تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۴۳۵۴۵۵
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

موحد: یا بنده سیلی خواهم خورد یا حق مردم حوزه انتخابیه را خواهم گرفت

۱
۰
موحد: یا بنده سیلی خواهم خورد یا حق مردم حوزه انتخابیه را خواهم گرفت
کبنا ؛سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در ماه گذشته از موافقت اولیه احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت خبر داد و گفته بود: در ادامه سلسه نشست‌ها  و چانه زنی  با وزراء و مسئولین کشوری، موافقت احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت در دیدار معاونان وزارت بهداشت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شد، با این حال الان می گوید: سازمان تامین اجتماعی 80 میلیارد تومان هزینه برای ساخت بیمارستان را تقبل نمی کند.
به گزارش کبنا نیوز، امروز شنبه (22 خرداد 1400) نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با توجه به زیربار نرفتن مدیر عامل تامین اجتماعی کشور برای تامین اعتبار احداث بیمارستان در دهدشت گفت: آقای سالاری صداقت در گفتار ندارد یا بنده سیلی خواهم خورد یا حق مردم حوزه انتخابیه را خواهم گرفت.
حجت‌الاسلام سید محمد موحد در جلسه شورای اداری در دهدشت، قهر مردم با صندوق های رای را یک چالش مهم عنوان و اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بنده سابقه نداشته مردم مقابل انتخابات بایستند، حضور مردم پای صندوق های رای همیشه بی‌نظیر بوده اما اعتقادم این است در این دور از انتخابات هنوز آن احساس رقم نخورده است بنابراین همه باید با تمام توان در این عرصه وارد شویم.
وی تلاش دشمن برای محقق نشدن حضور مردم پای صندوق های رای را یادآور شد و بیان کرد: متاسفانه خیلی از مجموعه های داخلی هم در این روند با دشمن همراهی دارند.
موحد افزود: برای تایید صلاحیت افرادی که در شوراها رد صلاحیت شدند از تمام ابزار و حیثیتم استفاده کردم اما عده ای به بنده حمله کردند و من اعتقادم این بود یک رای بیشتر به جمهوری اسلامی یک تیر به قلب دشمن است ولو طرف تایید شده از معاندین موحد باشد.
وی حضور پای صندوق های رای در این شرایط خاص را یک وظیفه عمومی دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که با معیارهای انقلاب اختلاف دارند نباید مسئولیتی از طرف مردم به آنها واگذار شود.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اتهامات وارده به یکی از رد صلاحیت شدگان را قسم جلاله خوردم که این اتهام واقعیت ندارد و معامله بنده بر اساس تکلیفی که با نظام دارم معامله با خداست. تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات کاندیدای تایید نشده به کار بستم.
موحد با بیان اینکه حضور پای صندوق های رای یک ضرورت است تصریح کرد: دشمن در روز جمعه خواهان خالی بودن صف هاست و ما طولانی بودن آن را می خواهیم و این به تلاش و تحرک ما بستگی دارد. امروز بحث اینکه جامعه را دوقطبی کنیم نیست، ما در مقام تعرض با کسی نیستیم باید در این مقام باشیم که مردم را پای صندوق های رای بیاوریم.
وی در ادامه صحبت‌های خود به روند بررسی برخی پروژه های شهرستان پرداخت و با توجه به موافقت احداث بیمارستان تامین اجتماعی مدعی شد: متاسفانه آقای سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور صداقت در گفتارش احساس نمی شود و با توجه به توافق ۳۰ میلیارد دانشگاه علوم پزشکی و ۸۰ میلیارد تومان تامین اجتماعی، حالا تامین اجتماعی حاضر به تقبل این هزینه نمی شود، نمی دانم آقای شریعتمداری زورش نمی رسد یا معاون پارلمانی نمی تواند کاری کند، این امکان ندارد از حقوق مسلم مردم حوزه انتخابیه از احدی از این دولتی‌ها بگذرم.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بالای ۲۰۰ ساعت برای این موضوع وقت گذاشتم گفت: این مسئله بعد از انتخابات روشن خواهد شد.
به گزارش ایسنا، موحد با اشاره به پروژه ملی محور پاتاوه- دهدشت عنوان کرد: از پارسال تاکنون ۲۱۰ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته است، قرارگاه خاتم الانبیا در این مدت فعال بوده و کارهای ارزشمندی انجام داده و امیدواریم امسال شاهد بازگشایی این محور باشیم.
وی با بیان اینکه تاکنون بالای دو هزار میلیارد تومان در این جاده هزینه شده است، گفت: تا ۶ ماه پیش بدهی‌های سالیان گذشته را پرداخت کردیم.
گفتنی است که موحد از سد آبریز، نیروگاه سیکل ترکیبی، پالایشگاه دوم در دشت مازه و بوکسیت سرفاریاب به عنوان دیگر پروژه‌هایی که یا فعال هستند و یا دنبال می‌کند نام برد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد مونسی
Iran, Islamic Republic of
سلام آغای موحد ؛؛؛هرچه تلاش کنی ؛؛؛مردم ما غریب پرستند ؛؛ازترس ادعای حق نمی توانند کنند ؛؛!!!!۰۰۰۰مدرک :::::چهل ودوساله ؛ هنوذ جاده نداریم چه رسد به بیمارستانی که خااااااااااالییییییی از دکتره
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1