تاریخ انتشار
شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۶۱۷۷
کبنا خبر می‌دهد

بیانیه «یوسفی» پیرامون جلسه بررسی اعتراضات نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج

۱۴
۰
بیانیه «یوسفی» پیرامون جلسه بررسی اعتراضات نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج
کبنا ؛فرزند اسماعیل یوسفی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج طی بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن را در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز قرار داده نسبت به گزارش جلسه بررسی اعتراضات کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج واکنش نشان داد و نوشت: در ابتدا لازم میدانم از حضور حماسی و با شکوه مردم فهیم و آگاه شهر یاسوج که در انتخابات 28 خرداد 1400 حماسه‌ای زیبا به منصه ظهور رساندند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.
همچنین از همه حامیان فهیم و ارزشمندی که با آرای ماندگار خود به مهندس اسماعیل یوسفی رأی اعتماد دادند به سهم خود از این بزرگواران کمال قدردانی را داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

نتیجه اعتراضات نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج + فیلم

اما نظر به صحبت‌های فرماندار محترم شهرستان بویراحمد لازم است برای تنویر افکار عمومی نکات زیر را به استحضار مردم شریف شهرستان بویراحمد برسانم:
1-در روز جمعه به تاریخ 04 /04/ 1400 طی پیامکی که به مهندس اسماعیل یوسفی ارسال شد (به پیوست می‌باشد) به ایشان اطلاع داده می‌شود که برای روز شنبه به تاریخ 05/  04 /1400 برای بررسی اعتراضشان، شخصاً یا در صورت معرفی نماینده، صرفاً یک نفر را به صورت مکتوب برای حضور در جلسه معرفی بفرمایند.
2-اینجانب احسان یوسفی فرزند مهندس یوسفی به همراه نماینده فنی و مورد اعتماد خود در ساعت 9 صبح در فرمانداری بویراحمد حاضر شدیم و طی نامه‌ای (به پیوست می‌باشد) آقای حسن کریمی را به عنوان نماینده تام الاختیار مهندس یوسفی جهت بررسی اعتراضات به فرمانداری معرفی کردیم همچنین نامه معرفی ایشان در دبیرخانه فرمانداری ثبت و ضبط گردید. (تاریخ و شماره نامه)
3-در حالی که قرار بود جلسه ساعت 9 صبح برگزار شود، اینجانب به همراه نماینده تام الاختیار تا ساعت 9:40 پشت درب ورودی فرماندرای قرار داشتیم و اجازه ورود به ما داده نشد!
4-ساعت 10 صبح جلسه با حضور فرماندار، نماینده قوه قضاییه، عوامل هیات اجرایی و نظارت و برخی از نامزدهای معترض برگزار گردید.
5-در همان آغاز جلسه بنده به فرماندار محترم عرض کردم با توجه به پیامک ارسالی دیشب مجموعه شما به مهندس یوسفی، که یا خود در جلسه حاضر شوند یا نماینده خود را به صورت مکتوب به فرمانداری اعلام کنند؛ آیا اجازه می‌دهید که نماینده تام الااختیار ما (آقای حسن کریمی) در جلسه حاضر شوند؟ که فرماندار محترم با قاطعیت با درخواست ما مخالفت نمودند که بنده ضمن احترام به افراد حاضر در جلسه، جلسه را به نشانه اعتراض ترک کردم و هرگونه صحبتی یا رفتاری در مورد بازشماری آرا یا مواردی از این قبیل با حضور بنده یا مهندس یوسفی یا نماینده تام الااختیار ایشان رخ نداد و ما در جلسه حضور نداشتیم؛ به همین خاطر گفته‌های فرماندار محترم به شدت تکذیب می‌شود.
6-اینکه فرماندار محترم می‌فرمایند نماینده آقای یوسفی و مسئول فنی ایشان در جلسه حاضر بوده‌اند؛ بنده به استحضار مردم شریف شهرستان می‌رسانم که جز آقای کریمی هیچ فردی نماینده ما نبوده است و اگر کسی مدعی سخنگویی یا نماینده بودن از سوی مهندس یوسفی را مطرح می‌کند؛ اعلام می‌داریم که این اتفاق بدون اطلاع و اجازه ما بوده است و آقایان مورد اشاره همنظر و مورد علاقه، مجموعه فرمانداری بویراحمد بوده‌اند.
7-مجموعه فرمانداری بویراحمد باید پاسخ دهند آقایانی که به عنوان نماینده مهندس یوسفی در جلسه حاضر شده‌اند:
الف: بر چه اساسی و چه منطقی در این جلسه دعوت شده‌اند؟
ب: متن دعوت از این آقایان چرا منتشر نمی‌شود؟
ج: باتوجه به صحبت‌های مجموعه فرمانداری که فرموده‌اند نماینده تام الااختیار خود را به صورت مکتوب معرفی کنید؛ اکنون مجموعه فرمانداری پاسخ دهند که بر اساس کدام سند و نوشته مکتوب، آقایان را نماینده ما دانسته‌اند و چرا این سند منتشر نمی‌شود؟
8-همان طوری که مجموعه فرمانداری قبلاً فرموده بودند که یک انسان شیر پاک خورده‌ای با انتشار فایل پی دی اف pdf باعث تحریک احساسات پاک مردم شده بود؛ اکنون باید به اطلاع این مجموعه رساند گویا دوباره شبیه همان انسان شیر پاک خورده در راستای همسویی با نظرات آقایان اقدام به انتخاب و دعوت افرادی کرده‌اند که هیچگونه سمت و سویی با مهندس یوسفی نداشته‌اند و ایشان از تمام این روند بی اطلاع بوده‌اند.
8-به اطلاع مردم نجیب و آگاه شهرستان بویراحمد می‌رسانیم که مهندس اسماعیل یوسفی و تمام حامیان و دوستداران ایشان حساب این دست افراد را که می‌توانستند در یک فضای صمیمی و واقع بینانه اقدام به شفاف سازی کنند ولی متاسفانه این کار را نکردند و چنین آسیب‌ها و حاشیه‌های برای نظام به بار آورده‌اند، از حساب جمهوری اسلامی جدا می دانیم و البته هستند کسانی که در طول چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی با چنین رفتارهای که بر خلاف منویات مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی بوده است به کلیب نظام آسیب وارد کرده‌اند.
9-از دستگاه‌های امنیتی-اطلاعاتی استان، از دادستان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدعی العموم جهت شفاف سازی اذهان و همچنین دفاع از حیثیت و کیان جمهوری اسلامی تقاضا مندیم به خاطر بی تدبیری برخی از عوامل اجرایی انتخابات که از سوی فرمانداری بویراحمد نشات گرفته است ورود کرده و بررسی‌های لازم را بعمل آورند.
10-در پایان از شهروندان فهیم شهر یاسوج درخواست می‌کنیم از انجایی که این شهر متعلق به یکایک ما می‌باشد؛ اجازه ندهیم به خاطر بی تدبیری عده‌ای که هیچگونه تعلق خاطری به این شهر و شهروندانش ندارند، امنیت شهرمان زیر سئوال برود و یا به آن آسیبی وارد شود؛ تا ان شالله همه ما در این آزمون الهی در دفاع از آرای مردم که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، حق الناس است باعث عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران شویم.
با احترام
احسان یوسفی


نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
شماهم بیکارین خداوکیلی نماینده وتام الاختیاروفرزندومهندس
خبری نیست
شوراخودش چی هست که ایقدحرص وجوش میخوریدبراش یه انتخاباتی شددرنیومدید
بریددادگاه لاهه شکایت کنید
برا۴سال
Iran, Islamic Republic of
آخ چرا چرا
Romania
جنتب مهندس یوسفی عزیز ما مردم بویراحمد سیر تا پیاز ماجرا را متوجه شدیم و‌ازت خواهش میکنیم فقط و فقط. بانیان بی عدالتی در نتیجه را به خدا واگذار کن‌
Iran, Islamic Republic of
واقعا به دایی عزیزم بی حرمتی کردن بهش خیانت کردن به مهنس اسماعیل یوسفی
مرد میدان
Iran, Islamic Republic of
اون روزی که با همین بی عدالتی ها با حیثیت دکتر هدایتخواه بازی میکردین در صورتی که همه میدونستن پیروزی از ان ایشان بود ولی / خیانتی تاریخی وظلمی فاحش در حق ایشان کردن را میباست بدانید چاهی بود که با دست خودتان کندین وبا چوب الهی در این چاه افتادین...
خداوند از حق مظلوم نمیگذرد.
Iran, Islamic Republic of
درود چه جالبه اتفاقا همه میدونستن هدایت خواه پیروزه
Iran, Islamic Republic of
واقعا
عدالت
Iran, Islamic Republic of
قراین و علایم حاکی از ان است که اعمال و رفتار قابل دفاع نیست.
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی شما هم حوصله دارید
Iran, Islamic Republic of
هر کسی باید به شکل قانونی از خودش دفاع کنه
فرماندار هم ماهیتش برای همگان مشخصه
میر توکل
دکتر رمضانی کیه؟ رییس همینکه زیر تل بی. واویلا
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید بابا انگار مردم منتظرن ببینند یوسفی چکار کرده. باید با قانون شکن قاطع برخورد بشه
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اگه یکنفر باشه که بتونه همه چی رو دقیق بررسی کنه قطعا مهندس کریمی هست و به همین خاطر با حضورش مخالفت میشه.
Russian Federation
اجازه بررسی میدادن و این فقط بدبینی بیشتر میکنه شفاف سازی کنن و تمام وگرنه بدتر هم خواهد شد
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1