کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

بهره‌برداری از کتابخانه فرهنگ برکت در دهدشت

14 تير 1400 ساعت 2:57

با گذشت 11 سال از آغاز عملیات اجرایی سومین کتابخانه عمومی در دهدشت به بهره‌برداری رسید.


با حضور سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان کهگیلویه کتابخانه فرهنگ برکت در دهدشت به بهره‌برداری رسید.
 به گزارش کبنا، یاسر رحیمیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: کتابخانه شاهد در سال 1389 کلنگ‌زنی شده و عملیات ساخت آغاز شده بود.

رحیمیان با اشاره به تعطیلی پنج ساله این کتابخانه و مشکلات به وجود آمده ناشی از راکد ماندن پروژه تصریح کرد: سرانجام با ورود بنیاد برکت پروژه فعال و عملیات اجرایی از سر گرفته شد.
 وی ادامه داد: 45 میلیارد ریال برای تکمیل و راه‌اندازی کتابخانه هزینه شد که سهم بنیاد برکت از این مبلغ هشت میلیارد و 600 میلیون ریال بود.
 رحیمیان گفت: 12 هزار جلد کتاب در کتابخانه موجود است و برای استفاده از اختیار اعضا قرار می‌گیرد.
مشارکت میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در احداث کتابخانه عمومی کهگیلویه و بویراحمد

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین، اظهار داشت: این ستاد در ساخت 2 باب کتابخانه یک میلیارد و 450 مییلون تومان سرمایه‌گذاری کرده است.
نادری افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای محرومیت زدایی و حمایت از اقشار محروم در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی وارد عمل شده و سرمایه گذاری خوبی در استان انجام داده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد در ساخت 2 باب کتابخانه عمومی در مادوان و دهدشت مشارکت دارد.
نادری حجم سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی در این کتابخانه‌ها را یک میلیارد و 450 میلیون تومان اعلام کرد.
وی با اشاره به دیگر خدمات ستاد اجرایی فرمان امام گفت: رسالت اصلی ستاد در سه حوزه توانمندسازی اقتصادی، زیربنای فرهنگی و سلامت است.
نادری اضافه کرد: همچنین در حوزه آبفای روستایی، راه روستایی، سلامت، اورژانس بین جاده‌ای، ساخت خانه عالم، ساخت مدرسه و مسجد فعالیت‌های خود را در سال 1400 ادامه خواهد داد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد همکاری نهادهای اجرایی در پیشبرد برنامه‌های این ستاد را ضروری خواند و افزود: عملیاتی شدن برنامه‌ها به همت بیشتر مدیران بستگی دارد.


کد مطلب: 436499

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436499/بهره-برداری-کتابخانه-فرهنگ-برکت-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1