تاریخ انتشار
جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۴۳۶۰۹۵
کبنانیوز گزارش می دهد

پیام منتخب اول انتخابات شورای شهر یاسوج به مردم

۲
۰
پیام منتخب اول انتخابات شورای شهر یاسوج به مردم
کبنا ؛بهنام عباس نژاد منتخب مردم شهر یاسوج در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر با صدور پیامی ضمن تقدیر از مردم، مسئولان و دست اندرکاران ستاد انتخاباتی خود، گفت: «امیدوارم با تکیه بر تخصص و بنابر اصل تعهد، و تعامل با سایر منتخبان مردم بتوانیم در دوره جدید با مدیریت صحیح و علمی و فارغ از هر گونه حواشی مسئولیتی را که از شما مردم عزیز به امانت گرفته‌ایم به جهت کمک به رشد و پیشرفت شاخصه‌های شهری به درستی انجام داده و در پایان دوره مسئولیت، شهری زیباتر و در خور و شایسته شهروندان فهیم یاسوج را شاهد باشیم.»
 به گزارش کبنا، در پیام عباس‌نژاد آمده است؛
«هرکس درمقابل خوبی مردم تشکر نکند از خدای عزوجل تشکر نکرده است» امام رضا (ع)
 سلام و درود خالصانه بر مردم شریف و فرهیخته شهر زیبای یاسوج که با حضور و مشارکت گسترده و مؤثر خود در انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲۸ خرداد ماه گامی بلند در راه اعتلا، منافع ملی و سر افرازی ایران مقتدر برداشتید، زنده باد ایران و ایرانی که نام پر افتخارش یاد آور غیرت و هیبت و حضور و شعور است.
به حماسه آفرینان ۲۸ خردادماه و منتخبین مردم در این حماسه تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان توفیق خدمت خالصانه به مردم را به یکایک آنان مسئلت می‌نمایم. به همه‌ی نامزدهای محترم و محترمه که احساس تکلیف و مسئولیت کردند و پا به عرصه انتخابات گذاشتند و از انتخاب بازماندند خسته نباشید عرض کرده، امیدوارم از نظرات و پیشنهادات سازنده آنان در راه پیشرفت و توسعه و عمران آبادی شهر نهایت استفاده را بنماییم.
 اینجانب بهنام عباس نژاد که خود را فرزند این خاک پاک می‌دانم و بر اساس حس وطن پرستی و مسئولیت پذیری گام در عرصه ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج گذاشتم؛ با همراهی و حمایت حداکثری شما مردم عزیز شهرم موفق به حضور در پارلمان شهری شدم. امیدوارم با تکیه بر تخصص و بنابر اصل تعهد، و تعامل با سایر منتخبان مردم بتوانیم در دوره جدید با مدیریت صحیح و علمی و فارغ از هر گونه حواشی مسئولیتی را که از شما مردم عزیز به امانت گرفته‌ایم به جهت کمک به رشد و پیشرفت شاخصه‌های شهری به درستی انجام داده و در پایان دوره مسئولیت، شهری زیباتر و در خور و شایسته شهروندان فهیم یاسوج را شاهد باشیم.
 بر خود لازم می دانم در برابر این همه شور و شعور و حسن اعتماد شما مردم محترم و فهیم سر تعظیم فرود آورده و ضمن شکر گزاری به درگاه خداوند منان و ابراز ارادت و تواضع به محضر شما بزرگان نهایت قدرشناسی و سپاس خود را از شما عزیزان ابراز نموده و با خدای خود عهد و پیمان می‌بندم تا صادقانه، متواضعانه، بی‌منت و پرتلاش با برنامه ریزی اصولی برای رفع مشکلات شهرمان و خدمت گزاری شما مردم شریف و فهیم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
 با کمال احترام و تواضع دست تک تک عزیزان اعم از طوایف محترم ایل بویراحمد، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، فرهنگیان، اساتید و دانشجویان، مهندسین، معماران، هنرمندان، ورزشکاران، روحانیون، مسئولان، کارمندان، کارگران، بسیجیان، اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه، دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی و نظارتی، نیروهای نظامی و امنیتی، نیروهای مردمی دخیل در امر برگزاری انتخابات، جوانان عزیز و دوستان وفادارم، اعضای ستاد انتخاباتی‌ام و سایر اقشار مردم را که بدون هیچ منت و چشم داشتی به بنده حقیر رأی اعتماد و محبت داشتند را به گرمی می‌فشارم و سپاسگزارم.
 با احترام
بهنام عباس نژاد
منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

ایلات
Iran, Islamic Republic of
کیفت تخته..چته
Iran, Islamic Republic of
چقد از تخصص و مدیریت علمی گفته. عزیزم مسائل قومی نفسی برا متخصصین باقی نگذاشته. شما سعی کنید درگیر رانت و دسته بندی نشین. امیدی به کار تخصصی نیست.
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

محمود احمدی‌نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، ۱۲ سال ...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
1