تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۳۶۳۸۳
رئیس مرکز بهداشت بویراحمد گفت؛

تزریق واکسن کووبرکت به شهرستان بویراحمد در مردادماه

۰
تزریق واکسن کووبرکت به شهرستان بویراحمد در مردادماه
کبنا ؛رئیس مرکز بهداشت بویراحمد از تزریق واکسن کووبرکت به شهرستان بویراحمد در مرداد ماه خبر داد و تاکید کرد: مردم در کنار واکسیناسیون دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور جد رعایت کنند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (9 تیرماه 1400) یزدانپناه از وضعیت خطرناک موج پنجم کرونا خبر داد و افزود: بویراحمد هم اکنون در وضعیت نارنجی بسر می‌برد، اما استان‌ها و شهرستان‌های همسایه این شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند که فصل امتحانات دانشجویان و سفر‌های تابستانه جان مردم را به طور جد تهدید می‌کند چرا که کرونا در کمین است.
محمد یزدان پناه اضافه کرد: در بحث واکسیناسیون در حال تزریق واکسن به سالمندان بالای ۷۰ سال و لکه گیری جاماندگان بالاتر از این گروه هستیم.
وی از ورود و تزریق واکسن کووبرکت به شهرستان بویراحمد در مرداد ماه خبر داد و تاکید کرد: مردم در کنار واکسیناسیون دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور جد رعایت کنند.
یزدان پناه با اشاره به اینکه محدودیت‌ها در باغات تفریحی مهریان و آبشار برقرار است گفت: براساس دستورالعمل‌ها باغات تفریجی مجاز به استفاده ۳۰ درصدی ظرفیت خود هستند و در کنار آن منع استفاده از قلایان و ماسک نیز وجود دارد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با بیان اینکه حوزه‌های امتحانی کنکور ضد عفونی سازی و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آن در دستور کار ما است افزود: منع تردد شبانه در این شهرستان از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح برقرار و ورودی شهر‌ها برای تردد مسافران کنترل می‌شود.
پزدانپناه افزود: کارمندان برخی ادارات پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، همچنین پانسیون ها، باشگاه های ورزشی و آموزشگاه های زبان از معضلاتی است که با آن درگیر هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1