تاریخ انتشار
جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۴۳۴۷۱۵
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

افزایش مرگ و میر در کهگیلویه و بویراحمد؛ فوت ۳ بیمار مبتلا به کرونا

۰
افزایش مرگ و میر در کهگیلویه و بویراحمد؛ فوت ۳ بیمار مبتلا به کرونا
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶۷۰ نفر افزایش یافت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز جمعه (7 خرداد 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت ۳ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۷۰ نفر رسید.
پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۲۰۵ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۲ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمانند.
یزدان پناه اضافه کرد: از مجموع ۱۰۳ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۲۷ درصد موارد مثبت بودند.
یزدان پناه با بیان اینکه بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و باشت بوده است ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۴۷ هزار ۲۶۶ نفر بهبود یافته‌اند.

وی اذعان داشت: از 303 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست‌های PCR حدود 27 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد و باشت و از 143 تست رپید تست 8 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و مارگون بودند.
 یزدانپناه با اشاره کاهش میزان شیوع بیماری در استان، تصریح کرد: بزرگ‌ترین سهم در انتقال بیماری را دورهمی های کوچک خانوادگی داشته است بنابراین مردم باید همراهی لازم را داشته باشند تا این روند نزولی ادامه یافته و به کنترل نسبی بیماری دست یابیم.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از مردم شریف استان تقاضا می‌کنیم تجمعات و مراسمات خود را به حداقل رسانده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به سلامت خانواده خود و جامعه کمک نمایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1