تاریخ انتشار
جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۴۳۶۱۲۰
امروز؛

امام‌جمعه موقت یاسوج: از دادگستری استان می‌خواهیم با عاملان آتش سوزی‌ جنگل ها برخورد شود

۰
امام‌جمعه موقت یاسوج: از دادگستری استان می‌خواهیم با عاملان آتش سوزی‌ جنگل ها برخورد شود
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج حضور مردم پای صندوق های رأی را خنثی شدن توطئه های بدخواهان خوانده و همچنین به گرمی هوا اشاره کرد و گفت: آتش سوزی‌های گسترده‌ای به جان جنگل‌ها افتاده است از دادگستری استان می‌خواهیم با عاملان این آتش سوزی‌ها برخورد شود.
امام‌جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته نیز ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه، گفت: بهترین راه حضور فرهنگ اهل بیت (ع) در زندگی این است که با سیره زندگی اهل بیت (ع) بیاموزیم و بنشینیم و از کلام اهل بیت استفاده کنیم.
حجت الاسلام حکمتی نیک با اشاره به حادثه ۷ تیر سال ۱۳۶۰ افزود: رحمت خدا بر آیت الله بهشتی که در یک عملیات نامیمون به شهادت رسیدند؛ دراین عملیات منافقان دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند و آیت الله بهشتی به همراه ۷۲ تن از یارانشان به شهادت رسیدند، آیت الله بهشتی از چهره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شود شهادت این عالم بزرگ سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه موقت اضافه کرد: در جمعه گذشته حضور پر شور مردم استان را در انتخابات دیدیم، آمریکای جنایت کار به دنبال بر اندازی کشور بود و اینکه بتوانند کشور را در عرصه مشارکت، نتیجه، سلامت و امنیت انتخابات به چالش بکشند، اما دیدیم که همه نقشه هایشان نقشه بر آب شد.
وی بیان کرد: باوجود مشکلات و تبلیغات مسموم رسانه‌های معاند و در این شرایط کرونا مردم باز هم آمدند و حضور شور انگیز را به نمایش گذاشتند، منتخب مردم نیز تلاش می‌کند که حلال مشکلات مردم باشد.
حجت‌الاسلام حکمتی نیک گفت: در عرصه تولید واکسن نیز توانمند هستیم در بخش واکسن کرونا اکنون تنها ۷ کشور این واکسن را تولید کرده است و با مدریت جهادی و تلاش شبانه روزی جوانان امروز افتخار داریم در جمع ۷ کشور تولید کننده این واکسن هستیم.
امام جمعه موقت یاسوج به گرمی هوا اشاره کرد و گفت: آتش سوزی‌های گسترده‌ای به جان جنگل‌ها افتاده است از دادگستری استان می‌خواهیم با عاملان این آتش سوزی‌ها برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

محمود احمدی‌نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، ۱۲ سال ...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
1