تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۳۴۵۱۸
فرماندار شهرستان بویراحمد:

کاندیدای خاص و نورچشمی نداریم / همه در برابر قانون یکسان هستند / با جانم از آرای مردم پاسداری می‌کنم / اولتیماتوم احمدی به کاندیداها؛ تا شب انتخابات فرصت رد صلاحیت هست

۰
کاندیدای خاص و نورچشمی نداریم / همه در برابر قانون یکسان هستند / با جانم از آرای مردم پاسداری می‌کنم / اولتیماتوم احمدی به کاندیداها؛ تا شب انتخابات فرصت رد صلاحیت هست
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در انتخابات پیش رو مر قانون را رعایت می‌کنیم، کاندیدای خاص و نورچشمی نداریم و همه در برابر قانون یکسان هستند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز (یکشنبه 2 خرداد 1400) نشست توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار و برخی از اعضای شورای تأمین این شهرستان برگزار شد.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست با اشاره به پیروزی مردم فلسطین در مقابل با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رمز پیروزی جبهه اسلام در مقابل استکبار وحدت است. خرمشهر نیز با درایت نیروهای جوان، انقلابی و با ایمان به خدا آزاد شد تا جایی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی با بیان اینکه ستاد برگزاری انتخابات 1400 شهرستان بویراحمد قانون را فصل الخطاب کار خود می‌داند، افزود: در برگزاری انتخابات مجلس 98 یکی از سالمترین انتخابات برگزار شد که همه از نتیجه آن راضی بودند، چه آنهایی که پیروز شدند و چه کسانی که آرای پیروزی را به دست نیاوردند.
فرماندار بویراحمد در ادامه خطاب به کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، گفت: کاندیداها علیه همدیگر حرف نزنند و قانون را اولویت کار خودشان قرار دهند.
وی افزود: خیلی از کاندیداها دغدغه دارند و می گویند، برخی نامزدین انتخابات شوراها کار خلاف قانون و شرع انجام می‌دهند، اولاً اینها خودشان را فریب می‌دهند، چرا که اعمال همه ماها نزد خداوند ضبط و ثبت می‌شود و روزی همه ماها باید پاسخگوی اعمال خودمان باشیم.
احمدی در ادامه تاکید کرد: در انتخابات 1400 مُر قانون را پیدا می‌کنیم و اینکه کسی فکر کند، کاندیدای خاصی مورد حمایت ما است، از اساس سخن باطل و بی پایه است. کاندیدای خاص و غیرخاص نداریم و همه در برابر قانون یکسان است.
وی افزود: تمام تلاش دستاندرکاران ستاد انتخابات این است که قانون رعایت شود و رضایت خداوند منان را به دست بیاورند و مردم عزیز شهرستان بویراحمد بدانند که با جان و آبروی مان از رأی آنها پاسداری می‌کنیم.
فرماندار بویراحمد گفت: امانت داری رأی مردم هستیم و آنچه که برای بنده و همکارانم مهم است، این است که انتخاباتی در نهایت سلامت و امنیت برگزار شود.
 احمدی با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی کاملاً مورد رصد قرار می‌گیرند، افزود: تا شب انتخابات، هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر می‌توانند، روی تأیید صلاحیت افراد نظر بدهند.
وی با بیان اینکه به لحاظ شیوع کرونا، شهرستان بویراحمد وضعیت شکننده و خطرناکی دارد، افزود: احداث هر گونه ستاد انتخاباتی بر اساس دستورالعمل‌ها ممنوع است، وضعیت شهرستان بویراحمد به لحاظ کرونا خیلی سخت است و از طرفی سلامت مردم برای مسئولان اولویت دارد. کاندیداهای شوراهای اسلامی که قصد دارند، نماینده مردم شوند، نیز باید از همین الان به فکر سلامت و جان مردم باشند.
فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: بنده خودم را نماینده مردم برای حفاظت از سلامت آراء آنها می دانم و در رعایت قانون و اجرای برگزاری هر چه بهتر و قانون مند انتخابات با هیچ کسی تعارف نمی‌کنم.
وی در ادامه با اشاره به روایتی از امام علی (ع)، افزود: زیان کارترین افراد کسانی هستند که آخرت خودشان را برای دنیا دیگران تباه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1