تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۳۴۸۴۱
کاندیدای انتخابات ششم یاسوج:

راه اندازی و ساماندهی بازارچه‌های محلی در یاسوج ضروری است

۳
۰
راه اندازی و ساماندهی بازارچه‌های محلی در یاسوج ضروری است
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد تاکید کرد که راه اندازی بازارچه‌های محلی در این شهر نمی‌بایست محدود به یک منطقه شهری باشد و البته شهر یاسوج باتوجه به گسترش مناطق شهری و جمعیتی، نیازمند بازارچه‌های محلی دیگری هم است.
به گزارش کبنا، حاتم پیام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شهر یاسوج از شهرهای روبه پیشرفت در حوزه‌های مختلف بوده و البته نابسامانی‌های شهری متعددی هم دارد که معتقدم با مرور زمان و البته تخصیص امکانات و اعتبارات لازم به مدیریت شهری می‌توان این نابسامانی‌ها را در مدت زمانی کوتاه به سامان تبدیل کرد.
 وی با بیان اینکه شهر یاسوج هم اکنون از یک بازار روز یا جمعه بازار که غرفه داران از مشکلات زیادی در این بازار رنج می‌برند برخوردار است که البته در روزهای فعالیت بویژه در روز جمعه شاهد بار ترافیکی و برخی خطرات دیگر در این بازارچه هستیم، اظهارداشت: با ساماندهی و رفع مشکلات جمعه بازار فعلی از جمله سازه‌های امن و تأمین روشنایی و سایر خدمات مورد نیاز نسبت به ایجاد بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر می‌توان هم داستان این ترافیک‌ها را به پایان رساند و هم می‌توان شاهد افزایش آمارهای اشتغال جوانان و تقویتِ اقتصادی پایدار برای شهرداری بود.
 این مدرس آموزشی شوراها گفت: شهرداری یاسوج با راه اندازی این بازارچه‌ها می‌تواند آرامش بیشتری برای شهروندان بدلیل ارائه خدمات هدیه نموده و هم می‌تواند بخشی از مشکلات وضعیت نامناسب بودجه‌ای خود را حل کند.
 پیام با تاکید براینکه راه اندازی این بازارچه‌ها در روزهای مختلف هفته می‌تواند نشاط اجتماعی شهروندی را هم بدنبال داشته باشد، خاطرنشان کرد: با این اقدام می‌توان به بسیاری از مشکلات ناشی از مشاغل کاذب خیابانی و سدمعبرها برای همیشه خاتمه داد.
 وی با بیان اینکه احداث بازارچه‌های محلی در شهر یاسوج می‌تواند در زیباسازی چهره شهرهم مؤثر باشد، یادآورشد: رفاه و آسایش شهروندان بعنوان حقوق شهروندی اولویت اول شهرداری در این ساماندهی‌ها باید باشد و اگر شهرداری اقدام به راه اندازی بازارچه‌های محلی نکند بطور حتم شاهد برخی مشکلات حاشیه‌ای در سال‌های آینده در شهر یاسوج خواهیم بود.
 بi گفته کاندیدای ششمین انتخابات شورای شهر یاسوج، در بازارچه‌های محلی افراد توانمند و کارآفرین شده و اقدام به تولید شغل با استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود می‌کنند.
 پیام گفت: بازارچه‌های محلی، تأمین تولیداتی با خصوصیات منطقه جغرافیایی مربوط به خود است، به طوریکه چرخه پول در همان منطقه به گردش درمی آید و از آن نیز خارج نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی
Iran, Islamic Republic of
وای به حال شهری که امثال شما میخوان شوراش باشن ...
Iran, Islamic Republic of
همی حرفل زدی برای مادوان چی نکردی اقای پیام
قلندر
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت بگه بشین گپ گپو مزن .... رئیس جمهور هیچ وش ساخته نی تو ایگی چه ....
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
1