تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۳۴۷۵۳
فرماندار شهرستان بویراحمد:

نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج حق راه‌اندازی ستاد انتخاباتی ندارند / مکان‌هایی که ستاد انتخاباتی در آنجا ممنوع است

۰
نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج حق راه‌اندازی ستاد انتخاباتی ندارند / مکان‌هایی که ستاد انتخاباتی در آنجا ممنوع است
کبنا ؛جلسه هماهنگی هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز ( شنبه 8 خرداد ماه 1400) جلسه هماهنگی هئیت اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان برگزار شد که در این جلسه مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اجرای قانون، اظهار داشت: در روند برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کوچکترین تخلف و خطایی پذیرفته نمی‌شود و برای ما صرفاً قانون ملاک است.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، افزود: سلامت مردم اولویت اول است، نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر حق ایجاد ستاد انتخاباتی ندارند. نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر باید در فضای باز آن هم با ایجاد بسترهای لازم از جمله گذاشتن صندلی حق سخنرانی دارند.
فرماندار بویراحمد در ادامه از از تعیین مناطق ممنوعه و مکان‌یابی ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: شرایط کرونایی امسال انتخابات را متفاوت کرده است؛ لذا به خاطر رعایت مصوبات الزام‌آور ستاد ملی مبارزه با کووید ۱۹- و جلوگیری از تجمعات در شهر یاسوج نسبت به راه‌اندازی ستادها، شرایط ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.
 رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد توضیح داد که ستادهای ریاست جمهوری بر اساس ساز و کار تعریف شده، همچنین احکام رسمی ابلاغی از ستاد مرکزی؛ مجوز فعالیت می‌گیرند.
 وی تصریح کرد: از میدان امام حسین (ع) - استانداری کهگیلویه و بویراحمد به سمت بلوار امام خمینی (ره) تا میدان جانباز، از میدان امام حسین (ع) به خیابان جمهوری تا سه راه آبشار، از خیابان طالقانی تا هفت تیر، از میدان هفت تیر تا میدان شهدا (فلکه ساعت) تا انتقال خون؛ در شهر یاسوج بر پایی ستاد انتخاباتی برای کاندیداهای ریاست جمهوری ممنوع است.
 در ادامه ستار طالبی‌پور  معاون دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تأکید بر ممنوعیت برپایی ستاد نامزدهای شورای اسلامی در شهر یاسوج، اظهار داشت: در شرایط کرونا به منظور سخنرانی‌ها و میتینگ‌های انتخاباتی در محیط‌های روباز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تدابیری در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد اندیشیده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1