تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۳۶۴۰۰
کبنانیوز گزارش می دهد

احضار مقصرین فایل PDF حاشیه‌ساز به دادگاه یاسوج / فرد انتشار دهنده در بازداشت است

۶
۲
احضار مقصرین فایل PDF حاشیه‌ساز به دادگاه یاسوج / فرد انتشار دهنده در بازداشت است
کبنا ؛ فرد تهیه‌کننده و انتشار دهنده فایل PDF آراء نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج که منجر به درگیری و حواشی زیادی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گردید، شناسایی و بازداشت شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج به پایان رسید و منتخبین مردم نیز مشخص شدند، اما حواشی پیرامون آن هنوز وجود دارد، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج همزمان با سراسر کشور برگزار شد که حدود ساعت هشت صبح یک فایل PDF در فضای مجازی منتشر و منتخبین این دوره از انتخابات شورای شهر را معرفی کرد که بلافاصله مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد این فایل را تکذیب کرد و اظهار داشت که این فایل کذب است و به هیچ وجه مورد تأیید فرمانداری بویراحمد به عنوان مجری برگزاری انتخابات نیست.
اما همین فایل ناقص برای برخی از کاندیداها توقع پیروزی ایجاد کرد.
بعد از کش و قوس‌های فراوان و تجمیع آرای ۹۶ صندوق انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج و انتشار فایل اصلی منتخبین نهایی مردم در انتخابات ششم شورای یاسوج معرفی شدند.

بیشتر بخوانید:

فایل PDF دردسرساز / روایتی از آخرین صندوق انتخابات شورای شهر یاسوج / چه کسی عامل تنش و اختلاف در انتخابات شورای یاسوج شد / در فرایند انتخابات الکترونیکی خطای انسانی هیچ جایگاهی ندارد / ارکان ستاد انتخابات بویراحمد در برخی جاها کوتاهی کردند

توصیه مهم دادستان یاسوج به مردم و کاندیداها / اعتراض از راه قانونی باشد / والله قسم تعارف با هیچ کس نداریم / کسی که فایل PDF را منتشر کرد، بانی این وضعیت است

لیست ناقص

پاسخ شفاف و صریح فرماندار بویراحمد در باره حواشی انتخابات شورای شهر یاسوج؛ من به اسماعیل یوسفی رأی دادم / یاد گرفته‌ام که بنده و برده‌ی کسی نباشم / آقای روشنفکر هیچ دخالتی در انتخابات شوراها نداشتند / در ترکیب هیأت اجرایی، یک بار من با نماینده بویراحمد مشورت نکردم / یوسفی توضیحات مسئولان فنی ستاد انتخابات را پذیرفت

یکی از کاندیداها که در فایل ناقص به عنوان منتخب مردم مشخص شد در فایل اصلی به عنوان عضو علی البدل معرفی گردید که در ادامه تجمع و اعتراض یکی از کاندیداها و هواداران او در جلوی فرمانداری شهرستان بویراحمد را در پی داشت و موجب سنگ پرانی و برخی رفتارهای هنجار شکنانه شدند و خساراتی را هم به بیت‌المال وارد کردند.
سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع ۱۰ منتخب برتر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج اعلام کرد؛ فایل pdf منتشر شده ناقص بود و تمام حواشی ایجاد شده در انتخابات شورای شهر یاسوج، ریشه در همین فایل دارد، لذا با کسانی که اقدام به انتشار این فایل و به آبروی استان کهگیلویه و بویراحمد و نظام خدشه وارد کردند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
به گزارش کبنا، امروز شنیده شد که بعد از پیگیری دستگاه قضا و نیروهای پلیس افرادی که اقدام به این فایل ناقص کردند، شناسایی و به دادگاه احضار شدند.
 اطلاعات کبنا نیوز می‌گوید که مقصران در خصوص این فایل، امروز به یکی از شعب دادسرای انقلاب اسلامی احضار و مورد سئوال قرار گرفتند. همچنین فرد تهیه کننده و انتشار دهنده فایل PDF در بازداشت قرار دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قانون
Iran, Islamic Republic of
عاملان بی نظمی و اغتشاش در شهر یاسوج باید برابر قانون بشدت مجازات تا درس عبرتی برای سایرین باشد
Iran, Islamic Republic of
اغتشاش ؟دفاع ازرای بود.رای داده بودند.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آخه آدم عاقل این کاری بود که شما کردین ؟
امید
Iran, Islamic Republic of
همون لیست اولی لیست درست و صحیح بود.آخه چطور بعد از دو روز اومدن نتیجه انتخاباتی ک الکترونیکیه و تو یه ساعت جم میشه رو زدن
احسان
Iran, Islamic Republic of
شما گفتید و ما باور کردیم.
Iran, Islamic Republic of
لیست اولی درست بود هیچ منطقی لیست دومی را نمی پذیرد ولی هر چه بود تموم شد اون بدبخت ک گیر اوردید هم ازادش کنید
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1