تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۴۳۶۵۵۹
در بازدید رؤسای برق و بهزیستی شهرستان لنده صورت گرفت

بازدید رؤسای برق و بهزیستی شهرستان لنده از محل زندگی کوثر و علی تاتا

۱
بازدید رؤسای برق و بهزیستی شهرستان لنده از محل زندگی کوثر و علی تاتا
کبنا ؛
کبنا؛ امروز 14تیر ماه آقایان زکی نژاد و رازنهان رؤسای ادارات  بهزیستی و برق شهرستان لنده، از محل سکونت معلولین تحت پوشش بهزیستی علی و کوثر تاتا ( شریفی)  واقع در منطقه " موگرمون " روستای " گرده کلات " بازدید، و وضعیت زندگی ونحوه حل مشکلات خانواده را مورد بررسی قرار دادند. 
 خانواده خواستار آن  شدند با توجه به صعب العبور بودن مسیر و نداشتن امکانات و فاصله زیاد محل سکونت تا نزدیک ترین روستا ( گرده کلات)  
 تا زمینی که متعلق به خانواده هست و  در روستای دم تنگ (دوکیلومتری شهر لنده) قرار دارد را بمنظور ساخت یک باب منزل مسکونی جهت استفاده از امکانات توانبخشی و رفاهی خانواده در نظر گرفته شود.
آقای زکی نژاد ضمن استقبال از درخواست خانواده قول مساعد دادند که ضمن پیگیری صدور پروانه ساخت زمین مورد نظر، نسب به شروع ساخت در نزدیکترین زمان ممکن اقدام خواهد شد.
جناب آقای زکی نژاد ( رئیس بهزیستی شهرستان لنده) ضمن تقدیر و تشکر از جامعه رسانه برای انعکاس خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکر کردند و از پیگیریهای و قول مساعدی که  مدیر کل محترم سازمان بهزیستی جناب دکتر مرادی و مدیر عامل محترم برق استان جناب آقای معتمدی زاده  و همچنین فرماندار محترم جناب آقای رزمجو داشته اند، کمال تشکر را داشتند.
جناب مهندس رازنهان اظهار داشتند  لازم است به اطلاع رسانده شود دوری  مسافت و صعب العبور بودن آن و دوری خانواده از روستاهای همجوار و اصرار خانواده به سکونت در همان منطقه تنها دلیل ناتوانی نهادهای خدمت  رسان از جمله' اداره برق' به خانواده تا کنون  بوده و
به امید خدا در اسرع وقت کار ساخت خانه این معلولین  در نزدیکترین نقطه شهر لنده آغاز، تا امکان انشعاب رایگان برق  به آنان فراهم گردد. 
✓جناب مهندس رازنهان نیز قول مساعد دادند که در صورتیکه همچنان خانواده پافشاری به سکونت در همان نقطه داشته باشند تلاش خواهند داشت تا از پنل  خورشیدی برای تامین برق این خانواده استفاده  شود و یا در صورت تامین اعتبارلازم نسبت به انتقال برق ثابت،اقدام لازم به عمل خواهد آمد.
خبرنگار
صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1