تاریخ انتشار
جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۳۴۷۰۵
در پی واگذاری مسئولیت‌های ستاد انتخاباتی «رئیسی» به افراد خاص مطرح شد

نامه‌ی تند بعضی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج به «سید ابراهیم رئیسی»

۱۱
۵
نامه‌ی تند بعضی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج به «سید ابراهیم رئیسی»
کبنا ؛جمعی از کاندیداهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج در نامه‌ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از واگذاری مسئولیت دفتر ستادهای این نامزد به بعضی از کاندیداهای شورای شهر یاسوج ابراز نگرانی کردند و نوشته‌اند که «نگرانیم که چرا با وجود اعلام حضور مستقل از طرف شما، گروهی خاص که انقلابی‌گری را فقط در تأیید خودشان می‌بینند و متوجه آسیب‌های این موضوع نیستند، به اسم شما و مردم دوستدار شما ستاد می‌زنند، کنایه می‌زنند و افرادی را در رأس ستاد قرار می‌دهند که خود کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج هستند؟ آیا مردم در این شرایط بازیچه منفعت طلبی نشده‌اند؟»
 به گزارش کبنا، متن نامه‌ ارسالی به پایگاه خبری کبنا نیوز به شرح زیر است؛
محضر حضرت آیت‌الله رئیسی (دامت برکاته)
سلام علیکم
جمعی از کاندیداهای دلبسته به انقلاب شورای اسلامی شهر یاسوج، جدا از نگاه‌های سیاسی با شما صحبت که نه، و بلکه درد دل می‌کنیم، چراکه از سوءاستفاده از نام و محبوبیت شما در مسائل مرتبط با مدیریت شهر یاسوج در آینده نگرانیم نگرانیم که شاید می‌خواهند با نام و نشان شما، جای خالی تخصص برای ورود به پارلمان شهری یاسوج را پر کنند.
اکنون که در آستانه یکی دیگر از برهه‌های تاریخی انقلاب اسلامی قرار داریم، همه ما وظیفه داریم که به دور از غوغاسالاری سیاسی به انجام وظیفه بپردازیم و از دسته بندی‌های بی‌فایده که در تمام سال‌های پیشین باعث تفرقه و جدایی نیروهای دلبسته به انقلاب شده است، اعلام برائت کنیم.
 سخن از انقلاب به میان آمد، و باید به این نکته اشاره کنیم که حق انقلاب بر مردم از بالاترین حق‌هاست و همه وظیفه داریم که در هر منصب و جایگاهی از رفتارهای منفعت طلبانه دست برداریم، تا مبادا اعتماد مردم به آنچه که امام و شهدا برای امت به ارمغان آوردند، بیش از این به‌خاطر منفعت طلبی‌ها آسیب ببیند.
 طی سال‌های اخیر، ناتوانی مدیران و مسئولانی که با رانت و سوء استفاده از موقعیت‌ها، سکاندار مسئولیت‌ها در رده‌های مختلف شدند، جز عقب‌ماندگی و درجا زدن کشور دستاورد دیگری نداشته و امروز، این مردم هستند که تاوان ناکارآمدی آنان را می‌دهند.
متأسفانه مدیریت شهری در یاسوج سال‌هاست که مغفول مانده و مسائل زیادی در آن دخیل بوده‌اند، اعمال نفوذ صاحبان قدرت و ثروت در تصاحب کرسی‌های شورای شهر نه تنها در یاسوج که در جای جای ایران عزیز باعث به کرسی نشستن افراد ناتوان از مدیریت شهری در شوراهای شهرها شده است.

اینک نیز، خود رأیی و خودسری تعدادی انحصارطلب در تشکیل ستاد برای حضرتتان و انتصاب و به کارگیری کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج بر آن، این شائبه را بوجود آورده که شاید کسانی به دنبال دوپینگ سیاسی و سوءاستفاده از محبوبیت شما در به دست گرفتن کرسی‌های شورای شهر باشند. البته اینان پیش از این هم با تصمیمات نابجا و خودکامه در برهه‌های حساس دیگر، بذر یأس و ناامیدی را در دل‌های عاشقان بی‌ادعای انقلاب کاشته بودند و اینک نیز، بدون عبرت گرفتن از گذشته، بار دیگر به دنبال مسائل و منافع خاص خود هستند.
در حالی که این روزها نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، می‌بایست به بیان برنامه‌ها برای عموم بپردازند و مردم را ترغیب به مشارکت در انتخابات کنند، اقدامات خودسرانه و تمسخرآمیز عده‌ای در یاسوج، باعث تبدیل فضای انتخاباتی به فضایی مضحک شده است، که در آن گروهی با بذل و بخشش عناوین ستادیِ گاهاً مَن درآوردی از طرف خودشان و به اسم شما، در پی کسب آرای مردم در انتخابات شورای شهر با نام شما و بدون ارائه برنامه می‌باشند.
 متأسفانه طی روزهای اخیر مسئولیت‌هایی با اسم ستاد مردمی شما برای برخی از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج، تعریف شده است که از یک طرف کاملاً متناقض با اهداف و شعارِ به جا و وحدت آفرینِ حضور مستقل شما در انتخابات پیش روست و از طرف دیگر جایگاه ستاد مردمی شما در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد را زیر سؤال برده است، چرا که اصولاً ستاد مردمی باید به دست مردم سپرده شود و نه کسانی که قصد کسب رأی مردم در انتخابات شورای شهر را دارند.
 آری، اکنون که همه دلبستگان انقلاب، سرخوش و شادمان از حضور شما بعنوان یک انقلابی به تمام معنا در انتخابات ریاست جمهوری هستیم که با حضورتان گرمابخش فضای سیاسی کشور شده‌اید و امیدها برای در انداختن طرحی نو در جهت ساختن ایرانِ قوی را زنده کرده‌اید، بار دیگر تکروی‌ها و دست و پا زدن‌ها برای تصاحب مناصب، از همین آغاز راه، نگرانمان کرده است.
نگرانیم که چرا با وجود اعلام حضور مستقل از طرف شما، گروهی خاص که انقلابی‌گری را فقط در تأیید خودشان می‌بینند و متوجه آسیب‌های این موضوع نیستند، به اسم شما و مردم دوستدار شما ستاد می‌زنند، کنایه می‌زنند و افرادی را در رأس ستاد قرار می‌دهند که خود کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج هستند؟ آیا مردم در این شرایط بازیچه منفعت طلبی نشده‌اند؟ آیا این سوءاستفاده از شرایط و انحصار جریان انقلاب برای تعدادی از افراد خاص نیست؟ آیا این سوءاستفاده از ندای ابراهیمی شما برای تصاحب کرسی‌های ناچیز شورای شهر نیست؟ آیا نمی‌بایست که یک جریان مردمی را به خود مردم سپرد؟
 حضرت آیت‌الله رئیسی، این جمعِ نگران از تحولات یاسوج و امیدوار به آینده ایران ابراهیمی، هیچ چشم‌داشتی به آینده و مناصب نداریم، نگرانیم که از همین آغار، انحصار رخ بدهد و مردم بیش از این دل زده شوند، پس به دادمان برسید که اگر ذره‌ای در دادگری و دادستانی شما شک می‌داشتیم، دادمان را به گوشتان نمی‌رساندیم.
 به دادمان برسید که مبادا ندای ابراهیمی مستقلتان، به انحصار درآید و از همین آغاز راه، عظمتی را که همه با شما دنبال آنیم، بخاطر منافع شخصی و گروهیِ خاص و تصاحب کرسی‌های شورای شهر لکه دار کنند.
 والسلامُ علی من اتّبع الهدی
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این هم راهی برای رای جمع کردن
Iran, Islamic Republic of
واقعا شورا هاي خودخوانده استان ما در نهايت/ اخه چطور ميشه چندين نفر در همه شوراها استان حضور دارد ومسؤول فلان كميته و...
عبداله
Iran, Islamic Republic of
باسلام
افرادی که ابلاغ رئیس ستاد جوانان یا ستاد شورای ائتلاف یا ستاد شورای وحدت رو گرفتند، افراد فعال در این شوراها و جمعیت‌های سیاسی بودند و طبیعی هست که برای آنها حکم زده شود.اینها که نمیتون از بین افرادی که عضو نیستند، سرپرست ستاد انتخاب نمایند.
شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
این تازه آغاز ماجرا است
جنگ برای کسب قدرت و ثروت و شهرت شروع شده است
آینده اوضاع خیلی‌ خراب است
رضا
Iran, Islamic Republic of
این عده ی اقلیت به اصطلاح انقلابی،آخرین زور خود را برای بالا کشیدن از ته قهقرا میزنند...
مطمئنا موفق نمی شوند...خواهید دید.
امسال در شورا هم با نه قاطعانه مردم مواجهه خواهند شد.
منصف
Iran, Islamic Republic of
از مردم شریف بویر احمد خواهش مند هستیم رای به اکبری تبار و شورای پنجم ندید و پیام رای ندید بخدا هیچ نبلدن
Iran, Islamic Republic of
ترکیب تازه و نوظهوری است..
شماها نمیتونید با خودتون سازگار باشین با منتقدین چه رفتاری دارین
ععع
Iran, Islamic Republic of
رئیسی مستقل نیست اصولگراست و از نوع تند که جبهه پایداری معمولاً نمایندگی میکنه
Iran, Islamic Republic of
یکی مثل اقای اکبری تبار که هیچ نبلده برای مردم مجبور استفاده کنه مردم شریف یاسوج رای به افرادی که هیچ عمل کردی نداشتن بجز قوم گرایی ندید مثل حاتم پیام و علی اکبری تبار و کیوان اشنا و احمدی کیش رای ندید واقا به این موردها
Iran, Islamic Republic of
نباید درگذشته بمانیم نباید به عقب برگردیم شورا افرادی متخصص میخاد شهرخوب متخصص خوب میخاد متخصصهایی مثل آقایان جهانبخش ویزدان پناه
Iran, Islamic Republic of
این دو نفر مادوان خوردن و هیچ نکردن و مطمئن باش دیکه تمام شدن
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1