کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه برنامه و بودجه شهرستان کهگیلویه مطرح شد

تلاش های موحد برای جذب اعتبارات خارج از بودجه

12 تير 1400 ساعت 22:36

عصر روز شنبه(۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰)جلسه برنامه و بودجه شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ،فرماندار کهگیلویه،رییس برنامه و بودجه استان و مدیران شهرستانی در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.


عصر روز شنبه(۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰)جلسه برنامه و بودجه شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ،فرماندار کهگیلویه،رییس برنامه و بودجه استان و مدیران شهرستانی در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ
در این جلسه اظهار کرد:بر این باورم که اگر همه ما ید واحده شویم و به استان و حوزه های مختلف شهرستان بیندیشیم و این ید واحده را عملا در کارها نشان دهیم خیلی از مشکلات را میتوان حل کرد.
حجت الاسلام سید محمد موحد با اشاره به صحبت های رییس برنامه و بودجه مبنی بر افزایش 70 درصدی بودجه شهرستان گفت:این افزایش که اقای شهابی گفتند در لایحه بودجه ابلاغ شده مصوبه مجلس است اما خارج از این مقوله اعتبارات زیادی به حوزه های دیگر وارد شد از جمله اعتباراتی که خارج از بودجه در طی 8 ماه اخیر به حوزه بهداشت درمان شهرستان وارد شد در تاریخ انقلاب و استان سابقه ندارد.
وی افزود: 20میلیارد تومان خارج از بودجه به ورزش اختصاص یافت،که حاصل همدلی و هماهنگی بین نمایندگان،استاندار و فرماندار و... بوده است.
موحد با اشاره به پیگیری های مکرر در خصوص احداث بیمارستان 100 تخت خوابی دهدشت از سوی تامین اجتماعی گفت:طی آخرین مذاکرات به اینجا رسید که تفاهم نامه امضا شود و اگر مشکلی نباشد در آینده نزدیک کلنگ زنی شود تا حق مردم  احیا شود چرا باید ۱۳ بیمارستان در استان باشد و تنها یک مورد مربوط به ۴ شهرستان  حوزه انتخابیه باشد ما بر نمی تابیم.!
نماینده کهگیلویه مطرح کرد:برای سد آبریز تا الان ۱۰۰ میلیارد تومان از بانک رفاه و توسعه تعاون اعتبار مصوب دارد و منتظر ماده 23 آن  هستیم و از فرماندار میخواهم که به مدیران تاکید کند ماده ۲۳ گرفته شود و با توان بیشتری مجریان گام بردارند چون وقتی نمانده است.
موحد مطرح کرد:برای پیشرفت شهرستان دست همه مسوولان را می بوسم و با همه تعامل خواهم داشت،امیدوارم با همدلی بتوانیم در یک فضای صمیمی و مخلصانه برای خدمت به مردم گام برداریم.


کد مطلب: 436452

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436452/تلاش-های-موحد-جذب-اعتبارات-خارج-بودجه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1