تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۴۳۶۴۵۲
در جلسه برنامه و بودجه شهرستان کهگیلویه مطرح شد

اگر یَد واحد شویم مشکلات کهگیلویه حل می شود/تلاش های موحد برای جذب اعتبارات خارج از بودجه

۱
۱
تلاش های موحد برای جذب اعتبارات خارج از بودجه
کبنا ؛عصر روز شنبه(۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰)جلسه برنامه و بودجه شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ،فرماندار کهگیلویه،رییس برنامه و بودجه استان و مدیران شهرستانی در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ
در این جلسه اظهار کرد:بر این باورم که اگر همه ما ید واحده شویم و به استان و حوزه های مختلف شهرستان بیندیشیم و این ید واحده را عملا در کارها نشان دهیم خیلی از مشکلات را میتوان حل کرد.
حجت الاسلام سید محمد موحد با اشاره به صحبت های رییس برنامه و بودجه مبنی بر افزایش 70 درصدی بودجه شهرستان گفت:این افزایش که اقای شهابی گفتند در لایحه بودجه ابلاغ شده مصوبه مجلس است اما خارج از این مقوله اعتبارات زیادی به حوزه های دیگر وارد شد از جمله اعتباراتی که خارج از بودجه در طی 8 ماه اخیر به حوزه بهداشت درمان شهرستان وارد شد در تاریخ انقلاب و استان سابقه ندارد.
وی افزود: 20میلیارد تومان خارج از بودجه به ورزش اختصاص یافت،که حاصل همدلی و هماهنگی بین نمایندگان،استاندار و فرماندار و... بوده است.
موحد با اشاره به پیگیری های مکرر در خصوص احداث بیمارستان 100 تخت خوابی دهدشت از سوی تامین اجتماعی گفت:طی آخرین مذاکرات به اینجا رسید که تفاهم نامه امضا شود و اگر مشکلی نباشد در آینده نزدیک کلنگ زنی شود تا حق مردم  احیا شود چرا باید ۱۳ بیمارستان در استان باشد و تنها یک مورد مربوط به ۴ شهرستان  حوزه انتخابیه باشد ما بر نمی تابیم.!
نماینده کهگیلویه مطرح کرد:برای سد آبریز تا الان ۱۰۰ میلیارد تومان از بانک رفاه و توسعه تعاون اعتبار مصوب دارد و منتظر ماده 23 آن  هستیم و از فرماندار میخواهم که به مدیران تاکید کند ماده ۲۳ گرفته شود و با توان بیشتری مجریان گام بردارند چون وقتی نمانده است.
موحد مطرح کرد:برای پیشرفت شهرستان دست همه مسوولان را می بوسم و با همه تعامل خواهم داشت،امیدوارم با همدلی بتوانیم در یک فضای صمیمی و مخلصانه برای خدمت به مردم گام برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وقتی 42سال گذشته تجربه شده کم کاری نتیجه مسوولان در استان وشهرستان توابع آن باعث محرومیت کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دهدشت وتوابع آن است سالهاست انباشته شده
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1