تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۴۳۴۵۵۵
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران مطرح کرد

رسانه‌ها برای بالا بردن مشارکت حداکثری منفعل نباشند و نقش آفرینی کنند / کد ملی برای خرید مرغ توهین به ملت است

۳
۰
رسانه‌ها برای بالا بردن مشارکت حداکثری منفعل نباشند و نقش آفرینی کنند
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها برای بالا بردن مشارکت حداکثری منفعل نباشند و نقش آفرینی کنند.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرمدل عصر امروز (دوشنبه 3 خرداد ماه 1400) در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: سوم خرداد تا همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود. فتح خرمشهر تمام معادلات و محاسبات دشمن را بهم زد، خرمشهر با وحدت و همدلی مردم، سپاه و ارتش رقم خورد که ما می‌توانیم از آن درس بگیریم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بعد از فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس دشمن از حالت تهاجمی به حالت دفاعی نقل مکان کرد چرا که پیش از آن به علت مسائل داخلی و رئیس جمهوری که داشتیم بخش مهمی از سرزمین را از دست داد اما فتح خرمشهر دشمن روحیه و انسجامی به رزمندگان داد و منجر به کسب پیروزی‌های متعدد دیگری شد.فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بعد از فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس دشمن از حالت تهاجمی به حالت دفاعی نقل مکان کرد چرا که پیش از آن به علت مسائل داخلی و رئیس جمهوری که داشتیم بخش مهمی از سرزمین را از دست داد اما فتح خرمشهر دشمن روحیه و انسجامی به رزمندگان داد و منجر به کسب پیروزی‌های متعدد دیگری شد.
وی در ادامه با بیان اینکه عبرت برای درس آموزی است، افزود: ملت ایران اسلامی با وحدت در تمام صحنه‌ها پیروز بوده است و یقیناً مردم در 28 خرداد ماه 1400 حماسه دیگری رقم خواهند زد.
وی سه عامل وحدت بین سپاه، ارتش و مردم در قالب بسیج، تحول روحی و معنوی ایجاد شده به برکت خون شهدا و سخنرانی حضرت امام و ابتکار و خلاقیت به وجود آمده را سه عامل پیروزی در عملیات بیت‌المقدس دانست و گفت: هر زمانی که با هم متحد بودیم و به لحاظ دینی و معنوی تابع ولایت بودیم و در تنگناها و مشکلات با خلاقیت عمل کردیم موفق شدیم.
سردار خرمدل با اشاره به تشریح جایگاه و موقعیت کنونی جمهوری اسلامی و جریان مقاومت در منطقه و غرب آسیا افزود: جریان مقاومت به جایگاهی از  اعتلا و قدرت رسیده که جهان غرب را دچار فرسایش کرده است.
 ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروزه جریان مقاومت از یمن، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان و فلسطین، مقاوم‌، عزیز و مستحکم‌تر از گذشته شده است که ایران اسلامی یک طرف این محور مقاومت است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز ایران در منطقه و دنیای غرب یک قدرت بی نظیر است، افزود: عربستان برای مذاکره با ایران التماس می‌کند و این یعنی اینکه انقلاب اسلامی در مسیری که پایه گذاری کرده حرکت می‌کند.
وی افزود: جریان مقاومت و حزب الله امروز در سطح منطقه و خاورمیانه محکم‌تر از گذشته حرکت می‌کند. امروز تمثال مبارک مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی در دست نیروهای مقاومت از سوریه تا لبنان است و الان مشخص می‌شود که مقاومت و ایستادگی چه نقشی در جامعه اسلامی برای به عقب راندن استکبار دارد. ایران به عنوان یکی از محورهای مقاومت  یک طرف میز مذاکره و سایر ابرقدرت‌ها یک طرف دیگر مذاکره قرار می‌گیرند.
 وی با اشاره به قدرت و جایگاه ایران در دنیا، اظهار داشت: امروز تمام غرب یک طرف میز نشسته و ایران طرف دیگر میز است و این قدرت و عظمت ملت ایران را نشان می‌دهد که با ایستادگی، مقاومت، اتکال و ایمان به خداوند و پیروی از ولایت فقیه حاصل می‌شود. آمریکا و سایر هم‌پیمانان ساکت و بیکار  نمی‌مانند اما هر وقت مقاومت کردیم هم مستحکم‌تر شدیم هم رحمت الهی بر ما نازل شد.
سردار حمید خرمدل با اشاره به انتخابات 1400، افزود: سپاه و بسیج حق ندارند به نفع و یا علیه هیچ کاندیدایی ورود کنند اما رسالت و وظایفی داریم، رسانه‌ها هم وظایف و رسالت‌هایی بر عهده دارند.حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را ناامیدتر می‌کند و مهر تاییدی خواهد بود بر جمهوری اسلامی ایران.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گرانی، فساد اداری، ناکارآمدی و خود تحریمی وجود دارد، گفت: ایران کشوری دارای بهترین و بیشترین ظرفیت‌ها است اما ناکارآمدی باعث شده نتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم. متاسفانه علی‌رغم این ظرفیت‌ها در مرغ و روغن مانده‌ایم برای یک عدد مرغ باید کد ملی بدهیم این توهین به ملتی است که از همه ظرفیت‌‌ها برخوردار است، مرغ و تخم مرغ دیگر ربطی به تحریم‌ها ندارد و این نتیجه ناکارآمدی است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه میدان تعیین کننده است، افزود: دیپلماسی و میدان مخالف هم نیستند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جنگ نابرابری پیش‌رو داریم، گفت: یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمنان  داخلی و خارجی این است که مردم در  انتخابات نیایند که عدم حضور آنها به این معنا است که دیدگاه انقلاب را قبول ندارند
وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم موجب یاس و ناامیدی دشمن می‌شود، افزود: حضور حداکثری مردم مهر تاییدی به رفرندام ۱۲ فروردین ۵۸ است.
این فرمانده نظامی در کهگیلویه و بویراحمد امنیت و سلامت انتخابات را دیگر وظیفه سپاه و نیروی انتظامی دانست و عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو مهم است، و رسالت رسانه‌ها برای حضور حداکثری بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها افکار عمومی را با واقعیت روبه‌رو کنند، بیان کرد: دشمنان ظرف روزهای آینده مردم را در دوگانه قرار می دهند  این وظیفه شما رسانه‌ها است که کمک کنید یک خبر جعلی و قلابی موجب فریب مردم نشود.
سردار خرمدل بیان کرد: نکته جالب دیگر این است که اکثر شبکه‌های آمریکایی پولی است اما بیش از ۳۰۰ شبکه فارسی زبان مفت و مجانی برای ما برنامه پخش می‌کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به فرموده مقام‌معظم رهبری شب لیله‌القدر نظام فرا رسیده گفت: ، کلیت اصلی ما حضور حداکثری و امیدآفرین بین مردم است آینده کشور ما اینگونه نخواهد بود چرا که ظرفیت‌های ما بیش از این است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایران اسلامی در عرصه نظامی پیشرفت‌های خوبی داشته اما عاجزیم مرغ و تخم مرغ تامین کنیم، رسانه واقعیت‌ها را به مردم بگویند تا فضای جامعه به سمت دو قطبی و درگیری کشانده نشود که این رسالت سنگین بر عهده رسانه‌ها است.
خرمدل با بیان اینکه ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها نشان دهنده مشارکت بالای استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی دیگر از استان‌ها در انتخابات پیش‌رو است، افزود: باید تلاش کنیم که مانند انتخابات مجلس که مشارکت  مردم ۷۱ درصد بود در انتخابات ۲۸ خرداد هم مردم پای کار باشند.
وی خطاب به رسانه‌ها گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، نظر همه محترم است و هر کس با هر گرایشی می‌تواند، نظرش را ارائه دهد. لذا رسانه‌ها نباید فضا را تخریبی و درگیری کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها برای بالا بردن مشارکت حداکثری منفعل نباشند و نقش آفرینی کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مشارکت حداکثری دررقابت اتفاق می افتد نه در رد صلاحیت ها حالا خودت بگو بقیه احزاب به کی رای بدن؟
Iran, Islamic Republic of
باشه
سید
Iran, Islamic Republic of
دیگه نیاز نیست چون خدا راشکر شورای نگهبان کار مردم را انجام داد
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
1