تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۳۶۵۴۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت:

در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بازار گچساران تعطیل می شود / بستری 56 بیمار در بیمارستان شهیدرجایی

۱
۰
در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بازار گچساران تعطیل می شود / بستری 56 بیمار در بیمارستان شهیدرجایی
کبنا ؛
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از شیب صعودی بیماری کرونا در شهرستان گچساران خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز سه شنبه (15 تیرماه 1400) دکتر آرین غلامیان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در گچساران گفت: متاسفانه تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز نمونه گیری و بستری در بیمارستان در حال افزایش است و در حال حاضر ۵۶ بیمار در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری می باشد.
دبیر ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان در خصوص برنامه های شبکه بهداشت و درمان گفت: در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر نمونه گیری و بیماریابی در حال انجام می باشد. تاکید بر تشدید برنامه های آموزش، قرنطینه، غربالگری و درمان اولیه انجام گرفته و همه مراکز بهداشتی شهری و روستایی را علاوه بر مرکز ۱۶ ساعته ملزم به انجام تست فوری نموده ایم.
غلامیان در ادامه گفت: نظارت بر بازار و ادارات با شدت بیشتری انجام خواهد گرفت. اگر چه تا الان تصمیمی در خصوص تعطیلی بازار نگرفته ایم اما چنانچه وضعیت شهرستان با همین شیب به سمت بدتر شدن پیش برود و یا اصناف همکاری لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی را نداشته باشند، تصمیم جدید گرفته خواهد شد و هیچ گونه اغماض در برابر متخلفان انجام نخواهد شد.
دبیر کمیته واکسیناسیون شهرستان گفت: به محض دریافت واکسن برای عموم مردم با در نظر گرفتن مکان تجمیعی واکسیناسیون، این کار را با برنامه ریزی لازم انجام خواهیم داد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص تلاش شبانه روزی پرسنل گفت: کلیه پرسنل بهداشت و درمان زحمات زیادی متقبل می شوند. در حوزه بهداشت علاوه بر بحث کرونا سایر برنامه ها نیز در حال انجام است که بر اساس آخرین تحلیل آمار شهرستان گچساران نسبت به سایر استان رشد بهتری دارد. واحدهای درمانی نیز نه تنها در خصوص بیماری کرونا، بلکه در خصوص درمان بیماری های مختلف نیز درگیر هستند.
غلامیان در خصوص افزایش تخت های بیمارستانی با افتتاح بیمارستان نرگسی نیز گفت: این بیمارستان ظرفیت بسیار بالایی برای شهرستان محسوب می شود. تمام تلاش و پیشنهاد ما در شهرستان این است تا با نگه داشتن بیمارستان شهید رجایی، از بخش های این بیمارستان به عنوان بخش های تخصصی و فوق تخصصی مورد نیاز منطقه استفاده شود تا در نهایت بازخورد مناسبی داشته باشد. اگر چه در حال حاضر نیز نامه نگاری لازم در خصوص ماندن بخش اتفاقات رجایی را انجام داده ایم و در نظر داریم تا در حد امکان بخشی از این بیمارستان در مکان فعلی بماند تا در آینده از بخش های بیمارستان نرگسی بهره مندی لازم را ببریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

درمان
Iran, Islamic Republic of
مدیری که یه ساعت سرکار نمیاد و میدونه رفتنیه!!
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1