تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۳۴۹۲۷
کبنا گزارش می‌دهد

اظهارات متفاوت بزرگواری در خصوص پزشکیان؛ از ضعیف خواندن وی تا نماز خواندن پشت سر پزشکیان

۰
کبنا ؛بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ که سال ۹۵ پزشکیان را فردی ضعیف که چند خطبه نهج البلاغه خوانده مورد هجمه قرار داد در این روزهای انتخاباتی و در ستاد محسن رضایی بیان کرد حاضرم پشت سر پزشکیان نماز بخوانم.
به گزارش کبنا از چرام؛ شامگاه (سه شنبه، 11 خردادماه 1400) اولین همایش حامیان «محسن رضایی» که با حضور محمدرحیم دهراب پور و حجت الاسلام بزرگواری و جمعی از مردم دهدشت برگزار شد.
اظهارات نماینده اسبق کهگیلویه بزرک در این نشست در خصوص دکتر پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم باعث شد که کبنا اظهارات بزرگواری علیه پزشکیان را بررسی کند.
اظهاراتی که نشان می‌دهد بزرگواری بنا بر موقعیت موجود نسبت به افراد سخن می راند و این روزها که انتخابات است و وی تلاش می‌کند تا برای محسن رضایی دائم الحضور و دائم الشکست در انتخابات ریاست جمهوری رأی جمع کند و دل اصلاح طلبان را به نوعی و بخصوص در کهگیلویه بزرک بدست آورد.
هر چند به لطف فضای مجازی مفری نیست و عیان می‌شود دیروز و امروزمان.
در تاریخ ۱۳ خردادماه ۱۳۹۵ سید علی محمد بزرگواری نماینده دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در پستی اینستاگرامی به حضور علی مطهری و مسعود پزشکیان درهئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
خطاب بزرگواری به نمایندگان مبتدی مجلس دهم:
به کجا می‌روید؟ پزشکیان فقط چند خطبه نهج البلاغه و چند آیه قران ازبر کرده است.
نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در آن روز و در حمله به پزشکیان بیان کرد: آقای پزشکیان هم وضعیتی بهتر از مطهری ندارد چون یک پزشک متخصص است که فقط در حوزه کاری خودش اظهار نظر کند البته چند تا خطبه نهج البلاغه و آیات قرآنی را هم از بر کرده است و در طول ۸ سال که همکار این عزیز بودیم یکی از نمایندگان ساکت مجلس بوده‌اند. و امکان ضعیفی وجود دارد که بتواند پاسخگوی نمایندگان قانون دان باشد و مجلس را به خوبی اداره کند لذا در اول راه مجلس دهم باید به این نمایندگان محترم و مبتدی با این گونه انتخاب‌ها گفته شود "این تذهبون”
اما بزرگواری شامگاه (سه شنبه 11 خردادماه 1400) اولین همایش حامیان «محسن رضایی» با حضور جمعی از مردم در دهدشت در چرخشی متفاوت به سال ۹۵ به رد صلاحیت پزشکیان واکنش نشان داد و با اشاره به ضرورت پیرو ولی فقیه بودن و رأی دادن گفت: من حاضر هستم پشت سر «پزشکیان» نماز بخوانم، همان کسی که حافظ نهج البلاغه است، اینکه چرا رد صلاحیت شد بماند، اما رهبری از ایشان لاریجانی و دیگران تشکر کرد، شبیه آنانی نبود که بگویند اگر رد شدیم انتخابات را تحریم می‌کنیم.
بزرگواری در این نشست به حمایت از پزشکیان پرداخت و البته کنایه‌ای انتخاباتی هم به احمدی نژاد زد که پزشکیان و لاریجانی شبیه آنانی نبود که بگویند اگر رد صلاحیت شدیم انتخابات را تحریم می‌کنیم.
به نظر می‌رسد این روزها اطرافیان کاندیداهای ریاست جمهوری دور یازدهم به هر نحوی در تلاش هستند تا آرا مردم را در هر طیف سیاسی به خود جذب کنند و بزرگواری هم به شدت به حملات و کنایه‌هایی عملکرد شورای وحدت اصولگرایان استان را به چالش کشید و انحصار طلبی این جریان را نقد کرده است.
بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در ستاد محسن رضایی در دهدشت با اشاره به شست و شوی مغزی برخی پسران و دختران هیاتی بیان کرد: دل‌ها را خدا متحول می‌کند، فریب این جنجال‌ها را نخورید، متاسفم برای برخی دختران و پسران هیاتی ها، این‌ها را شست و شوی مغزی داده‌اند می‌خواهند دولت انحصار ایجاد کنند، اما دولت رضایی، دولتی صاف، روان، ملی برای همه ایران، همه اقوام و تمام سلایق است.
البته بزرگواری گفت من از هیچ کسی نمی‌ترسم، حرف من این است که باید مردم را روشن کنیم، دیگر بس است، حقیقت را بگویید.
آیا اصلاح طلبان در استان کهگیلویه و بویراحمد حملات و هجمه‌های بزرگواری علیه چهره‌ای اصلاح طلب را فراموش می‌کنند و از محسن رضایی حمایت می‌کنند؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
1