تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۵۷
کد مطلب : ۴۳۶۴۹۹
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

بهره‌برداری از کتابخانه فرهنگ برکت در دهدشت

۱
بهره‌برداری از کتابخانه فرهنگ برکت در دهدشت
کبنا ؛با حضور سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان کهگیلویه کتابخانه فرهنگ برکت در دهدشت به بهره‌برداری رسید.
 به گزارش کبنا، یاسر رحیمیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: کتابخانه شاهد در سال 1389 کلنگ‌زنی شده و عملیات ساخت آغاز شده بود.

رحیمیان با اشاره به تعطیلی پنج ساله این کتابخانه و مشکلات به وجود آمده ناشی از راکد ماندن پروژه تصریح کرد: سرانجام با ورود بنیاد برکت پروژه فعال و عملیات اجرایی از سر گرفته شد.
 وی ادامه داد: 45 میلیارد ریال برای تکمیل و راه‌اندازی کتابخانه هزینه شد که سهم بنیاد برکت از این مبلغ هشت میلیارد و 600 میلیون ریال بود.
 رحیمیان گفت: 12 هزار جلد کتاب در کتابخانه موجود است و برای استفاده از اختیار اعضا قرار می‌گیرد.
مشارکت میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در احداث کتابخانه عمومی کهگیلویه و بویراحمد

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین، اظهار داشت: این ستاد در ساخت 2 باب کتابخانه یک میلیارد و 450 مییلون تومان سرمایه‌گذاری کرده است.
نادری افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای محرومیت زدایی و حمایت از اقشار محروم در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی وارد عمل شده و سرمایه گذاری خوبی در استان انجام داده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد در ساخت 2 باب کتابخانه عمومی در مادوان و دهدشت مشارکت دارد.
نادری حجم سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی در این کتابخانه‌ها را یک میلیارد و 450 میلیون تومان اعلام کرد.
وی با اشاره به دیگر خدمات ستاد اجرایی فرمان امام گفت: رسالت اصلی ستاد در سه حوزه توانمندسازی اقتصادی، زیربنای فرهنگی و سلامت است.
نادری اضافه کرد: همچنین در حوزه آبفای روستایی، راه روستایی، سلامت، اورژانس بین جاده‌ای، ساخت خانه عالم، ساخت مدرسه و مسجد فعالیت‌های خود را در سال 1400 ادامه خواهد داد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد همکاری نهادهای اجرایی در پیشبرد برنامه‌های این ستاد را ضروری خواند و افزود: عملیاتی شدن برنامه‌ها به همت بیشتر مدیران بستگی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1