تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۴۳۴۶۰۷
در نشست توجیهی و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه مطرح شد

حسنی: رأی لیدرهای انتخاباتی اسلحه به دست صادر شد / هشدارهای دستگاه قضا به کاندیداها

۱
۰
حسنی: رأی لیدرهای انتخاباتی اسلحه به دست صادر شد / هشدارهای دستگاه قضا به کاندیداها
کبنا ؛نشست توجیهی و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با حضور مسئولان قضایی سیاسی و نظارتی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، عیسی حسنی معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست که صبح روز ( سه شنبه 4 خرداد ماه 1400) در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: سال‌ها کار در میدان و در برگزاری انتخابات، تجربیات قابل توجهی را برای همکاران قضایی ما به همراه داشته است.
وی افزود: وظیفه دستگاه قضایی کمک به برگزاری صحیح و افزایش شور و نشاط و مشارکت در امر انتخابات است.
سید عیسی حسنی گفت: از سه ماه پیش، کار را در خصوص برگزاری انتخابات در استان شروع کرده‌ایم و شعب ویژه‌ای را در دادسراها و دادگاههای عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر شرایط شهرستان‌ها اختصاص داده‌ایم.
 حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد درادامه وظایف هر یک از طیف‌های دخیل در انتخابات را برشمرد و گفت: در انتخابات مردم و کاندیداها و رسانه‌ها و بالاخره مجریان هر یک وظایفی دارند.
وی با اشاره به تکلیف مدیران در عدم استفاده از اموال و امکانات دولتی به نفع کاندید خاص، الزام مدیران در به کار گیری امکانات برای امر انتخابات را یاد آور شد.

 معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم شور انتخاباتی در این ایام، به لیدرهای انتخاباتی از تظاهر و قدرت‌نمایی با سلاح و هتک حرمت همدیگر یا کاندیداها تذکر داد.
 معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وظایف دستگاه قضا در انتخابات‌های سال‌های گذشته و ۱۴۰۰ افزود: در روز رأی گیری امسال قضات نظارت میدانی در شعب مختلف دارند.
حسنی افزود: بحث بر انگیزترین انتخابات برای ما مجلس و شوراها است و در سنوات گذشته شاهد بداخلاقی‌هایی از سوی کاندیداها یا منسوبین به کاندیداها بودیم.
 وی با اشاره به حمل سلاح در انتخابات‌های گذشته گفت: همین امروز رأی افرادی که در انتخابات قبلی به تیرانداز اقدام کردند صادر شد پس نامزدهای انتخاباتی سعی نکنند با احساسات مردم بازی کنند.
وی با بیان اینکه گاها شاهد ناهنجاری‌هایی در انتخابات در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌ایم، بیان کرد: دعوت به ناهنجاری‌ها از سوی کاندیداها جرم است.

 حسنی با اشاره به اینکه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از سال‌های گذشته سعی کرده رابطه خوبی با رسانه‌ها برقرار کند گفت: ایجاد روحیه نشاط در انتخابات مهم است.
وی در پایان ضمن تشکر از رسانه‌ها بر لزوم قانونمندی و پرهیز از تخریب یا نشر اکاذیب توسط رسانه‌ها تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر به صورت جدی پیگیری و اجرا شود اقدام شتیسته ای است
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
1