کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

افزایش مرگ و میر در کهگیلویه و بویراحمد؛ فوت ۳ بیمار مبتلا به کرونا

7 خرداد 1400 ساعت 18:14

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶۷۰ نفر افزایش یافت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶۷۰ نفر افزایش یافت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز جمعه (7 خرداد 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت ۳ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۷۰ نفر رسید.
پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۲۰۵ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۲ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمانند.
یزدان پناه اضافه کرد: از مجموع ۱۰۳ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۲۷ درصد موارد مثبت بودند.
یزدان پناه با بیان اینکه بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و باشت بوده است ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۴۷ هزار ۲۶۶ نفر بهبود یافته‌اند.

وی اذعان داشت: از 303 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست‌های PCR حدود 27 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد و باشت و از 143 تست رپید تست 8 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و مارگون بودند.
 یزدانپناه با اشاره کاهش میزان شیوع بیماری در استان، تصریح کرد: بزرگ‌ترین سهم در انتقال بیماری را دورهمی های کوچک خانوادگی داشته است بنابراین مردم باید همراهی لازم را داشته باشند تا این روند نزولی ادامه یافته و به کنترل نسبی بیماری دست یابیم.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از مردم شریف استان تقاضا می‌کنیم تجمعات و مراسمات خود را به حداقل رسانده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به سلامت خانواده خود و جامعه کمک نمایند.
 


کد مطلب: 434715

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434715/افزایش-مرگ-میر-کهگیلویه-بویراحمد-فوت-۳-بیمار-مبتلا-کرونا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1