تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۳۴۵۱۲
ر نشست توجیهی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای بویراحمد مطرح شد

تذکر فرمانده نیروی انتظامی بویراحمد به کاندیداهای انتخابات شوراها / از حرف‌های تنش زا پرهیز کنید

۰
تذکر فرمانده نیروی انتظامی بویراحمد به کاندیداهای انتخابات شوراها / از حرف‌های تنش زا پرهیز کنید
کبنا ؛فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: تبلیغات زود هنگام خلاف و ممنوع است.
به گزارش کبنا از یاسوج، سرهنگ علی کرم بازیان در نشست توجیهی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان بویراحمد که عصر امروز (یکشنبه 2 خرداد ماه 1400) با حضور مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: برگزاری نشست‌های انتخاباتی، دورهمی و دادن شام خلاف قانون است.
وی در ادامه با بیان اینکه تمام تحرکات و فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات 1400 را رصد می‌کنیم، افزود: کاندیداها از برگزاری هر گونه تجمع و فعالیت‌های انتخاباتی تا زمان شروع تبلیغات پرهیز کنند، صورتجلسه تخلفات کاندیداها توسط نیروی انتظامی روی تائیدیه افراد در هر جای دیگر تأثیر دارد.
وی افزود: شوراهای نقش بسزایی می‌توانند در جامعه ایفا کنند و از تاثیرگذاری بالایی برخوردار هستند.
سرهنگ بازیان با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی از جمله خودکشی در شهرستان بویراحمد افزایش داشته، افزود: شوراهای اسلامی می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا کنند. اعضای شوراهای اسلامی نباید تنها تفکرش بر روی ساخت و سازها تمرکز شود و باید موضوعات فرهنگی و اجتماعی به طور ویژه مدنظر آنها قرار بگیرد.
وی گفت: حاشیه نشینی و طایفه گرایی دو مشکل اساسی شهرستان بویراحمد است که باید در این باره هم چاره اندیشی شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد اضافه کرد: عملکرد برخی از نخبگان و مسئولان باعث طایفه گرایی و بروز مشکلات زیادی شده است.
سرهنگ بازیان در ادامه توصیه‌های به کاندیداها داشت و گفت: در دوره‌های گذشته برخی به رقبای انتخاباتی خود، توهین می‌کردند و مصائب دیگری را رقم می‌زدند. لذا کاندیداها باید از حرف‌های تنش زا که باعث اتفاقات ناگوار می‌شود، پرهیز کنند.
وی با تاکید بر اینکه کاندیداها باید از مسائل تحریک آمیز خود داری کنند، افزود: به منظور ارتباط بهتر نیروی انتظامی با کاندیداها و ستادهای انتخاباتی آنها، کاندیداها نمایندگان خود را به نیروی انتظامی معرفی کنند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه تبلیغات زود هنگام خلاف و ممنوع است، گفت: باید همه برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن تلاش کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1