تاریخ انتشار
شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۳۶۱۶۵
معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان خبر داد:

۸۴۶ واحد صنفی در استان کهگیلویه وبویراحمد مجوز فعالیت دریافت کردند

۰
۸۴۶ واحد صنفی در استان کهگیلویه وبویراحمد مجوز فعالیت دریافت کردند
کبنا ؛معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ تعداد ۸۴۶ واحد صنفی مجوز فعالیت گرفته‌اند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (5 تیرماه 1400) امیرتیمور موسویان با تبریک یکم تیرماه روز ملی اصناف گفت: در حال حاضر ۳۰ هزار واحد صنفی با ۷۵ هزار فرصت شغلی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.
موسویان با بیان اینکه این تعداد واحدهای صنفی در ۴ رسته توزیعی، خدماتی، تولیدی و فنی در کهگیلویه وبویراحمد در حال خدمات رسانی به مردم هستند گفت: نظارت بر فعالیت‌های اصناف توسط اتاق اصناف و اتحادیه‌ها به صورت مستمر انجام می‌گیرد.
معاون سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از ساماندهی صنوف بدون مجوز در سطح استان خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه اصناف یکی از اولویت‌های مربوط به سازماندهی صنوف در سطح بازار شناسنامه‌دار شدن آنان است.
موسویان افزود: عدم پروانه کسب آثار متعدد از قبیل مسائل بهداشتی، اجتماعی، اقتصادی و بعضا فرارهای مالیاتی دارد که ضرورت این ساماندهی را در صنوف در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد مضاعف می‌کند.
وی افزود: کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان با عضویت ۱۳ دستگاه اجرایی بر حسن اجرای عملیات اجرایی و فعالیت‌های صنفی ۵ اتاق اصناف و ۷۴ اتحادیه صنفی در سطح اعمال نظارت می‌کند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

محمود احمدی‌نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، ۱۲ سال ...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
1