تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۳۵۵۱۶
در نشست هم اندیشی کمیته های ستاد«رضایی» در استان مطرح شد

بزرگواری:مایه سرشکستگی است اگر از «رضایی» حمایت نکنیم/حسن زاده:غیرت لر کجا رفته؟

۱
۰
کبنا ؛
نشست هم‌اندیشی کمیته های استان ستاد حاج محسن رضایی با حضور حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار مجلس و سرهنگ حسن زاده جانشین ریاست ستاد و مسئولین ستاد های استان در محل ستاد تشکیل شد.
علی محمدبزرگواری در این دیدار گفت: انقلاب از ابتدا برای مستضعفین بود و بقول امام راحل انقلاب از آن مستضعفین و گود نشین هاست و حاج محسن رضایی عزم خود را جزم کرده تا آنرا به صاحبان اصلی آن برساند.
وی افزود: آقا محسن در زمان جنگ عملیات های مختلف را فرماندهی کرد و نام او در خاکریز ها ورد زبانها بود و جان می داد با کمک همرزمانش تا انقلاب را نگه دارد.
بزرگوار تصریح کرد: بعضی ها فقط خود را انقلابی می دانند و دیگران را اصلأ قبول ندارند، ما وقتی می گوییم ولایت، باید ببینیم رهبری چه فرمانی می دهد و همان را عمل کنیم و رهبری می گوید این انتخابات باید حداکثری باشد و باید بپذیریم.
او به گلایه مند بودن مردم و عدم حضور بعضی ها اشاره کرد و گفت: باید تلاش فراوان کنیم تا حضور حداکثری مردم محقق شود و پای صندوق رای بیایند و سر جمع آرا آبروی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
بزرگواری به برنامه داشتن حاج محسن رضایی اشاره و چنین عنوان کرد: باید ببینیم چه کسی می تواند مردم را از این وضع نجات دهد و برنامه برای معیشت مردم و بیکاری جوانان دارد، خواسته مردم مبارزه با گرانی و گره گشایی از مشکلات است.
بزرگواری به هزینه های میلیاردی دیگر کاندید ها اشاره و گفت: وقتی یک خودرو ساز چهل میلیارد تومان برای ستاد فلانی هزینه می کند معلوم است به دنبال چیست و بعد چه می خواهد اما ما پول نداریم، ولی از نظر مردمی ما همه ستاد ها را تشکیل دادیم و سیل مردم به سمت ماست و آقا محسن را پذیرفتند.
وی گفت: برای ما سرشکستگی است که از ایشان دفاع نکنیم، چهل سال رای ما در سبد دیگران بوده است و اینبار نوبت ماهاست، لر ها هرگاه در راس بوده اند موفق عمل کرده و عدالت را گسترش داده اند.
در ادامه سرهنگ حسن زاده تذکراتی را به مسئولان ستاد ها گوشزد کرد و گفت: تشکر می‌کنم از برداران که زحمت می کشند، ما باید معایب را برطرف کنیم و کمر همت را بسته و بیشتر تلاش شود، ما یک هفته بیشتر زمان نداریم با تلاش مضاعف بسمت پیروزی برویم.
وی افزود: حاج محسن همیشه سپر بلا بوده و با تلاش نیروهای جوان را تربیت و تحویل نظام دادند تا از میان آنها شهید باکری ها و شاکری ها بیرون بیاید ‌.
حسن زاده به برنامه محور بودن حاج محسن رضایی اشاره کرد و گفت: ایشان عنوان داشتند که برنامه های خوبی دارم و می توانم مملکت را از این وضع نجات دهم. حتی برنامه های خود را تحویل دولت داد اما به آن عمل نشد، ایشان مظلوم واقع شده است.
سرهنگ حسن زاده به توانایی زاگرس نشین ها اشاره و اظهار داشت: هر گاه حکومت بدست لر زبان ها بوده عدالت در جامعه پیاده شده و مردم ما با انتخاب درست باید اثبات کنند که این تفکر که لرها قادر به حکومت داری نیستند، غلط است. مردم باید تا کی تحمل کنند و وقت خود را توی صف مرغ و دیگر اقلام تلف نمایند و این در شان مردم ما نیست.
حسن زاده متعجب از عملکرد برخی افراد، گفت: غیرت کجا رفته، با وجودی که به قوم لر توهین شده اما عده ای سنگ دیگران را به سینه می زنند.





نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب بزرگواری این رابه روشنفکر هدایتخواه خلقی پوربگو که روی ستادریسی رقابت میکنن
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1