تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۴۳۴۹۹۳
کبنا گزارش می‌دهد

سخنرانی «غلام‌محمد زارعی» در آئین افتتاحیه ستاد مرکزی رئیسی حاشیه‌ساز شد

۲
۰
سخنرانی «غلام‌محمد زارعی» در آئین افتتاحیه ستاد مرکزی رئیسی حاشیه‌ساز شد
کبنا ؛دعوت غلام‌محمد زارعی نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از سوی آرمان بیگلری دستیار ویژه مهدی روشنفکر و مسئول شورای هماهنگی ستادهای «سید ابراهیم رئیسی» به عنوان سخنران آئین افتتاحیه ستاد مرکزی «رئیسی» در استان کهگیلویه و بویراحمد حاشیه ساز شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (13 خرداد ماه 1400) ساعت 18، ستاد مرکزی «سید ابراهیم رئیسی» در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود و طبق اعلام رسمی از سوی دستاندرکاران این ستاد، سخنرانان این آئین غلام محمد زارعی نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و حجت‌الاسلام جعفری مسئول سابق حوزه علمیه خواهران و مسئول ستاد سعید محمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
کیان دهراب‌پور عضو شورای وحدت اصولگرایان و از اعضای ستاد مرکزی «سید ابراهیم رئیسی» در پستی در صفحه اینستاگرام به سخنرانی غلام محمد زارعی نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا در آئین افتتاح ستاد مرکزی رئیسی واکنش نشان داد و نوشت: واقعاً جای تأسف داره، آقای زارعی تا دیروز شعارش با روحانی تا 1400 بود، حالا نفع شخصی رو در چیز دیگری دیده و...»
دهراب‌پور در ادامه نوشت: «تا امروز رأی من با رئیسی بود ولی امروز رسماً برای آقای محسن رضایی کار می‌کنم.»


واکنش به سخنرانی زارعی در ستاد رئیسی به همین جا ختم نمی‌شود، در فضای مجازی تصویری مبنی بر ماجرای سرنجل‌کل و جشن مهدی روشنفکر دست به دست می‌چرخد و از آرمان بیگلری شدیداً انتقاد می‌کنند که چرا از زارعی برای سخنرانی دعوت بعمل می‌آورد. در این تصویر به آرمان بیگلری یادآور می‌شوند، زمانی شما در سرنجلکل به رفتارهایی به شدت از زارعی انتقاد می‌کردید و اکنون از او برای سخنرانی سید عدالت دعوت کرده‌اید که بین این دو فاصله زیادی وجود دارد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
إتفاقا بهترين كار ممكن بود من نداي وحدتي ها قائل به مرزبندي نيستم وهمه را در كنف انقلاب ميبينم
Iran, Islamic Republic of
درود بردکترروشنفکرواقای زارعی این نشانه وحدت است وبرادری تااستان مااباد شود نه تفکرهای هدایت خواهی وتفرقه انداختن وتخریب جمع کنن تاهمیشه بساطشان را
آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به شیوع کرونا و پیک پنجم و فراهم نبودن شرایط ، کمیسیون ...
دو خلیفه در یک اقلیم

دو خلیفه در یک اقلیم

تحلیلگران بر این باورند که بدون شک با روی‌کارآمدن طالبان، افغانستان به بهشتی برای رشد ...
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
1