تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۴۳۵۸۶۷
در انتخابات 1400

میزان مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد ۶۲ درصد است

۱
۰
میزان مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد ۶۲ درصد است
کبنا ؛مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ۶۲ درصد بوده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز شنبه 29 خرداد 1400 فتاح محمدی افزود:تعداد واجدان شرایط استان برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۵۵۰ هزار و ۶۴۲ نفر بود که ۶۲ درصد این افراد یعنی ۳۳۹ هزار و ۴۷۳ نفر در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.
مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال ۹۶ با ۷۲ درصد مشارکت رتبه اول کشور در مشارکت انتخابات را به خود اختصاص دادند.
وی تصریح کرد که روند برگزاری انتخابات در استان با توجه به آماده سازی تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز و ارایه آموزشهای لازم مطلوب بود و کمترین مشکلی بوجود نیامد.

وی گفت: تنها اشکالی که در جریان برگزاری انتخابات پیش آمد همان مساله احراز صلاحیت الکترونیکی بود که باعث شد برخی از شعب با تاخیر رای گیری را آغاز کنند که به سرعت حل شد.
محمدی ادامه داد: تا ساعت ۲ بامداد روز ۲۹ خرداد ماه کار رای گیری در شعب اخذ رای ادامه داشت و از نمایندگان فرمانداران در شعب اخذ رای خواستیم افراد حاضر در صف رای را  به محوطه شعب هدایت کنند و همه افراد رای خود را به صندوق انداختند.
وی در خصوص اعلام نتایج انتخابات گفت: اولویت ما اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و سپس میان دوره ای مجلس و بعد هم شوراهاست ، نتایج باید صورتجلسه شده و به وزارت کشور ارسال شود و پس از آن باید به اطلاع مردم برسد.
محمدی یادآوری کرد: تا ۴۸ ساعت پس از اعلام نتایج همچنان منتخبان و یا سایر نامزدها حق اعتراض دارند و می توانند شکایت خود را ارائه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ماشالا بنازمتون افتخار آفریدین.
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1