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهر چرام استفاده و مشورت پذیر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
شهردار جدید باید با نماینده و دولت همسو باشد تا شهر پیشرفت کند
چرام سبز
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس محسن عوض زاده فردی دلسوز و جوانی باانگیزه میباشد که با توجه ب سابقه کار در دیوان محاسبات استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و همچنین چندین سال حسابرس شهرداری های استان میباشد و با توجه ب تجربه کاری ایشان و تخصص شان قطعا راه بودجه آوری و مطالبه گری را می داند
Iran, Islamic Republic of
👏👏👏👏
چرام
Iran, Islamic Republic of
انشالا که بحث قومیت گرایی نشه و فردی شایسته انتخاب بشه 👏
Iran, Islamic Republic of
لطف کنند کسی ک واقعا توانایی چنین پستی رادارد انتخاب شود و بر اساس قومیت گرایی نباشد
Iran, Islamic Republic of
براساس قومیت گرایی نباشد
همشهری چرامی
Iran, Islamic Republic of
مهندس عیوص زاده واقعا با انگیزه هستند
القچین
Iran, Islamic Republic of
نصف اهالی چرام را نوشتید. نصف دیگر را هم بنویسید که کسی ناراحت نشه!!!
Iran, Islamic Republic of
خواهشا قوم گرایی رو کنار بگذارین و به فکر آبادی شهرمان باشید
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
به فکر شهری آباد باشیم ... قوم گرایی نکنیم..
Iran, Islamic Republic of
از منتخبین مردم در شورای شهر انتظار داریم فردی را انتخاب کنند که داری روابط گسترده با ارکان اداری و اجرایی در شهرستان و استان باشد؛ بدور از طایفه گرایی و برای برون رفت این شهر خسته از عقب ماندگی ها
چرامی آباد
Iran, Islamic Republic of
هر کسی که یه مدرک کارشناسی و ارشد گرفته رو نوشتید. این که نشد گزارش و تحلیل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مثلا بر چه اساسی خداوکیلی اسم محمد آبگون رو نوشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس نوري
Iran, Islamic Republic of
فردي شجاع ونترس براي تصميم گيري بزرگ اونم فقط و فقط مهندس نوري
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1