تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۳۶۵۷۴

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر کشور

۰
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر کشور
کبنا ؛حسین کلانتری در دیدار با وزیر کشور، به شرایط حاصله از شیوع بیماری کرونا و کاهش درآمد شهرداری‌ها اشاره کرد و خواستار رسیدگی فوری، انجام کمک‌های نقدی و نیز تخصیص ماشین آلات مورد نیاز شهرداری های این استان به ویژه در شهرهای با جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (16 تیرماه 1400) حسین کلانتری در این دیدار ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت شهرداری های استان، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد ارایه داد و از مساعدت‌ها و کمکهای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور به شهرداری ها و دهیاری های استان قدر دانی کرد.

وزیر کشور نیز در این دیدار با قدردانی از مردم غیور و قدرشناسی استان کهگلویه و بویراحمد در صحنه های مختلف انقلاب و نظام بخصوص از حضور حماسی و حداکثری آنان در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت : خدمت به مردم استان و توجه به مسائل کارگری به ویژه در شهرداریها، توسعه عمران شهری و توجه به شهرداری های استان به ویژه شهرداری های کوچک و تازه تاسیس از اولویت های وزارت کشور است.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور همچنین به توسعه عمران شهری شهرهای استان به ویژه شهرهای تازه تاسیس تاکید و اشاره کرد و دستور داد تا از طریق معاونت عمرانی وزارت کشور کمک های مالی قابل توجهی به شهرداری های استان به ویژه شهرهای کوچک زیر ۵۰ هزار نفر پرداخت شود.
بر این اساس معاون عمرانی وزیر کشور در راستای دستور وزیر کشور قول مساعد داد که از امروز تا یک ماه آینده کمک های لازم به شهرداری های استان انجام گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها و به منظور بیان مشکلات شهرداری‌های استان با وزیر کشور و معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور دیدار و گفت وگو کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1