تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۳۵۰۲۰
در آیین افتتاحیه ستاد جمعیت یاران انقلاب اسلامی مطرح شد

اخلاقمداری سرلوحه ستادهای رییسی/در ستادها از ظرفیت جوانان بهره می بریم

۰
اخلاقمداری سرلوحه ستادهای رییسی/در ستادها از ظرفیت جوانان بهره می بریم
کبنا ؛
شامگاه (پنجشنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۰) ستاد حزب یاران انقلاب اسلامی در حمایت از"سید ابراهیم رییسی"در دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان افتتاح شد.(کلیک کنید)
مسوول جمعیت یاران انقلاب اسلامی در کهگیلویه وبویراحمد در این آیین اظهار کرد:انتخابات ریاست جمهوری مهمترین اتفاق سیاسی کشور در هر چهار سال هست که نمیشود نسبت به آن بی تفاوت بود.
سید ایمان نجات نیا بیان کرد:کلید واژه تحریم انتخابات حربه دشمنان خارجی است تا خدشه ای وارد کنند به نظام مقدس جمهوری اسلامی که قطعا و یقینا و به حول قوه الهی این حربه نیز به سرانجام نخواهد رسید.
نجات نیا با اشاره به اینکه کسانی که عملکرد شورای نگهبان را به بهانه تایید صلاحت ها زیر سوال میبرند،گفت:لازم است بدانند که شورای نگهبان همان هست که خاتمی و احمدی نژاد در دوره های گذشته و جناب اقای روحانی در هشت سال اخیر از فیلتر ان بیرون امدن و بی انصافی است که اینجور قضاوت میکنند.
وی افزود:کما اینکه در کاندیدای فعلی از اعتدالیون که جناب همتی باشد گرفته تا جناب مهرعلیزاده که کاملا شناسنامه  اصلاح طلبی را  یدک میکشد حضور دارند.
مسوول جمعیت یاران انقلاب استان ادامه داد:عالیجنابان وضع موجود بدانند که
اینگونه که گارد اپوزیسیون بگیرید و حرف از شرایط بهتر برای مردم بزنین،کار از این حرفها گذشته هست و حافظه ی تاریخی ما عجیب حافظه ایست.


نجات نیا با بیان اینکه ما هنوز صحنه ی گرفتن ۱۰۰۰تومنی در یک دست و در دست دیگر دلار رو از یاد نبردیم،تصریح کرد:بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی نتیجه اش ندادن سوخت به هواپیمای وزیر امور خارجه در دولت های غربی بود.
وی گفت:جوان امروزی که میگویی من در اعتراض به وضع موجود رای نمیدهم، وضعیت موجود نتیجه تفکر انقلاب اسلامی نیست بلکه نتیجه انتخاب غلط ما در فضای سیاسی کشور هست.
نجات نیا با اشاره به اینکه کسانی در منطقه از فضای قومیتی و صداقت مردم ما سو استفاده میکنند،بیان کرد:لر،کرد،بلوچ و...همه در کنار هم حماسه های این کشور را رقم زدند،مگر پیامبر مکرم اسلام بین سلمان فارسی و میثم تمار تفاوت قومیتی قائل بود،این چه جور تحلیلی ست که شما به خورد مردم میدهید.
این مسوول ادامه داد؛هر کس یه جو فهم سیاسی داشته باشد میداند که هیچ کاندیدایی در این برهه از زمان دامن به مسائل قومیتی نمیزد،امثال سردار  سلیمانی در جبهه نبرد جنگیدند که ما در جبهه ی دموکراسی حماسه بیافرینیم.
وی گفت:قطعا و یقینا اگر سردار دلها امروز بود توصیه به حماسه انتخابات را به ما گوشزد میکرد،جوان امروز ما به پای صندوق رای خواهیم رفت،تا نه به گذشته بگوییم و نیز در فرصت مناسب مطالبه گر هستیم.


نجات نیا تاکید کرد:هر خانه باید یک ستاد باشد و استفاده از ستادهای مختلف بهره بردن از ظرفیت ها است و برای همه سلایق است.
وی در پایان رعایت اخلاق در انتخابات را مهم دانست و گفت:رویه ما در انتخابات رعایت اخلاق است همانگونه که جناب دکتر رئیسی در دور گذشته و حال ان را سرلوحه خود قرار دادند.
نجات نیا افزود:در مورد مسئولین ستاد های مردمی در استان هم با کسب اجازه از بزرگان در کلیه شهرستان ها از ظرفیت جوانان بهره بردیم تا که کادر سازی برای این نظام و انقلاب بشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
1