تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۳۵۱۹۸
برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت؛

بیانیه ستاد نامزد انتخابات شورای شهر دهدشت: هواداران به قانون پایبند باشند

۶
بیانیه ستاد نامزد انتخابات شورای شهر دهدشت: هواداران به قانون پایبند باشند
کبنا ؛حسن باخیش رئیس ستاد انتخاباتی محمدعلی آروس، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت در بیانیه‌ای خواستار پایبندی هواداران این نامزد انتخاباتی به قانون شد.
به گزارش کبنا متن بیانیه‌ی باخیش به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ
«هر کس را بخواهی، عزت می دهی، و هر که را بخواهی خوار می کنی».
با سلام و صلوات به پیشگام امام عصر (عج) حجت منادی عدالت، درود خاصه ی الهی به روح ملکوتی رهبر آزادیخواهان جهان حضرت امام خمینی(ره) و  نائب برحقش مقام عظمای ولایت و درود بی پایان به روح شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان غیرتمند حرم و عرض ادب و احترام به همه مردم آگاه، فرزانه و فرهیخته شهرم دهدشت.
دوستان، همراهان و یاران نامدارم
خداوند، نعمت نام آوری و محبوبیت را به کسانی عنایت می کند که مصائب را حکمت، مناصب را فرصت و خدمت را خلعتی برای مردم می دانند. انقلاب اسلامی عظمت و شکوهی جهانی است که قانون و مبانی آن را برای نظم پذیری و شایسته گزینی بر ما فرض نموده تا آثار جهل و بی خردی را شاهد نباشیم. 
مردمی که آگاهانه انتخاب می کنند و هوشمندانه از ثمرات خادمان خود بهره می گیرند، از همه ی تعالیم قانون اساسی انتظار فرصتی مساوی برای حضور تمامی اندیشه ها و دیدگاهها را دارند.
مستحضرید که جناب آقای مهندس محمدعلی آروس با حضور مدبرانه و متعهدانه خود، شوق خدمت داشته و برای مردمی که هیچگاه فرصت دست یابی به شهری هوشمند و توسعه یافته نداشتند، آرامش خود و بی تفاوتی نسبت به شهرشان را پس زدن تا با مردمش باشد.
شوقی که مردم فهیم و دانای دهدشت داشتند تا جوانی خوشنام و با برنامه، کارشناسی متعهد و متخصص، مدیری مسئولیت پذیر و مردمی و همچنین خادمی دردآشنا و شهرشناس را منتخب نهایی خود کرده و افقی روشن را ترسیم نمایند، می توانست نوید آرمان شهری را بدهد که شهرتش آرزوی همگان بود.
لذا، اعلامیه اخیر هیأت نظارت کشور، که نظریه‌ای قانونی و لاجرم برگرفته‌ای از ادله‌های مستند است، لیکن، هم قابل تأیید نهایی است و هم در صورت رفع شبهات و پاسخگویی و تکمیل اطلاعات خواسته شده، امکان استمرار حضور افراد در صحنه رقابت و شور و نشاط مردمی برای حضور پررنگ همگان است. 
از شما دوستان عزیز انتظار دارم که ضمن پایبندی به قانون و تمکین بر آن، از ادامه و انتشار شایعات خودداری نموده و با صبر و متانت خویش، آماده استماع اخباری امیدوارانه بوده و لحظه‌ای از قانون مداری و ایمان به حقانیت کاندید خود شک نداشته باشید که عزت و ذلت دست خداست.
در پایان آرزو میکنم که خداوند سبحان هدیه‌ی خوبانش را برای ادای دین به شهر مصیبت زده از تنگ نظری‌ها و نامهربانیها، به سلامت برگرداند.
وسلام من تبع الهدی

 حسن باخیش
رئیس ستاد مرکزی محمدعلی آروس
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
1